Brendovi

SOCIAL MEDIA

srijeda, 2. studenoga 2016.

Nuxe i Olival suho zlatno ulje - usporedba i recenzija

Pozdrav drage moje :)

Za današnji post odabrala sam usporedbu dva proizvoda koji spadaju u proizvode suhih ulja i jedan je cjenovno višeg ranga dok je drugi pristupačnije cijene.

Usporediti ćemo poznato i jako hvaljeno Nuxe Huile Prodigieuse ( zlatno suho ulje ) te Olival čarobno zlatno ulje.




Prvo da je za mene suho ulje upravo to, ulje koje će se u tren upiti u kožu i ne ostavlja masni trag ( znate ono kad vam ruka sklizne sa stola, ili npr.noga ako ih prekrižite ? To je nešto što očekujem od običnog ulja i bez obzira na hranjivost koju koža od ulja dobije, ne podnosim i to je razlog zašto obična ulja ne koristim). Suho ulje želim da kada ga nanesem se brzo upije i nema tragova da sam ga nanosila, a istovremeno da njeguje kožu. Reklo bi se da sam malo zahtjevna, hahah. :)

Sada kada sam opisala svoje viđenje i očekivanja od suhog ulja, možemo preći na usporedbu.

Oba proizvoda dolaze u staklenim bočicama koje su obje lijepe, prozirne  te možete vidjeti sadržaj, a i samu količinu koja vam je ostala.



Nuxe Huile Prodigieuse ( zlatno suho ulje )

Nuxe suho ulje je proizvod koji je jako poznat u svijetu i najprodavaniji u kategoriji suhih ulja. Čestice su jako, jako sitne i fine i na koži se ne vide kao šljokice nego kao predivan sjaj koji daju.
Nuxe zlatno ulje u sebi sadrži bogatstvo vitamina E, zlatne čestice mineralnog porijekla te šest biljnih ulja:

  • makadamija;
  • lješnjak;
  • slatki badem;
  • kamelija;                    
  • borač te 
  • gospina trava.                

  •    


Uslikala sam samu deklaraciju na proizvodu na kojoj možete pročitati što proizvođač kaže.





Miris je predivan te se zadržava na koži do nekoliko sati. Upije se zbilja u trenutku nakon što ga nanesete, ne ostavlja mrlje i koži daje krasan sjaj.
Ja ga koristim jedino na tijelu, na lice se ne usudim jer je to ipak proizvod koji u sebi sadrži parfem te ga na kosu također nisam isprobavala. Što se tvrdnje da njeguje kožu tiče, tu se ipak ne bih složila jer sa drugim proizvodima dobijem bolju njegu i hidrataciju. Po mom mišljenju ovo je proizvod koji Vam je potreban onda kada se želite nagraditi i uživati u luksuznom proizvodu jer on to je. Sam osjećaj koji imate nakon što ga nanesete je upravo taj, luksuz u bočici sa zlatom. Dobiti ćete sjajnu kožu, istaknuti će preplanulost ali neće imati funkciju bronzera ( neće dati boju koži ).
Doziranje je lako te ne razlijeva nepotrebno.



Desno: lagano razmazano
Lijevo: direktan nanos iz ambalaže
Desno: lagano razmazano

Dolazi u pakiranju od 50 ml i 100 ml, razlika u pakiranju je što veće pakiranje dolazi sa pumpicom, dok na ovom pakiranju imate otvor kroz koji ulje izlazi.

Cijena: 50 ml - 195,81 kn   www.sophia.hr   
          100 ml - 305,37 kn  www.sophia.hr

Osim na navedenoj internet stranici možete kupiti u DM poslovnicama ( sa ljekarničkim odjelom), te Farmacia ljekarnama. Cijene naravno ipak variraju, i npr.u DM možete koristiti i popust ako imate bodova i njihovu karticu.

