Brendovi

SOCIAL MEDIA

utorak, 8. svibnja 2018.

Upoznajte Laboratorie SVR i SUN SECURE BLUR SPF 50 recenzija


Pozdrav drage moje💋💗


Upravo sam shvatila da smo prešli 100.-ti post na blogu i hvala svakome tko je ovdje, pogotovo od samog početka. Ta podrška mi neizmjerno znači.

Danas Vam donosim recenziju proizvoda koji bi trebali koristiti tokom cijele godine, ali vjerujem da nas velika većina , uključujući i mene, SPF zaštitu tek s dolaskom vrućina i jakog sunca počinje koristiti. Krajem ožujka u Rijeci je organiziran prvi event od kada sam ja u blogosferi, ili da se točnije izrazim prvi za koji sam znala i na koji sam pozvana. Iako su mi i druge cure rekle da se u Rijeci baš ne organiziraju takve stvari. Rado sam se odazvala i otišla. Sve se poklopilo da sam bila u mogućnosti otići, muž je bio slobodan i bio s Lanom kući, dobro sam se osjećala taj daj iako je tjedan dana do termina još ostalo. 

Svi SVR proizvodi koje testiram i za koje stižu uskoro recenzije


Na predavanju koje je održala  dr. Ljiljana Škrinjar, dermatovenerolog i predavač na Poslijediplomskom studiju Dermatofarmacija, Farmaceutskog fakulteta u Zagrebu koje je bilo jako zanimljivo upoznale smo se s dermakozmetikom SVR o kojoj moram priznati ranije nisam puno znala i svakako ću u budućnosti isprobati neke od proizvoda koji su mi zapeli za oko. Jako sam bila sretna jer sam imala priliku upoznati i ostale cure iz Rijeke koje imaju isti hobi kao i ja, tj. "blogokolegice". Stavljam u navodnike jer mi je riječ smiješna. Sve cure koje su bile su jako drage i lijepo smo se podružile. Slike ste već ranije vidjeli na Instagramu kod njih.

Prvo ću vam nešto više o samom brandu reći. SVR je dermatološki brand s najvećom koncentracijom sastojaka  100% testiranih na osjetljivoj koži. Sam SVR je utemeljen je od strane bračnog para 1962. godine, Simone i Robert Veret. Glavna zadaća njihova dermatološkog laboratorija je " LIJEPA KOŽA". Danas je taj brand koji je započeo kao mali obiteljski, francuski brand jedan od ključnih igrača na području dermakozmetike. Preporučuju ga dermatolozi u čak 45 zemalja i prisutan je na svim velikim kongresima.

Laboratorie SVR ima nekoliko različitih linija za dermatološku njegu:

SEBIACLEAR - mješovita i masna koža sklona aknama ( iz ove linije vas u narednim tjednima čekaju recenzije još dva proizvoda);
SENSIFINE - hiperosjetljiva i alergiji sklona koža;
SENSIFINE AR - koža sklona crvenilu;
CLARIAL - nepravilne hiperpigmentacije;
TOPIALYSE - suha i nadražena koža sklona atopiji;
XERIAL -  suha i hrapava koža;
SPIRIAL - znojenje.

Također ima i dio posvećen njezi protiv starenja:

HYDRACID - za ten bez sjaja i bore;
LIFTIANE - za bore i gubitak čvrstoće te
DENSITIUM -  za zrelu i opuštenu kožu.

Preostaju nam još linije za svakodnevnu njegu kože i higijenu:

PHYSIOPURE - čistači i sredstva za uklanjanje šminke te
HYDRALIANE - za dehidriranu kožu.

Proizvod koji ću vam danas recenzirati dolazi iz nove SUN SECURE linije i riječ je o SUN SECURE Blur kremici sa SPF 50 te sam ga dobila  na predstavljanju branda.


Odlična brošura gdje su svi proizvodi i linije predstavljeni i zvijezda današnjeg posta

Što proizvođač kaže?

"Kremasta pjena za ujednačavanje boje tena s difuznim optičkim efektom namijenjen zaštiti od sunca ( UVB/UVA + vidljivi spektar + IR ). Njega kože pogodna i za najosjetljiviju kožu. Vrhunski dermatološki sastojci. Visoko koncentrirani sastojci za maksimalan rezultat. Specijalna formula za optimalnu podnošljivost. Bez parabena i oktokrilena. Inovacija: integrirana tehnologija zaštite 100% i organski filteri. Nježni ljetni miris koji ne sadrži alergene i nije fotosenzibilan. Klinički dokazana učinkovitost."

