Brendovi

SOCIAL MEDIA

srijeda, 3. siječnja 2018.

Kreativna srijeda: Le Narukvice


Pozdrav drage moje!!💗

Dobrodošle u prvi ovogodišnji post i ujedno prvi iz nove rubrike na blogu Kreativna srijeda gdje ću vam svaki tjedan predstavljati jednog kreativca koji radi predivne stvari.

Prva kreativka, tj. brand koji ću vam  predstaviti i na taj način "otvoriti" novu rubriku na blogu je sa divnom Anom koja stoji iza brand-a Le Narukvice. Jako sam sretna zbog tog jer njene narukvice obožavam nositi i boljeg sugovornika za početak nisam mogla izabrati.
Pripremite si kavicu ili čaj pa krećemo😍

Ja si želim malenog anđela, a vi?


Hvala ti draga Ana što si odlučila sudjelovati u ovom projektu i što si dozvolila da svoje čitatelje upoznam s tvojim radom, iako iskreno vjerujem da većina već zna za tebe. Pripremila sam nekoliko pitanja za tebe, pa krenimo.

Možeš li nam se za početak ukratko predstaviti i zapravo reći kako si se odlučila za ovaj posao? U kojem trenutku si rekla to je to, biti ću svoj šef i izrada  nakita će biti moj posao?

Ja sam Ana, diplomirana ekonomistica. Nakon 8 godina uredskog rada u struci i u doba najveće ekonomske krize u hrvatskoj, odlučila sam svoj hobby pretvorit u posao. Nisam to učinila preko noći, nego sam dvije godine prije odluke provodila testiranje da li će prodaja ići, prodajući preko kreativnih udruga. Kad sam vidjela da ide, odluka je pala na ljeto 2014-te. Dan danas još nisam zažalila odluku. Uživam radeći ono što volim, od doma. 

Ono što te, po mom skromnom mišljenju, izdvaja iz mnoštva stranica sa nakitom je to što je izrada nakita tvoj full time posao i završila si i program obrazovanja za dizajnera nakita. Sama radiš sve, počevši od  nabave materijala pa sve do graviranja i pakiranja. Koliko zapravo vremena potrošiš na jednu narukvicu, tj.jedan model narukvice? Od izrade, fotkanja do same prezentacije na društvenim mrežama. Nekako mislim da se taj dio posla zanemari sa strane nas promatrača i da dosta ljudi misli pih to je čas posla za napraviti, osobno se ne bih složila jer znam koliko vremena i sama za jednu fotku za objavu utrošim.

Ovo si jako dobro napisala i sve je točno. 
Kad ljudima kažem čime se bavim, u 95% slučajeva dobijem odgovor „da li samo to radiš“. 
Pa kad im nabrojim što sve „samo“ obuhvaća, onda shvate. 
Kad sam otvorila obrt počela sam s ručno oslikanim nakitom (And You by Ana). Još to radim, ali u jako maloj mjeri, jer mi nakit od inoxa (Le Narukvice) s kojim sam počela prije dvije godine oduzme sve vrijeme. 
Završila sam tečaj obrazovanja za obradu metala i stekla titulu oblikovateljice nakita. Rad s inoxom nije bio lagan u početku. Prva tri mjeseca bilo je jako teško, jer je postojalo puno „caka“ koje je trebalo savladati. Nakon teška tri mjeseca, počela sam uživati u izradi. Jako je teško reći koliko traje izrada jedne narukvice, jer je tu puno faktora uključeno. Netko će kupit narukvicu bez graviranje, nekom graviram samo kratko ime, a nekom dugački tekst.. Nakon graviranja slijedi spajanje narukvice. Različiti su modeli, pa je i vrijeme spajanja različito. Moglo bi se reći da u prosjeku za jednu narukvicu potrošim oko 20min. I to je onaj dio koji je brz za izradu. 
Sad slijedi dio koji oduzima puno više vremena, a to je dobra fotografija. Za dobru fotografiju treba najprije postavit scenu. Slikanje obavljam jednom do dva puta tjedno jer na fotografiranje ode i do dva sata vremena. Nakon fotografiranja obrada i objava. Tako da je iza svake fotografije puuuuuno puno truda i vremena. Onaj dosadniji dio je pakiranje i popunjavanje papirologije za slanje. Jer kad se dnevno ima preko 10 pošiljki, ispunjavanje poštanske papirologije oduzme preko sat vremena. Još odlazak u poštu i stajanje u redu dodatnih 45 min. 
Ono što najviše oduzima vremena je ipak odgovaranje na upite kupaca. Jer na to dnevno ode bar 2 sata. Nadam se da će se taj dio riješit s web shopom. Ako ne, trebat ću tajnicu. 