Olival čarobno zlatno ulje

Olival čarobno zlatno ulje je proizvod koji je izašao prije cca. godinu i pol - dvije te je odmah probudio zanimanje svih ljubitelja Nuxe suhog ulja. Sam proizvod izgleda jako slično te odmah pomislite da ste naišli na dupe. Hmm  da li je zbilja tako? Vidjeti ćemo u samom zaključku.

Olival čarobno ulje u sebi sadrži također vitamin E te pet prirodnih ulja:

  • badem;
  • lješnjak;
  • jojoba;
  • makadamija te 
  • ruža. 

Što kaže proizvođač na samom proizvodu.



Što se mirisa tiče, imam isto mišljenje, predivan miris koji se zadržava do nekoliko sati na koži. Ovo je suho ulje koje ima jednu manu, a to je što mu treba vremena da se upije,ostavlja ipak lagano masni film na koži te je ovo suho ulje idealno za sve koje žele potamniti kožu. Osim sjaja dati će i laganu boju. Zlatne čestice su malo veće teksture, no na koži divno izgledaju. Što se njege tiče, tj. hidratacije mislim da ipak tu nema neku značajnu ulogu. Trenutno će nahraniti kožu ali dugoročnu hidratacijum odnosno poboljšanje suhih dijelova nisam primjetila ( koristila sam ga svaki dan nakon tuširanja nekih mjesec dana baš da usporedim. )
Bočica ima pumpicu što olakšava doziranje proizvoda.

Dolazi u pakiranju od 50 ml - 119,90 kn. Možete ga kupiti u DM-u i Bipi. Moje je iz DM-a,


Lijevo: direktan nanos iz ambalaže
Desno: lagano razmazano


Zaključak

Oba ulja su divna, no po mom mišljenju nisu isti proizvod ni dupe. Imaju neke značajke iste, kao što su neka ulja u sastavu te miris. Tekstura im je različita kao i veličina zlatnih čestica. Olival će Vam dati i preplanulost, dok Nuxe neće.Nuxe - u dajem malu prednost isključivo zbog brzine upijanja. Oba proizvoda vrijedi imati u svojoj kolekciji te vjerujem da bi se oba iskoristila. Ono što im je svakako zajedničko je da se sporo troše te ćete ih dugo imati. 
Olival je zbog cijene ipak pristupačniji no s Nuxom dolazi i doza luksuza. 

Zanima me što vi mislite o ova dva proizvoda, koji biste odabrale? 
Slobodno pišite komentare, kritike, prijedloge i savjete :)


Hvala na čitanju!!



Broj komentara: 8 :

  1. Nisam ni jedan ni drugi probala...u biti nikad nisam isprobala suho ulje... Ne preferiram ulja tako da me to ne privlači...post ti je super...

    OdgovoriIzbriši
  2. U tome ti je razlika suhog i običnog, omnema onog osjećaja ko sa običnim uljem.ako budeš u prilici isprobaj tester u dm i farmaciji. Aaa hvala ti draga moja 😀😘

    OdgovoriIzbriši
  3. Olival nisam probala, ali nuxe jesam, i zlatno i "obicno", ali nisu mi bas nesto posebno. Valjda jer nemam tu naviku trackat se po tijelu 😉

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne znam ja se volim trackati i isprobavati 😀😁😉

    OdgovoriIzbriši
  5. Probala Nuxe i sa šljokicama i bez, ali jedini veliki plus kod mene je što mi djeluju ko parfem zbog dugog zadržavanja mirisa. Neku hidrataciju (koja meni treba) nisam primijetila tako da mislim da je prenapuhano sve to. No, ako se ima novaca zašto ne ;-) Uglavnom - jedina korist je ljepo mirisanje još dugo nakon nanošenja :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Obozavam sve mirisne mazalice, ali nažalost jos nisam probala ni jedno od ova dva ulja :-(
    Pratim na fb: Iva Šunjić

    OdgovoriIzbriši
  7. Obozavam sve mirisne mazalice, ali nažalost jos nisam probala ni jedno od ova dva ulja :-(
    Pratim na fb: Iva Šunjić

    OdgovoriIzbriši