Krenimo na moje dojmove i mišljenje.😃😉

Kremica dolazi u kartonskoj ambalaži, upečatljive narančaste boje gdje je istaknuto ime proizvoda i opis. Sama kremica dolazi u također narančastoj tubici u količini od 50ml. 


Izgled kreme u pakiranju bez kartonske ambalaže


Otvor za doziranje je odličan i jednim stiskom izađe dovoljno proizvoda za cijelo lice. Tekstura je zbilja mousse i odlično se razmazuje. 

Otvor tube iz kojeg jednim stiskom dovoljno proizvoda izađe za cijelo lice

Ova tvrdnja BLUR definitivno stoji jer zbilja zagladi i "zblura" malo lice i ono što je najbolje od svega je što ne masti kožu i ne ostavlja masni film. Šokirani, zar ne? Ja ju nanosim nakon dnevne kreme i prije primera, iako ovaj korak primera slobodno možete preskočiti ako ju u hladnijim mjesecima koristite, jer će vam biti dovoljna da puder lijepo sjedne na nju i da vam ten prividno poboljša. Ljeti je, barem po mom mišljenju, druga priča jer su velike vrućine i meni osobno treba i primer da taj make-up i nakon nekoliko sati stoji i izgleda pristojno. Probala sam naravno i bez primera da vam mogu prenijeti dojmove i definitvno puder divno sjeda na nju. Miris je preprepredivan i vrišti ljeto.

Sama kremica je također lagane narančaste boje ( da prati i ambalažu možda).

Boja i mousse tekstura kremice


Prvotno nisam pronašla popis sastojaka jer je naljepnica na mojoj kutiji bila zalijepljena preko i kada sam ju išla odlijepiti izgulila mi je taj dio ambalaže, ali tu je uskočila moja Siki sa bloga Makeup Paradise i uslikala mi sastojke sa svoje kutije.

Sastojci:
Popis sastojaka sa kartonske ambalaže - kutije

Što se tiče izazivanja nereda na licu, apsolutno nikakav problem nisam imala i prezadovoljna sam kremicom. Koristim ju svakodnevno zadnja dva tjedna, a ranije sam ju samo nekoliko puta isprobala. Miris se brzo izgubi i na licu se ne osjeti nakon par sekundi. 

Zbilja nemam zamjerke i toliko me oduševila da mislim da ću početi i preko hladnijih mjeseci koristiti SPF jer mi ne masti kožu, poboljša prividno ten, zblura lagano lice, i puder će odlično sjesti na nju. 

Sve proizvode možete kupiti u ljekarnama po cijeni od 124,00 kn te ukoliko imate nekih dodatnih pitanja pitati na njihovim profilima na društvenim mrežama te ih ujedno i zapratite ako već niste.

Koliko vi često koristite kremice sa SPF-om i da li ih se samo po ljeti sjetite? Da li vam se svidjelo što sam vam malo više rekla o samom brandu i želite li takve postove i ubuduće?


Šaljem puse do idućeg posta.



3 komentara :

  1. Super post.Čula sam jako dobre stvari o SVR kozmetici i svakako ću probati

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam do sada isprobala nista od SVR kozmetike ali sada me ova krema bas privlaci. I ja sam jedna od onih koja SPF koristi tek u ovim suncanim mjesecima a ne bas cijele godine. Koristim Vichy i Eucerin SPF kreme za lice i zadovoljna sam s njima ali sada me privlaci i ova. Vec sam se opskrbila za ovo ljeto sa Eucerinom ali kada budem trebala novu svakako cu i ovu uzeti u obzir.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kupila sam SVR Sun Secure Blur SPF 50 i malo je reći da sam oduševljena. Super mi je što ne masti kožu lica što je meni jako bitno jer mi imam mješoviti do mastan tip kože. Sve druge kreme koje sam koristila nakon nekog vremena zamastile bi mi lice, a sa ovom se to nije dogodilo niti nakon dužeg izlaganja suncu. Definitivno sve preporuke, sada sam dobila želju za isprobavanjem i nekih drugih SVR proizvoda. Zapela mi je za oko Sebiaclear i Hydracid linija jer mislim da je to ono što bi trebalo mojoj koži.

    OdgovoriIzbriši