Brendovi

SOCIAL MEDIA

četvrtak, 12. siječnja 2017.

Must have drogerijskih proizvoda

Pozdrav drage moje!!!

Za danas sam vam pripremila must have drogerijske proizvode. Vjerujem da već znate da sam ja veliki ljubitelj drogerijskih proizvoda i oni u mojoj kolekciji prevladavaju. Znači uzela sam proizvode koje zbilja jako volim i za koje mislim da morate imati i da definitivno vrijede više od stvarne cijene. Bazirala sam se na proizvodima koje zbilja možete izaći iz kuće i kupiti u svojoj drogeriji, izuzev jedne stvari o kojoj ću na kraju.

Početi ću sa primerom jer ipak prvo njega stavljamo prije ostatka make up-a. Moj trenutni favorit koji je i relativno novije pojačanje, jest Maybelline Baby Skin primer. Riječ je o primeru o kojem sam nebrojeno hvalospjeva i youtube videa pogledala. Silikonski je primer, proziran i dolazi u tubici od 15 ml. To je uobičajena količina primera pa je i sasvim očekivano. Cijena mu je 39,90 kn i možete ga naći u svim drogerijama sa Maybelline asortimanom. Ja sam konkretno svoj kupila u Bipi kada je bila akcija na dekorativu te ga platila cca.28 kn. Znači on kao primer toliko lijepo zagladi kožu, popuni pore da puder doslovno klizi po licu znači tako lijepo ju pripremi da je to savršenstvo. Ukoliko volite primere na silikonskoj bazi ovaj morate isprobati.

Tekući puder koji me toliko osvojio da sam ga i u favorite godine stavila je Rimmel 25 Hours Lasting Finish Foundation. Mene on podsjeća na MAC Pro Longwear. Riječ je o puderu srednjeg ka jakog pokrivanja, možete ga nadograditi i trajati će zbilja cijeli dan bez problema. Moj je u nijansi 103 True Ivory. Odličan je puder i jako trajan i najbitnije od svega nikada me nije iznevjerio i izazvao nered na licu. Tople,tople preporuke.za ovaj proizvod. Cijena mu je 70 ak kuna i dostupan je u Bipi i DM-u.

Odlučila sam se i za Essence Stay all day 16h korektor koji koristim za područje ispod očiju. Lagani korektor koji lijepo posvijetli, u borice se minimalno uvlači a košta 21.90kn. Svakako isprobajte.




Hmm, o ovom proizvodu sam puno razmišljala koji odabrati i da li ima ijedan koji mi je stvarno odličan i must have. Zaključila sam da je Catrice Prime & Fine Mattifying powder u nijansi Translucent zbilja odličan izbor iz više razloga. Prvi je što sam svoj potrošila i definitivno ga opet kupujem.:) Ostali su razlozi što nema  boje i neće mijenjati boju tekućeg pudera, odlično fiksira i sasvim solidno matira. Znači tek nakon nekoliko sati se osobno zasjajim. Cijena mu je 40ak kuna i dostupan je na svim Catrice stalcima.
Stavljam svoju sliku potrošenog jer sam samo takvog trenutno imala.



Dalje proizvod koji su apsolutni dragulj drogerije, po mom skromnom mišljenju su Catrice rumenila. Odlična pigmentiranost, povoljna cijena, uvijek bude i LE rumenila preslatkog pakiranja. Pun pogodak!! To je sve što mogu reći jer još nisam naišla na neko koje me razočaralo.



                                     Zaboravila sam uslikati s ostatkom :)

Ako se želite poigrati sa highlighterom koji ozbiljno može konkurirati mnogo skupljim brandovima te konturama, donosim vam preporuku za dva Essence proizvoda.
Mislim da slika govori više od riječi i samo ću reći da oba doslovno obožavam i rado posežem za njima.

Lijevo je paleta za konturiranje iz Get picture ready linije u nijansi 10 Get in Shape, a desno je hvaljeni highlighter među stranim youtubericama iz Pure Nude linije u nijansi 10 Be my highlight.

S lijeva na desno: zadnji je swatch pomiješane obje nijanse za konturiranje.

Pretjerani i neblendani swatch da bolje uspijete vidjeti


Smatram da bi svi trebali posjedovati jednu to go paleticu, bez obzira stavljali sjenila svaki dan ili povremeno. Moj odabir je svakako Maybelline The Nudes paleta. Za 90-ak kuna ( često je na akciji) dobijete odličnu kombinaciju 12 sjenila, idealne za laganio brzinski dnevni look i večernji. Sjenila su odlične pigmentacije, izuzev par iznimki, pogotovo prve nijanse iz palete. Pigmentaciju ćete i na swatchevima vidjeti.
Osobno su mi palete sa nude nijansama i općenito nude sjenila najdraža i najčešće upravo za takvima posežem. Paletica ima dobar omjer shimmerastih i mat sjenila, tako da dobivate mnogo mogućnosti za kreiranje look-ova.




