Brendovi

SOCIAL MEDIA

srijeda, 31. ožujka 2021.

Micelarna voda za skidanje make up-a

Pozdrav drage moje i dobrodošle u novi post😀😘

Danas sam odlučila pisati o meni omiljenom načinu i najbržem ujedno za uklanjanje make up-a. Zadnjih godina na sam spomen micelarne vode dizala se hajka da ne valja, da uništavaju barijeru kože, i svašta nešto. Da se vratimo natrag u povijest i zašto su nastale micelarne otopine, tj. Vode. Zapravo su kreirane prvotno za vizažiste koji su morali klijenticama brzo i učinkovito očistiti lice.
 S godinama se počelo pričati i pisati kako ne valjaju s čime se nisam s lagala tad, pa tako ni sad. Koristim ih godinama, preko desetak godina, još dok sam na faksu bila. Nikad nisam imala problema jer nakon sa to se micelarnom koju nanesemo na blazinicu lice očisti, lice opere gelom za čišćenje i pranje lica. Na taj način zbilja nemate brige. Micelarna voda je u principu prozirna tekućina koja se sastoji od micela koje otapaju make up.
Moja najdraža i ona koju ću upotrijebiti ako šminkam nekog je definitivno Bioderma Sensibio H2O za osjetljivu kožu. To bi bila ona sa crvenim čepom, probala sam i onu za masnu kožu, ali preferiram verziju za osjetljivu kožu jer sam sigurna da neće iziritirati ni najosjetljiviju kožu i da će svoj posao odraditi odlično. Nije ljepljiva i nema masan film na koži. Dolazi u različitoj militraži, no definitivno se najveća najviše i isplati. Ja sam si bila kupila najmanje pakiranje jer mi je trebala ambalaža za putovanja i šminkanje drugih da imam malu bočicu. Ova micelarna vas neće ni malo peći za oči, i ne troši se prebrzo.

Micelarna koja me se nije dojmila, a ujedno je i prva Loreal koju sam probala je njihova Miccelar water za normalnu i mješovitu kožu lica. Imala sam osjećaj da je jako brzo trošim i maskaru mi nije dobro uklanjala. Ne mogu reći da je loša, ali ja sam koristila i bolje pa je ne bih opet kupila da budem iskrena. 
Zadnja koju sad koristim je naravno Garnier, oni su i bili prvi brand sa micelarnom koju sam ja isprobala. Mislim da se svi sjećamo one prve sa rozim čepom, zar ne? 😀 Tokom godina izbacili su puno verzija, a posljednja je ona sa ružom koju sam naravno kupila. Odlična mi je i zapravo mi je samo potvrdila da su pristupačan brand cijenom sa genijalno micelarnim vodama. Dolaze u ambalaži od 400ml i trajat će vam nekoliko mjeseci. Ne treba ju previše, meni su 3-4 blazinice dovoljne za skinuti sve, baš sve sa lica. To su dani kada nosim teže puder na primjer. 

Moj zaključak bi bio da ne bježite od micelarnih voda, ako tražite povoljnu a odličnu odaberite Garnier, ako želite neku da se osjećate kao polu profi odaberite Biodermu. I uvijek, uvijek nakon micelarna vode operite lice!!



Nema komentara :

Objavi komentar