Brendovi

SOCIAL MEDIA

srijeda, 31. kolovoza 2022.

Vrijeme kupanja za bebe

Pozdrav drage moje i dobrodošle u novi post😀
Prije neki dan sam u razgovoru sa prijateljicom se dotakla dječje kozmetike,kupanja, rutine i sjetila se branda dječje kozmetike  kojeg sam obožavala i religiozno dosta dugo koristila sa Lanom. Pa sam pomislila i ovdje napisati par crtica o toj temi. 
   jedna slikica iz arhive,uslikana kad sam bila                                  trudna s Lukom

Riječ je o brandu Mustela koji je meni tada bio izvrstan i svi proizvodi koje smo probali su Lani odlično odgovarali. Nije nikad dobila nikakvu reakciju i sve je mirisalo savršeno. Pa idemo proći kroz ono što smo probali,koristili i voljeli i što je must have za početak. Prvi koji je redovno bio u upotrebi je naravno gel za kupanje,pogodan za tijelo i kosu imena Bebe Bain. Kod njega je super što dolazi u ekonomičnom pakiranju sa pumpicom i trajati će cijelu vječnost. Trenutno je na akciji i definitivno ih se isplati loviti.
Uvijek sam uzimala i mlijeko za tijelo iz iste linije,tj. Hydra bebe koje sam isto uvijek uzimala najveće i sa pumpicom što je super praktično.


Tadašnji asortiman sam sav isprobala i ovo što spominjem je ono što se održalo u upotrebi nekoliko godina i toplo bi preporučila jer smo imali dobra iskustva. Sad će netko pomisliti, ako ti je tako super,zašto nisi i za drugo dijete, tj.Luku onda ih koristila? Odgovor je jednostavan, kupila sam ih za početak,ali ubrzo se pokazalo da je Luka sklon osipima i sukladno tom sam mjenjala proizvode mu i skoro 4 pune godine kupovala jedan te isti gel za tuširanje i isto mlijeko za tijelo.Tko je duže ti, sjetiti će se da sam spominjala osipe i probleme koje smo imali. Ovaj post je kratak,ali sladak.Kratak jer vjerujem da je trudnicama i mamama novorođenčadi dosta čitanja i da im treba odmor i brze informacije. Sladak jer budimo realni koja tema vezana uz bebice i proizvode nije slatka. Zaključila bih post sa riječima da je Mustela odličan brand za djecu sa normalnom kožom i kožom bez dermatitisa. Cijenovno je malo skuplji,ali zato se uvijek može naći na dobrim akcijama, samo treba popratiti.


To bi bilo sve od mene za danas i šaljem puse do idućeg posta😘😀

Nema komentara :

Objavi komentar