Mislim da iz ove predivne fotke možete zaključiti da definitivno stoji sve gore navedeno o utrošenom vremenu

Sama sam se uvjerila da su narukvice predivne i kvalitetne i kroz nekoliko dana su bile kod mene. Da li te više vesele novi kupci ili oni koji već imaju tvoje narukvice i vraćaju ti se? Vjerujem da je podjednako, ali zanimljivo bi bilo čuti tvoje mišljenje kao dizajnera samog proizvoda koji prodaješ.

Skoro me podjednako vesele svi kupci. Možda me 1% više vesele ponovljeni, jer su oni dokaz da dobro radim ono što radim. Postoji izreka koje se držim „prodaja je gotova kad se kupac vrati“. 
Jako mi je stalo do svakog kupca. Volim od njih dobit povratnu informaciju. To skoro uvijek budu pohvale, ali nekad me neki upute i na manu što mi je super, jer se odmah mogu bacit na ispravku iste. 
Npr. početni konopi koje sam koristila su bili presvileni i pomicale su se na ruci. Čim su mi tu primjedbu rekle prve osobe, odmah sam išla u potragu za novim konopima s kojima sam prezadovoljna. Našla sam savršenu paletu boja i što je najbitnije, ne klize. Sad jako često dobijem slike kupaca koji imaju moje narukvice i od jako skupe konkurencije i pišu mi da su moje neusporedivo bolje, da konkurentske zatežu po 3 puta dnevno, a moje ne mrdaju. I to mi je jako drago za čuti. 

Postoji li možda mogućnost dogovora da si netko uz narukvicu naruči i npr.ogrlicu? Jesi razmišljala o proširenju ponude?

Već imam u prodaji ogrlice. To su jednostavne inox ogrlice s privjeskom malog srca, zvjezdice ili kruga, s gravurom po želji. Malo je slika objavljeno s ogrlicama, jer mi je ipak narukvica najdraži komad nakita za izradu. Ali obećavam više slika ogrlica. 


Predivne i decentne a idu uz svaki outfit, odlične



 Koji bi bili najprodavaniji modeli? Koji model narukvice, tj. način izrade bi bio tvoj favorit? U ponudi imaš više vrsta narukvica, pleksi, končane sa privjescima, narukvice od nehrđajućeg čelika sa gravurom po želji. Osobno se ne mogu odlučiti koja verzija i model mi je najdraži i zapravo su sve idealno za kombiniranje i stvaranje svog arm candy-a ovisno o raspoloženju, outfitu, sezoni...Jednostavne i decentne, a u isto vrijeme posebne, upečatljive i personalizirane. Ovo pitanje je možda malo teže za odgovoriti i podsjeća me na ono tipa koje dijete majka voli najviše ili svih voli podjednako, haha.

Imala sam 10 kategorija narukvica i prije par mjeseci sam ih srezala na 4 najprodavanija. Navedene 4 kategorije imaju jako puno podkategorija, tako da na kraju ispadne preko 60 modela narukvica. Kroz par mjeseci biti će gotov web shop, pa će sve biti preglednije i jednostavnije. Najprodavaniji model su razni oblici inox pločica (na koje se može i ne mora gravirat) na konopu. One su mi najdraže. Kad ih jednom stavite na ruku, više ju ne morate skidat, jer ju ne osjećate. Ne zapinje, ne miče se, postane dio vas. 
Ovaj model mi je predivan. Imamo i moja Lana i ja isti. Potrebno je napomenuti da ako kojim slučajem gravura izblijedi samo prođete crnim markerom, flomasterom i voila imate ju opet novu novcatu😉

Prvi anđeo mi je predivan😍

 I za kraj nam reci voliš li više kad imaš odriješene ruke za napraviti model kakav želiš ili kad osoba točno naruči što želi? I što je zapravo ono što te inspirira i planiraš li uvesti i sezonske modele u limitiranim količinama možda?

