Brendovi

SOCIAL MEDIA

srijeda, 22. ožujka 2017.

Farmasi CC krema - recenzija



Danas vam donosim recenziju jednog proizvoda koji je postao moj must have i proizvod koji obožavam. Njušite u kojem smjeru ide recenzija? :)

Riječ je o Farmasi CC kremi 8 u 1 koja po mom skromnom mišljenju konkurira i odličnom tekućem puderu.
Krenimo mi na moje dojmove i samu recenziju.








Ambalaža i pakiranje: Krema dolazi u tubici i kartonskoj kutijici na kojoj su navedene same tehnikalije, tj. tvrdnje proizvođača što proizvod radi. Tubica ima malo širi otvor ali izađe jednim stiskom dovoljna količina proizvoda za cijelo lice. Tubica je bijele boje sa rozim detaljima te srebrnim čepom. Pakiranje je oku ugodno i praktično za korištenje. Na slici dolje vidite same tvrdnje i potpisujem svaku.




Nijanse i količina: Krema dolazi u dvije boje, Light to Medium te Medium to Dark. Moja je naravno svjetlija. Dobijete 50 ml za trenutnu cijenu u katalogu 55,00 kn. Moju sam kupila čim je Farmasi došao u Hrvatsku na akciji za 29,00 kn. Možda vam dvije nijanse zvuče malo ali zbilja nije jer je riječ o proizvodu koji se savršeno prilagođava vašem tenu. Mali primjer za ovo, nakon što sam ju kupila sebi i mami i neprestano hvalila još sam ju za 4 kolegice s posla naručila, i svaka je oduševljena jednako kao i ja. To je znači 6 ljudi, sve smo kupile svjetliju nijansu i svakoj savršeno odgovara. Stavila sam samo sliku swatcha čisto da dobijete predodžbu jer kao što sam rekla prilagoditi će se vašem tenu sigurno. Sliku cijelog lica nisam uspjela uslikati nažalost.




Ovdje je prevelika količina bila nanesena za malu površinu, no dobijete dojam. Uslikano odmah nakon brzinskog razmazivanja, nije ni izblendano kako treba

Nanošenje i pokrivanje: Ovo je definitivno proizvod koji ima teksturu lagane kreme u boji ali pokrivnu moć tekućeg pudera sa srednjim prekrivanjem. Osobno ju nanosim prstima i u tren sam gotova. S obzirom na laganu teksturu i laku mazivost to mi je najdraži način nanošenja. Kad je riječ o pokrivnoj moći zaboravite sve bb i cc kreme koje ste dosad imale jer je ovo više od njih sigurno. Znači sloj CC kreme, po potrebi korektor na problematična područja ( iako ja najčešće samo korektor ispod očiju još stavim jer mi sasavim lijepo pokrije eventualni prištić) preko puder za matiranje i možete biti bezbrižne cijeli dan. 




Trajnost i finish: Ja ju nosim i na posao i na kraće relacije vikendom. Znači bez problema mi izdrži cijeli dan na licu uz minimalno prosijavanje nakon 3-4 sata. S obzirom da je po deklaraciji CC krema i ne stoji matiranje u opisu ovo je savršeno. S njom ćete dobiti totalni healthy skin look, lagano dewy.

Moji dojmovi: Ovo je najsavršeniji proizvod koji sam ikad imala i koji će se iznova i iznova kod mene nalaziti. Znate kad pronađete nešto čime ste oduševljeni i ne prestajete hvaliti, e to je za mene ovaj proizvod. Lagano se nanosi, pokriva, daje lijepi izgled koži, sada po vrućinama će biti savršena isto zbog svoje lagane teksture. Ima ugodan miris koji mene jako na baby puder podsjeća.Nije teška za kožu i  neće izazvati prištiće ni ikakvu reakciju. Znači prije pisanje recenzije provjerila sam još jednom dojmove sa svim curama koje su ju kupile nakon što ja nisam o njoj prestajala govoriti i sve se slažu da je idealna. Zaključak je da vam ova CC krema definitivno treba!!

Ocjena: 5/5 
Ne mogu pronaći manu definitivno. Rodila se ljubav na prvo korištenje koja se uspješno nastavlja.



Jeste isprobale možda ili planirate? Kakvi su vaši dojmovi?