                                Prvi red: s lijeva na desno
                               Drugi red: s lijeva na desno

Dalje bih kao proizvod koji vam treba odabrala Essence ruževe, bili to klasični ruževi ili nova mat verzja ruževa koja je predivna. Stavila sam vam swatcheve samo mat nijansi koje posjedujem da možete dobiti dojam. Na slici su trenutni svi moji ruževi iz Essence - a koje posjedujem, što će se naravno promijeniti do nekog sljedećeg posta vjerujem, hahaha... Essence kao brand generalno jako volim, dobijete kvalitetan proizvod za povoljnu cijenu. Ruževi su oko 20 kuna i imaju zbilja mnogo nijansi za odabrati. Klasični ruževi su kremasti, lako se nanose i trajnost im je kao i svakom drugom klasičnom ružu. Dok je sa novom mat kolekcijom ipak mala razlika jer će vam oni izdržati duže na usnama i koji sat ste mirne.


Od gore prema dolje: 01,02,03,07

Naravno valja spomenuti i legendarne Essence olovke za usne. Zbilja vjerujem da ste sve čule za njih i isprobale barem jednu. Prošle godine su reformulirali olovke i redizajnirali. Zato na slici neke imaju sivi čep a neke su u samoj boji olovke. Sivi čep je stara verzija za koji dosta cura kaže da im je bolja i kremastija formula od trenutne. No, ja se ne bih složila. Mislim da je i stara i nova formula odlična. Dobijete za 10ak kuna odličnu olovku za usne koju možete samo za iscrtavanje koristiti ili na cijelim usnama, lagano klizi i odlično su pigmentirane. Treba vam barem jedna, najmanje :)


A sada smo došli do onog jednog proizvoda koji spada u drogerijski i možete ga kupiti na Golden Rose prodajnim mjestima ili na stranici Pink Panda po cijeni od 45 kn. Ovo je dragulj drogerije, savršen tekući ruž koji traje satima i satima na usnama, ne isušuje ( tj.ne pretjerano ), nedavno su izbacili novih 5 nijansi od kojih na moju veliku žalost još nijednu nemam. Ja sam vam toliko puta spominjala ove ruževe da mi je već neugodno, hahah. Ali, ako tražite dobar, savršen tekući ruž koji vas neće iznevjeriti, onda je ovo proizvod za vas. Savršeno se nanosi, pigmentacija je nevjerojatna.

                                           Od gore prema dolje: 01,03,04,05,07,10 i 11

                                          S lijeva na desno: 01,04,03,05,07,10 i 11

Ne smijem zaboraviti spomenuti ni Essence odlične eyelinere, tj, tekući tuš. Imam u kolekciji ova dva trenutno i odlični su, crni da crniji ne mogu biti, kada se osuše ne mrdaju cijeli dan. Imala sam ranije i Liquid Ink koji sam potrošila. Svakako bacite oko ako ste u potrazi za eyelinerom koji traje, nije skup i lako se nanosi.




Maskara koju spominjem je i maskara iz mojih godišnjih favorita, naravno riječ je o Lash Sensational maskari.Odlična maskara, crna, lijepo izduži i razdvoji trepavice i ne trusi se. Zapravo kad bolje razmislim, Maybelline kao brand ima odlične maskare
.




Eto to bi bili moji must have odabiri:) Imamo li zajedničke ili ste nešto tek odlučile isprobati? Molim vas recite sviđaju li vam se ovako postovi gdje imate i swatcheve i da li su vam u redu ove slike swatcheva iz posta? Dosada ih nisam baš radila pa je svaka kritika i savjet dobrodošao.




Broj komentara: 25 :

  1. Post je 🖒 super mini recenzije!
    GR znas da dijelimo ljubav, essence olovke su odlicne i sretna sam ko beba sto sam se konacno highlightera docepala ❤ a morat cu i mat ruzeve konacno probati.
    Maybelline paletu obozavam, kao i sensational maskaru i slazem se da imaju najbolje primjerke od svih drogerijskih brandova 😉

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sa GR smo blago opsjednute😂😂😂za highlighter čekam da javiś dojmove,jako me zanima sta ćeš reći, a maybelline palete moramo skupit sve😂😂😂

      Izbriši
  2. Super postić! Imam Essence korektor, ono za prekrivanje nije ništa posebno, ali ovako za malo posvijetliti mi je super. 😊

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da za posvjetliti i meni,iako doduše ja ni nemam tamne podočnjake pa mi ni ne treba u tu svrhu.za ovo mi je super a cijena još bolja😉

      Izbriši
  3. Meni su isto super ovakvi postovi, kratko i jasno o svakom pomalo :) essence olovke odlicne, GR ruz jedan imam i zasad sam jako zadovoljna, kao i s essence mat ruzevima :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Drago mi je da ti se sviđa😀čekaj,čekaj počet ćeš ih skupljat bez da i primjetiš i odjednom ćeš svuda oko sebe imati GR.ja si moram i nove nijanse uzeti,predivne su mi