Volim i jedno i drugo, jer kupci često imaju jako dobre zahtjeve što mi pobudi maštu i počnem na razvoju novog modela. Većina modela je nastala na taj način. Razmišljam da uvedem limitirane količine plexy nakita tokom ljeta i za Božić. 
Znam da je jako puno cura koje već rade s plexijem, ali ne bojim se konkurencije. Konkurencija me čini boljom. 





Došli smo do kraja našeg kratkog ali slatkog druženja. Ostavljam vas da uživate u predivnim slikama koje su preuzete od Le Narukvice.
Ako ju dosad niste pratili krajnje vrijeme je da to učinite. Možete pratiti na Instagramu ili Facebook-u. Sve info oko cijena i same narudžbe možete dobiti na stranicama Le Narukvica na Instagramu ili Facebooku.

Kako vam se sviđaju narukvice i nova rubrika? Svakako me zanima vaš dojam i da li vam se sviđa ovaj koncept? Tipkamo se sljedeću srijedu sa novim predstavljanjem.

Šaljem puse do sljedećeg posta.














24 komentara :

  1. Svaka čast!!!Najvažnije je raditi ono što voliš i pri tome stvarati ovako lijepe stvari

    OdgovoriIzbriši
  2. I sama sam naručivala nakit od Le narukvice, odličan nakit. Sada su mi za oko zapele ove ogrlice, toliko jednostavne i decentne. Jedva čekam web shop

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slazem se;mogu reci jer i sama imam narukvice.Ogrlice su da bas lijepe,jednostavne i decentne i na mnogo tog se daju kombinirati.A web shop ce biti pun pogodak.

      Izbriši
  3. Super post i predstavljanje kreativaca , rado ču pratiti! Sviđaju mi se ogrlice !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se svida😀veselim se jako ovim postovima i predstavljanjima. Ogrlice su i menisuper,iako mi se najiskrenije sve svida

      Izbriši
  4. Odlican post,a mladoj kreatorici zelim puno divnog nakita,pogotovo andjela koje obozavam!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na lijepim rijecima i lijepim željama za Anu💖

      Izbriši
  5. Odlucan post i kapa do poda sto si se okrenula onome sto volis raditi.To je najvaznije da ste vi zadovoljni i sretni.A nakit je krasan prekrasan 😍😘

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasan unikatan nakit! I bravo za kreativnost...volju i želju da se radi ono što VOLI! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je,treba se odluciti posvetiti onome što voliš i pristati na rizik tako da svaka joj čast

      Izbriši
  7. Mnogo mi se dopada ovaj nakit i izgleda odlično. Samo nastavi ovako ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa😍ima predivnih komada definitivno

      Izbriši
  8. Svida mi se ova nova rubrika i jako mi se svidaju ove narukvice, pogotovo zato sto postoji i mogucnost graviranja. Ima dosta osoba koje preprodaju kineski nakit pod svoj pa je lijepo vidjeti da se netko stvarno trudi i izraduje nesto sam svojim rukama...predivno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slazem se;previse je onih koji preprodaju vec gotov nakit i to mi ga prodaju kao handmade,to me cak i naljuti jer ono znam otkud je naruceno i koliko kosta.Prvo nabiju nerealnu cijenu,drugo ne nisi sam/sama napravila.kupim i ja sama "kod kineza" si nakit i to imam predobrih stvari ali ne kazem da je handmade kad me netko pita gdje sam kupila.

      Izbriši
  9. Odlicna ideja za ovu rubriku,sve pohvale za kreativca ja volim rucni rad.

    OdgovoriIzbriši