32 komentara :

  1. Nisaaam probala, ali koliko si je nahvalila, ne znam, mozdaa i hocu :) za ljeto mi pogotovo nesto lagano treba...ajoj mastim se ko luda, ne znam kak bi funkcioniralo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za masnu kozu je dobra jer daje mat finis,jos ako fiksirate s puderom u kamenu nemate problema

      Izbriši
    2. Iskreno mislim da će odgovarati svim tipovima kože,ja sam mješovita a mama koja ju isto ima je suha i obje smo prezadovoljne.samo zamatirati puderom u kamenu i sigurno će izdrzati😀😘

      Izbriši
  2. Mamis s njom jako, a jos nisam ni sve pudere na koje si me navukla probala 😁❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahah,a znam al kad ju ja stvarno od prvog nošenja obožavam😀💖moras ju probati i javiti mi kako se tebi čini😘

      Izbriši
  3. Definitivno pobacati sve pudere i ovo koristiti pod broj 1 i ja potpisujem svaku riječ :) otkako sam se učlanila, sve moje Osječanke i Slavonke sam zarazila ovime, sve su pokupovale na akciji od 29kn imala sam oko 60 komada naručenih u 2 narudžbe s tim da mi i dalje naručuju ovo čak i po cijeni od 55 kn :D Bravo za ovu CC kremu!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da nisam toliko zaluđena make up-om još bi se i složila da je dovoljna samo ona,hahahaha.odlicna je stvarno i jasno mi je zašto ju svi vole nakon što isprobaju😀

      Izbriši
  4. Potpisujem sve receno. Osobno je biram prije svakog pudera, ne koristim cak niti puder u kamenu nakon nje. Ako se netko zeli uclaniti i za sebe povoljnije narucivati javite mi se.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja sam nekako uvijek bila vise za pudere nego za sve te bb, cc kreme s obzirom da imam masnu kozu i volim malo jace prekrivanje. Niti jedna koju sam probala me nije odusevila ali ti si sada ovu toliko nahvalila... Mozda bi mi bila dobra za ljeto kada mi ne treba nista tesko i kada moze proci i laganije prekrivanje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Apsolutno se slažem s tobom za bb,cc kreme,meni to nije pokrivanje kakvo volim i nijedna me nije ovako oduševila.Tako da moj prijedlog svakako ju probaj jer sam sigurna da će ti se svidjeti a prekrivanjem ćeš biti ugodno iznenađena😀😘😉

      Izbriši
  6. Prekrivanje super,lijepo koza izgleda i sve to stoji,al svaki put kad ju koristim jedan do dva pristica su obavezna,iritantno skroz

    OdgovoriIzbriši
  7. probala bih,ali malo sam skeptična zbog nijanse. meni treba jako svijetla nijansa,a ovdje mi se ne doima tako :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Javite mi se i dogovorimo se oko toga. FB Farmasi HR-Marijana VU

      Izbriši
    2. Mislim da ne bi jer se stvarno prilagodi,ali možeš i tester naručit pa vidit😀😉

      Izbriši
  8. Kako bii to funkcioniralo na suhoj kozi? ��

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlično😀 moja mama si ju je isto kupila i koristi a ima suhu kožu i isto je preoduševljena😀😉

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlicno morat cu je isprobat, hvala ti punoo ❤

    OdgovoriIzbriši
  11. Meni je odlična, osobno nisam nikada čula za Farmasi dok nisam probala ovu kremu, oduševila se i evo sada sam i ja članica i isprobavam redom sve ove superkvalitetne proizvode. Cure iz Zagreba i okolice koje zanima članstvo slobodno mi se javite na Facebook stranicu Andalija Farmasi ili email deni1979@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da se slažeš da je odličan proizvod😀😉sretno sa članstvom😀

      Izbriši
  12. Moja najdraža cc krema, koristim ju umj. pudera <3 Sudjelujem! <3

    OdgovoriIzbriši
  13. Zahvaljujuci ovoj recenziji napokon sam pronasla puder za sebe kojeg su svi hvalili. Nisam htijela ga koristiti dok nisam procitala da je uistinu tako dobar, i dok sam procitala ovu recenziju uvjerila sam se da je puder stvarno dobar i od sada je to za mene puder broj 1 kojeg stalno korsitim ;)..fb Suzana Kišiček

    OdgovoriIzbriši
  14. Obožavam Farmasi i imala sam priliku isprobati CC kremu. Pokazala se odličnom i u mom slucaju.
    Super recenzija.

    OdgovoriIzbriši
  15. Nakon ove objave probala sam kremu i jednako sam oduševljena. Savršeno prekriva sve ono što želim da se ne vidi i mogu ju imati cijeli dan na licu bez osjećaja težine. Mali nedostatak je jedino to što je samo u dvije nijanse, pa mi je temnija pretamna, a svjetlija presvijetla pa ih koristim u kombinaciji

    OdgovoriIzbriši
  16. Obozavam recenzije i kad neko potvrdi ono sto i ja mislim. Ova CC krema je odlicna i ako ja imam suvu kozu. ❤
    FB: Sladjana Marjanovic

    OdgovoriIzbriši
  17. Kad se Farmasi pojavio na našem tržištu malo sam bila skeptična ali nakon nekih poitivnih recenzija, naravno i ove ipak sam odlučila probati i nisam požalila :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Baš se spremam isprobati
    FB: Tina Ivanisevic Grabovac

    OdgovoriIzbriši
  19. Ova cc krema je bozanstvena.Ja je obozavam💕💕

    OdgovoriIzbriši