Brendovi

SOCIAL MEDIA

četvrtak, 31. prosinca 2020.

Zimska njega lica

Pozdrav drage i dobrodošle u novi post💕Prije svega nadam se da ste dobro i na sigurnom, zadnji dani su bili grozni i iskreno uopće sam se dvoumila pisati bilo što ili ne s obzirom na sve što nas je zateklo. No, odlučila sam napisati jedan post sa svojih nekoliko favorita u posljednjim mjesecima koje redovito koristim otkad je zahladilo. Da nam se mozak malo odmori od teških tema i situacija, krenimo mi na dragu razbibrigu. 
Ne želim pisati o svim proizvodima koje koristim jer njih često rotiram, i zapravo ih je hrpa. Imam složeni rutinu po danima, pa ću predstaviti nova otkrića koja sam počela koristiti. 
Trenutni omiljeni noviji proizvodi koji su me oduševili

Proizvod koji mi je top otkriće ove zime je dnevni serum za njegu lica. Riječ je o 
Vichy iz Normaderm linije, koji se nanosi ujutro nakon umivanje, ja koristim iz iste linije gel za pranje lica. Iako me dugo dugo vremena nijedna Vichy kremica nije oduševila, ova mi je odličnaaa. Lagane je teksture, malo hladi lice, brzo se upije tj. odmah i ima miris po mentolu, barem meni. Ali on također nestaje kroz tridesetak sekundi. Cijela linija je namijenjena koži sklonoj nepravilnostima, kakva je moja nažalost i mogu reći da sam ugodno iznenađena kako drži ten pod kontrolom. 
Novi must have za problematičnu kožu


Probala sam je i preskočiti nekih tjedan dana baš da vidim hoću li odjednom dobiti prištiće, i nažalost dobila sam ih. Tako da ovaj proizvod ćete duže vremena gledati kod mene. Ja imam pakiranje od 50ml i kupila sam ga u setu sa poklon torbicom i gelom za umivanje od 50ml. Svakako ako imate problema s prištićima linija i proizvod vrijedan kupovine. 

Za one koji me dugo prate znate da sam spominjala više puta da mi se zimi koža oko nosa jako peruta i sad sam našla proizvod koji mi je super za to područje. Koristim ga svako jutro prije make up-a na području nosa kako bi dodatno hidratizirala kožu i smanjila perutanje. I nekoliko puta tjedno noću također. Riječ je o Bioderma serumu iz linije Hydrabio. Stavljam link seruma za dehidriranu kožu jer moj koji je koncentrat za veoma dehidriranu i osjetljivu kožu ne mogu pronaći. Ista je linija u pitanju, samo je moj serum još i za osjetljivu kožu. Isto je ime i ambalaža tako da vjerujem da nećete pogriješiti. Meni za ovu svrhu služi odlično 👌. Opet je riječ o brandu kojeg dugo osim poznate micelarne dugo nisam koristila i isto sam pozitivno iznenađena.

Spas za dehidrirana, perutava područja zimi

To bi za danas bila moja otkrića i jako ugodna iznenađenja u proteklom periodu. 

Nema komentara :

Objavi komentar