Brendovi

SOCIAL MEDIA

petak, 14. srpnja 2017.

La Croa keratinski fluid i njegujuće ulje za kosu - recenzija



Pozdrav i dobrodošle u novi post!! :)

Danas sam odlučila natipkati recenziju dva proizvoda za njegu kose koja koristim unatrag cca. mjeseca redovito i religiozno nakon svakog pranja kose. 
Riječ je o La Croa proizvodima koje sam dobila na recenziju pred nekoliko mjeseci zajedno sa šamponom, regeneratorom i maskom za kosu.




Prije nego krenemo na recenziju, moram reći da je apsolutno svaki od njihovih ukupno pet proizvoda koja sam isprobala bio oodličan. Šampon i regenerator su odlično obavljali svoj posao, šampon se super i pjenio, očistili su tjeme i raščešljavanje je bilo lagano. Maska mi je bila fantastična da nahrani kosu i olakša raščešljavanje.
Puno puta sam spomenula raščešljavanje, jel da? :) Razlog je jer ja imam jako, jako gustu kosu koje se prelako zapetlja i dovoljno je reći da je frizerima ne jednom pukao češalj pokušavajući ju raščešljati, hahaha:)

Tako da kod mene  bitan kriterij za ocjenu svih proizvoda za kosu je upravo to koliko su pomogli u raščešljavanju kose.

KERATINSKI FLUID*:

Ambalaža i pakiranje:
Proizvod dolazi u zlatnoj kartonskoj kutiji dok je sam fluid u staklenoj bočici sa pumpicom. Predivno i luksuzno pakiranje sa zlatnim detaljima. Pumpica je odlična i nijednom nisam imala problem sa istiskivanjem fluida.





Što La Croa kaže za keratinski fluid:
" Keratinski fluid obogaćen keratinom, hijaluronom, kolagenom i arganovim uljem, služi dohrani i ravnanju kose. Keratin zaglađuje oštećenja na kosi, smanjuje lomljivost i učvršćuje vlas. Ovaj proizvod učinkovito olakšava tretman ravnanja kose, pomaže pri svakodnevnom feniranju, osiguravajući pritom kondicioniranje vlasi. Istodobno zaglađuje nestašne vlasi i kontrolira statički elektricitet. Kosa postaje vidljivo zdravija i zaglađena."

Cijena i militraža:
Fluid možete kupiti u svim Muller poslovnicama i cijena mu je 69,90 kn i dobijete 50ml. Ja sam evo svoj tek sada potrošila a koristila sam ga redovito skoro 4 mjeseca. Tako da se definitivno isplati.

Sastojci:


Moji dojmovi i ocjena:
Prvo ću reći da odlično miriši kao i svi La Croa proizvodi koje sam isprobala. Miris se meni na kosi zadržavao što je dodatni plus. Jedina stvar s kojom se ne slažem je da je namjenjen ravnanju kose, olakšati će postupak feniranja svakako ali odlično funkcionira i za valovitu kosu jer će lokne biti zaglađene a ne raštrkane svuda. Za moju kosu je bilo dovoljno 4-5 pumpica koje zatim među dlanovima lagano protrljam i s obje ruke nanesem na vlažnu kosu koncentrirajući se na donju polovicu kose, a ostatak zatim nanesem i na sam korijen. Ne masti kosu tako da ovo bez problema možete raditi. Fluid je lijepe kremaste teksture, ne razlijeva se među dlanovima i bijele je boje.


Nourishing hair oil*:

Ambalaža i pakiranje:
Ulje dolazi u klasičnoj maloj staklenoj bočici sa čepom na odvrtanje. Koristite kao i sva dfruga ulja ovakve vrste, okrenete bočicu i kroz dozator vam izlazi kap po kap, tako da nema opasnosti da pretjerate ili da vam se uzalud proizvod razlije. 

Što La Croa kaže za ulje:

"Hranjivo ulje za kosu obogaćeno uljem argana, makadamije, lana i mrkve te vitaminom E. Lagane i svilenkaste teksture,olakšava raščešljavanje, a dodatno ne otežava kosu. Kosu intenzivno hrani.



Cijena i militraža:
Ulje dolazi u bočici od 20 ml i cijena mu je cca. 38,00 kn. Odličan omjer cijene i količine. Kvalitetan proizvod koji je šteta ne isprobati. Postoji i veća verzija od 100 ml koje u mom Mulleru nije bilo pa ne mogu reći cijenu. Čim saznam ću ažurirati.




Moji dojmovi:
Mislim da smo već zaključili da sam ja totalni sucker na argan i macadamiu i njihov miris mije predivan. Ulje miriši predivno. Lagane je teksture, taman dovoljno da nije premasno i ne masti kosu. Definitivno pomaže zagladiti vrhove i raščešljati kosu.



OCJENA:
Za oba proizvoda čista 10 jer su mi zbilja odlični. Stvarno daju rezultat njegovane, mekane na dodir i sjajne kose. Tople preporuke za La Croa brand koji je ako niste znali, hrvatski brand i proizvodi su kreirani i proizvedeni kod nas.

Stavljam i nekoliko slikice svoje kose. Prva se stara nekoliko godina no dobro vidite koliko je gusta i da definitivno mogu procijeniti učinke proizvoda za njegu kose. Na slici nisu ekstenzije nego samo moja kosa:)
 Druga slikica je od prošlog mjeseca i kraća je kosa i stanjena u odnosu na prvu slikicu. Zadnja slikica je Siki sa bloga Makeup Paradise  i ja slikana prošli tjedan. Tu je samo oprana i prirodno osušena kosa.






Siki and me:)


Koje proizvode za njegu kose vi koristite?
Nekako sam se počela truditi i više svojih slika stavljati čisto da znate uopće tko vam piše, hahah. Osobno se mrzim gledati na slikama i uvijek sam si fujj, no dobro, što se mora nije teško:)

*pr proizvod




Broj komentara: 10 :

  1. Fluid zvuci kao da mi treba ASAP!

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj ta tvoja divna kosa...baš si sretnica ali si luda šta je stalno držiš u repu...idući put kad te vidim odmah ti skidam gumicu sa kose..heheh

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajme koliko kose na prvoj slici! Trebas stavljati vise svojih slikica jer si predivna. Nisam jos isprobala njihove proizvode ali cula sam dosta pohvala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kose na izvoz kod mene haha.Frizeri ju obožavaju šišat i stanjivat.Pa mislim da su svakako vrijedni pažnje,i super mi je što su hrvatski proizvod i što sve više i više odličnih proizvoda i brandova imamo lako nadohvat ruke

      Izbriši
  4. Osvojila sam kod njih u nagradnoj igri sampon, regenerator i ulje za kosu.
    Ulje je pun pogodak. Obozavam ga.
    A sampon i regenerator su super.
    No meni su svi šamponi super. Nemam zahtjevnu kosu.
    Ali najbolje mi odgovaraju L'Oreal samponi i sad od La Croe.

    OdgovoriIzbriši
  5. Od proizvoda za kosu koristim šampon, regenerator, ulje za kosu i masku za kosu. Od La Croe nažalost nisam još ništa koristila, ali bih ih voljela isprobati.
    FB: Martina Šišić

    OdgovoriIzbriši