    OdgovoriIzbriši
  5. Essence eyliner meni je u proizvodima koji su me razočarali... Katastrofa.... Razmazuje se i preslikava,..ja imam spuštene i masne kapke pa možda zbog toga...dok onaj drugi Ink waterproof eyliner je odličan...Essence matt ruževi užas, ni ne trudim se više kupovati... Al zato Catrice rumenila, Maybelline maskara, Essence olovke za usta su top proizvodi.. Nađe se uvijek nešto šta odgovara... Samo treba tražiti.. Hheheh...super post

    OdgovoriIzbriši
  6. Šteta za tuš,nikad mi se nije preslikao dosad.Da,uvijek se nađe što se može iskoristiti😉

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlican post,Catrice sam odavno otkrila da je caroban,nije ni essence los za prvu ruku,olovke su im premocne.Hvala ti bacila si me u razmisljanje oko kupovine novog pudera i korektora.Hvala ti na izdvojenom vremenu,mnogo srece i idejica ti zelim u drugim postovima!Hehe,toliko sam se ufurala da sa nestrpljenjem cekam novi post! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su essence i catrice postali izjednačeni,zbilja ih jako volim.Pogotovo LE kolekcije😍😍😍i hvala ma lijepim riječima od srca😘😀

      Izbriši
  8. Odličan post.. Volim Catrice, posebno njihova rumenila - to je zakon! GR ruževi su više nego dobri i to više i ptice na grani znaju :D Definitivno ih treba imati što više, njih nikada dosta. Ono što bih htjela isprobati je Essence highlighter, ali bojim se da ga više neću naći, ali neću odustati! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Essence highlighter ti je u stalnoj postavi koliko sam upoznata,namjerno nisam stavljala proizvode iz LE kolekcija ili one koji se ne prodaju više jer po meni onda post nema smisla.što ću pisati o nečem što se ne može kupiti,nije mi to fora.😀😉osim ako nije predstavljanje neke nove LE kolekcije,hint,hint😉😉ide takav post nadam se idući tjedan

      Izbriši
  9. Palete Catrice rumenila su trenutno u Bipi 17 kn (16 i nešto) jer izlaze iz prodaje, te je još i popust na svu dekorativu 30%. Palete su savršene :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da super su paletice a i općenito rumenila im.ja sam skupila sve tri palete sa zadnjim odlaskom u bipu😀😉

      Izbriši
  10. Uopce ne znam kako sam fulala ovaj post,gripa je kriva 😣
    Odlican,definitivno dijelimo ljubav prema Essence proizvodima i GR ruzevima,koji stvarno obaraju s nogu.
    Ovaj baby skin moram uzeti,pa javim dojmove.
    I da ,skrooz mi se svida kad stavis i swatcheve.

    OdgovoriIzbriši
  11. Hahaha nikad nije kasno😀😀GR trenutno čekam nove nijanse da ugrabim😂😂😂svakako javi za baby skin,evo i ja i mejkap žrtva smo te obe nagovarale😂😂sigurno će ti se svidjeti😉

    OdgovoriIzbriši
  12. Dijelimo puno favorita, ja takoder obozavam Maybelline The Nudes paletu i ovu maskaru a primer si pod hitno moram uzeti. Catrice rumenila su mi jedna od najdrzih i uvijek ih imam u nekoliko nijansi. Essence ruzeve i olovke za usne isto volim, vec sam citala pohvale i za ovaj tekuci korektor no nisam ga jos nabavila ali budem. Treba mi jos i ovaj njihov hvaljeni highlighter. A GR ruzevi...pa sta reci, zar postoji jos uvijek netko tko ih ne voli? Ja ih obozavam :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvaljeni essence pure nude ti treba podhitno jer ga izbacuju iz asortimana😢😭trenutno nove gr nijanse zelim,stvarno su mi savrseni.ako kupis korektor javi dojmove svakako

    OdgovoriIzbriši
  14. sviđaju mi se GR ruževi,ali nikako da si nabavim koji..
    morat ću to uskoro promijeniti..
    imam ja puno toga u planu što mi treba i što moram nabaviti, ima da mi novčanik proplače od muke hahahahaha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. stvarno??!još nisi GR isprobala, njih moraš podhitno!ako voliš mat ruževe i da su dugotrajni definitivno moraš. a za novčanik takva sam i ja, imam milijun stvari koje bih htjela kupiti i probati ali neke jednostavno nikad ne dođu na red jer uvijek nešto iskrsne

      Izbriši
  15. Paletice su odlične a i rumenila..
    Ja imam ist jedno sa kojom sam prezadovoljna😍💖

    OdgovoriIzbriši