Brendovi

SOCIAL MEDIA

nedjelja, 26. travnja 2020.

Home Spa - osobna higijena

Pozdrav drage moje i dobrodošle u još jedan post.

S obzirom da je vrijeme karantene i svi smo uglavnom kod kuće, iako evo od ponedjeljka se lagano vraćamo u novu normalu mislim da je idealno vrijeme da vam preporučim odlične proizvode koje koristim, a ne moram u trgovinu po njih nego mi dođu na adresu. 

Proteklih mjesec i pol sve što sam mogla naručivala sam online, i kao i uvijek tu je bio moj omiljeni Notino za dostavu kući. Danas ću zato pisati o proizvodima za osobnu higijenu koje svi koristimo i trebamo, a nekako mislim da se zanemare u online narudžbama, što sam i ja ranije često radila, ali više neću. Planiram i dalje sve što mogu naručivati online. Osobna higijena je nešto što uvijek svi moramo imati, držati i nema make up-a koji će popraviti dojam osobe koja ne drži do osobne higijene.

osobna-higijena_notinohr

Prvo ću krenuti od nekih stvari koje su nam trebale i koje sam naručila, a to je naravno gel za tuširanje Kako su nam zalihe bile pri kraju kupila sam i sebi i mužu Nivea gelove. Njih uvijek volim kupiti kada su na akciji jer odlično mirišu, a nikad nam nisu isušili kožu. Već sam ranije na blogu spominjala da jako volimo i Dove gelove za tuširanje, i uvijek ćete bar jedan Dove gel za tuširanje naći na mojoj strani, a na muževoj bar jedan Nivea. Oba branda toplo preporučujem, razlika je po meni u teksturi, Dove ima jako kremaste gelove za tuširanje, dok su kod Nivee upravo to gelovi, barem oni koje sam ja kupovala do sad.

Ne smijem zaboraviti i nešto što moja Lana i muž koriste, a to su električne četkice za zube. On koristi samo električnu, dok Lanči kombinira kako je koji dan raspoložena. Četkica za zube koju koriste je  Oral B, muž ima Vitality, a kći Frozen. Često Oral B ima dječje električne četkice sa likovima popularnih crtića i to je po meni odličan dar klincima. Kad Luka malo naraste i on će osim normalne, klasične četkice imati i električnu. I upravo dok pišem post pronađem ovu i sad sam u dilemi da si ju kupim. Ja osobno dosad nisam navikla koristiti električne četkice, i redovito kupim, probam, ne koristim i bacim. Možda je došlo vrijeme da se priključim ostatku svoje obitelji? 

oral-pro-white-elektricna-cetkica_notinohr
Zar nije predivna?:) ( *preuzeta sa Notino stranice

Svi u ovo vrijeme ekstra često peremo ruke, zar ne? Prije sam kupovala svakakve sapune za ruke, gledala da budu što jeftiniji, jer ionako ih brzo trošimo, zar ne? To je bio pogrešan mindset jer se dogodilo što, u više navrata bi mi muž došao i pitao da od čega su mu ruke suhe i perutaju se, nije ništa mjenjao, što može biti. I onda mu kažem da sam kupila novi sapun za ruke. Kako se to više puta dogodilo, kupujem samo provjerene i one koji nas ne isušuju pa makar ih platila više. Jedan od onih koje ću uvijek toplo preporučiti je upravo Dove tekući sapun. Osobno uvijek kupujem refil pakiranja jer ih pretačem u ukrasnu ambalažu za sapun koju imamo u obe kupaonice. Otkad sam počela obraćati pažnju koje sapune kupujem, nije se ponovio problem suhih ruku. Jako su kremasti i neće isušiti ruke. Kod nas kruti, klasični sapun za ruke uvijek također stoji u kupaoni jer ga muž s vremena na vrijeme voli koristiti, dok ja i djeca isključivo tekućim peremo ruke. Stavljam sliku preuzetu online, jer kao što sam rekla ja odmah pretočim sapun po ambalažama u kupaonicama tako da odmah i potrošim i bacim pakiranje. Najčešći koji kupujemo je definitivno original koji ima njihov prepoznatljiv miris i ponavljam opet, jako, jako je kremast.

dove-refil-tekući-sapun-original_notinohr


Kako vam se sviđaju ovakvi postovi s proizvodima o kojima se slabo piše, a svima nam trebaju?

Šaljem puse do idućeg posta i ostanite doma što dulje i više možete.

Nema komentara :

Objavi komentar