Brendovi

SOCIAL MEDIA

srijeda, 25. listopada 2017.

Skincare tjedan blic recenzija - Kiehl’s Creamy Eye Treatment


Danas vam donosim recenziju jednog čuda u teglici.:) Riječ je o jednoj od najprodavanijih Kiehl’s kremica a to je okoloočna krema s avokadom. Koristim ju zadnja tri mjeseca i krenimo na današnju blic recenziju.:)

Trenutna postava svih Kiehl’s proizvoda koje imam

Ambalaža i pakiranje:
Kremica dolazi u maloj plastičnoj posudici sa dodatnom zaštitom ispod poklopca. Bijele je boje dok je ime i opis proizvoda napisan zelenom bojom ( jer je s avokadom, a on je zelen). Uglavnom bih rekla pakiranje kao i kod skoro svih okoloočnih krema.


Cijena i količina:
Dolazi u manjoj verziji, koju ja imam, i tu ćete za 14 ml proizvoda platiti 195,00 kn. Veće pakiranje je 28 ml i cijena mu je 320, 00kn. 

Sastojci:
Aqua/Water, Butyrospermum Parkii Butter/Shea Butter, Butylene Glycol, Tridecyl Stearate, Isodecyl Salicylate, PEG-30, Dipolyhydroxystearate, Tridecyl Trimellitate, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Isocetyl Stearoyl Stearate, Propylene Glycol, Dipentaerythrityl Hexacaprylate/Hexacaprate, Sorbitan Sesquioleate, Magnesium Sulfate, Phenoxyethanol, Hydrogenated Castor Oil, Sodium PCA, Sodium Dehydroacetate, Methylparaben, Ozokerite, Tocopheryl Acetate, Disodium EDTA, Retinyl Palmitate, Copper PCA, Zea Mays (Corn) Oil, Beta-Carotene



Moji dojmovi: 

Ovo je kremica koja je jako bogata i hranjiva te bi ju preporučila osobama sa suhim područjem ispod očiju kojima je potrebna dobra hidratacija istog. Svijetle je boje sa primjesom zelene. Na prvi pogled, tj.dok ju ne dodirnete izgleda kao jako lagana kremica i ne biste  pomislili da je jako hidratantna. No ono što je jako zanimljivo je da kada ju naneste ona prvo izgleda jako bogato, masnjikavo i kako dalje tapkate tako se pretvara u vodenastu teksturu koja jako vlaži kožu. S takvom promjenom teksture se dosad još nisam susrela i jako mi se sviđa taj efekt.Namjerno sam napisala tapkate, jer je preporuka nanositi ju tapkajućim pokretima, tako je meni pri kupovini rečeno. Redovnim korištenjem vidjeti ćete kako više korektor neće isticati one linije ispod očiju  koje svi "volimo" i vidjeti ćete razliku u izgledu okoloočnog područja. Rekla bih da čak malo i smanji postojeće linije. Svakako ju isprobajte ako imate suho područje ispod očiju jer će vam ovo malo čudo riješiti problem u kratkom periodu. Ja ju nanosim samo navečer baš zbog njene hranjivosti dok ujutro samo ako se ne šminkam i ostajem kući. Potrebna je stvarno mrvica i zbog tog će vam i trajati. Na slikama ste mogli primjetiti koliko sam ja potrošila a kao što rekoh korisitim ju od srpnja, početka srpnja. Ovo je proizvod koji opravdava nešto višu cijenu u svakom pogledu. Također potrebno je da napomenem da je oftamološki i dermatološki testiran, a sam brand NE testira na životinjama. Ima jako, jako blagi ugodni miris koji ispari s lica dok završite samo nanošenje.


Izgled i tekstura



Gustoća netom nakon nanosa, prije utapkavanja

Promjena u teksturi nakon početnog tapkanja, vidite kako je bogata?

Pokušala sam uhvatiti nakon nanošenja kako ostavlja vlažni trag, da li sam uspjela?



Ocjena: 5/5



Meni su dosad svi proizvodi koje sam isprobala od njih odgovarali i imam još podužu listu što želim isprobati. Pisati ću vam i o njihovoj masci za lice koju isto koristim.:) Ja sam svoju Kiehl’s kupovinu obavila u Splitu jer ih kod nas u Rijeci nema:(


Što biste vi preporučili od Kiehl’s proizvoda i koji su to koje redovno koristite? Ukoliko vam je na grupnoj slici zapeo za oko neki proizvod o kojem želite da vam tipkam, samo recite:)






Broj komentara: 19 :

  1. Koristila sam ovu kremu prošle zime. Meni je premasna, a pruža čistu hidrataciju bez anti-age efekta tako da baš ne dijelim tvoje oduševljenje.
    Međutim, oduševljena sam uljnim skidačem makeupa (svakako ga kupi!). Njihov hidratantni serum me spasio prošle zime kada mi je koža bila jako dehidrirana.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E da upravo sam se sjetila,ja sam uzela ovu a mama si je uzela drugu zbog anti age-a,ali se ne sjećam imena😢mogu ju pitati pa ti javiti

      Izbriši
  2. Meni jako paše jer mi je ispod očiju izrazito suho.A anti age efekt ja nisam očekivala tako da me nije iznevjerila po tom pitanju,iako meni se čini da mi je smanjila malo linije koje sam imala.Al ajd ni nemam neke strašne tek mi je 28 godina ( tj.29 u prosincu)

    OdgovoriIzbriši
  3. Moje okoloocno i ovu kremu upije u roku keks, no ja sam ekstrem po suhoci. Alo jako mi se svidjela na temelju testera i jednom bude dosla na red.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da, ali opet vjerujem da bi ti kroz neko vrijeme ful pomogla.Na srecu tvog novcanika jos nisu u Os stigli😂

      Izbriši
  4. Nisam probala nista od Kiehl's jer naravno da ga nema ni u mom gradu. Svi uglavnom hvale ovu kremicu iako mislim da bi meni osobno ona ipak bila preteska jer nemam prezahtjevno okoloocno podrucje. Jedino sto ja okoloocne kreme vise volim kada su u tubici, ovo mi nije bas prakticno ali dobroj kremi bi i to oprostila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da znam da kod tebe ih nema,što zapravo nije ni loše ako gledamo sa financijskog aspekta😂😂😂ja sam s navikla na pakiranje pa nemam zamjerke za to nikakve

      Izbriši
  5. već dugo planiram al nikako doći na red isprobati :(

    OdgovoriIzbriši
  6. meni je ova krema za ispod ociju ok i Vasa recenzija je odlicna.na fb sam pod Natasa Kurtin.

    OdgovoriIzbriši
  7. Nisam još probala nijedan njihov proizvod, ova tvoja recenzija me podsjetila da mi hitno treba neka dobra okoloočna, mislim da bi to mogla biti baš ova :)
    Fb: Ksenija Gortan

    OdgovoriIzbriši