Brendovi

SOCIAL MEDIA

utorak, 24. travnja 2018.

Blic recenzija: APIMEL Bee Balm i Pčelinja mast



Pozdrav drage moje i dobrodošle u novi post😍


Nakon mjesec dana vraćam se blogu i novim postovima, većina vas zna da sam postala mama po drugi put i trebalo mi je odmora da se malo oporavim i to je razlog izbivanja sa bloga i društvenih mreža. Mini porodiljni rekla bih, ali sada je gotov i idemo dalje s puno novih postova, objava i darivanja.

Pitala sam vas na svojoj Facebook stranici ( ako me ne pratite, bilo bi mi drago kada biste to učinili) koji post želite prvi i APIMEL recenzija je prednjačila s čime se u potpunosti slažem.


Zvijezde današnjeg posta


Za one koji ne znaju riječ je o hrvatskom proizvodu koji nam dolazi iz naše drage Slavonije te kada su me kontaktirali i ponudili da isprobam proizvode te poslali i za moje vjerne pratitelje za darivanje, naravno da sam prihvatila. Prvi razlog je jer već dobro znate da podržavam i volim hrvatske proizvode, a također volim i Slavoniju ( ne znam ako sam ikad spomenula ali moj muž je zapravo od tamo) i mislim da je riječ o odličnim proizvodima za svaku kućnu ljekarnu koju vjerujem svi imamo. Darivanje je odrađeno te su tri dobitnice već zaprimile svoje nagrade u kojima nadam se uživaju.

Veliki paket koji sam dobila na kućnu adresu

Što Apimel kaže o sebi:

"Mi smo hrvatska tvrtka za proizvodnju i preradu meda i drugih pčelinjih proizvoda. U ponudi imamo više vrsta konzumnog meda (bagrem, kesten, lipa, kadulja i cvjetni), proizvoda na bazi meda, ljekovitog bilja i propolisa te kozmetike (Pčelinja mast) i pića s medom (Melkior). Marljivo radimo od 1994. godine. Sjedište tvrtke je u Višnjevcu a proizvodni pogon smjestili smo u Bizovcu. Naše proizvode distribuiramo iz Bizovca i naših poslovnih centara u Rijeci i Splitu čime pokrivamo čitavo hrvatsko tržište a kontinuirano smo prisutni i na europskom tržištu."

Na isprobavanje sam dobila zaista ogroman paket sa mnoštvom proizvoda koje sve koristimo u kućanstvu i neke smo i potrošili već, no za post sam odlučila tipkati o dva kozmetička proizvoda, a to su kao što naslov kaže BEE BALM i Pčelinja mast. 

Riječ je o proizvodima za njegu usana i kože, suhih dijelova kože prvenstveno. Radi se o zapravo istom proizvodu koji dolazi u drukčijem obliku. 
BEE BALM dolazi u obliku labella za usne i idealan je za nositi u torbici i da ga uvijek imamo pri ruci kako bi zaštitili usne od isušivanja i pucanja. Dok nam Pčelinja mast dolazi u teglici i ona se zbilja može koristiti raznoliko. 

Sastojci oba proizvoda su isti:

PETROLATUM, LANOLIN, MEL, CERA ALBA (Cera Flava), PARFUM

Sastojci otisnuti na ambalaži oba proizvoda

Zbog aktivnih sastojaka pčelinje masti odlično hrane i omekšavaju kožu te umiruju istu. Pčelinja mast se osim na području suhe kože može koristiti i kod lišajeva, crvenila uslijed hladnoće ( isprobano i odlično pomaže), neurodermatitisa, herpesa i ostalih kožnih problema. Probala sam i ovu tvrdnju za herpes te sam mazala usne kada sam dobila herpes i mogu reći da je jako brzo nestao.
Što se mirisa tiče oba imaju naravno miris po medu, nije preintenzivan, doziran je rekla bih u taman dostatnoj mjeri. Ako se sjećate rekla sam da mi je u trudnoći smetao jak miris proizvoda sa medom, pa samo potvrda da ovdje nije slučaj o tolikom intenzitetu jer sam ih normalno koristila u zadnjim mjesecima trudnoće i uživala u njima.

AMBALAŽA:

Dolaze u kartonskom pakiranje te možete biti sigurni da nije prije vas otvarano. Bijela kartonska ambalaža sa logom i istaknutim sastojcima te samom djelovanju proizvoda, dok sami proizvodi dolaze u plastičnom pakiranju. Kao što prethodno rekoh, BEE BALM dolazi u obliku stick-a, labella, kako vam drago, dok pčelinja mast dolazi u žutoj plastičnoj teglici sa bijelim zaštitnim čepom unutar samog proizvoda. Oba proizvoda na svom plastičnom pakiranju imaju istaknuto ime proizvoda te proizvođača. Sama ambalaža nije ništa revolucionarno ni fancy, jednostavna je i upravo zbog svoje jednostavnosti je cijenovno pristupačna. Smatram da je i više nego dobro i pakiranje i ambalaža i nema potrebe za promjenom.

 Kartonska ambalaža BEE BALM-a


                                      Klasičan labello izgled osim što je vrh našiljen i koso rezan i to olakšava primjenu

 Plastična teglica sa Pčelinjom masti


Izgled Pčelinje masti, mislim da svi primjećujete da su oba proizvoda žute boje što je očekivano zbog sastojaka


CIJENA I GRAMAŽA:

Sada dolazimo do zanimljivog dijela, cijena ova dva, a i svih ostalih proizvoda u ponudi je stvarno jako mala i svatko si može priuštiti. BEE BALM košta svega 15,00kn za 4,2 gr proizvoda, dok ćete za Pčelinju mast izdvojiti 25,00 kn a dobiti 50gr proizvoda.

DOSTUPNOST:

APIMEL proizvode možete na dva načina kupiti. U svojoj DM poslovnici ili putem njihova Web shop-a.


Moji dojmovi:

Pčelinja mast me jako iznenadila, ugodno i svakako će se iznova nalaziti u našem kućanstvu. Svima nam treba takva univerzalna mazalica za crvenila, piknice koje se pojave, za ispucalu kožu zimi i vrijedi ju imati. Riječ je o proizvodima koji su masnije teksture na dodir ( što je itekako i logično ), ali ni na usnama ni koži ne ostavljaju " težinu" i brzo se upiju što je veliki plus.

Još vam želim spomenuti i da sam u paketu dobila i Bezalkoholni propolis sprej s kaduljom koji je muž koristio kada je imao jaku upalu grla i bio je prezadovoljan jer mu je kroz nekoliko dana pomogao sanirati problem. Špricao ga je 3-4 puta dnevno. Ovo spominjem jer svi koji kupuju propolis u ljekarnama znaju da je uvijek skup, a ovaj košta svega 25,00 kn i pravi je dragulj u borbi s prehladama i grloboljama. Osobno ga još nisam probala jer kao što sam nekoliko puta rekla bila sam trudna i ja nisam boležljiva osoba tako da nisam imala upalu grla otkad ga imamo.

Svakako pogledajte proizvode koje nude jer su po ovom što sam ja dosad isprobala odlični i kvalitetom i cjenovno. 

Koristite li APIMEL proizvode? Što preporučujete za isprobati? Pišite mi kako vam se svidio post i hoćete li isprobati BEE BALM i Pčelinju mast?

Šaljem puse do idućeg posta








1 komentar :

  1. Prije svega čestitam ti na porodu, nadam se da je sve proteklo u najboljem redu. Puno sreće. Takođe, ovo je divna recenzija ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    OdgovoriIzbriši