Brendovi

SOCIAL MEDIA

srijeda, 30. studenoga 2022.

Poklon setovi

Pozdrav drage moje i dobrodošle u novi post😀Stiže nam onaj mjesec u godini koji svi obožavamoooooo,stiže Božić😍😍I mislim da smo svi lagano u pripremama što kupiti svojim voljenim osobama i kako zapravo uspjeti svima kupiti,s ne bankrotirati usput. E pa za taj dio su tu moje preporuke.Pokloni za Božić koji su budget friendly,a obradovati će im se osoba koja ih dobije i ono najbitnije,iskoristiti.
Prvi poklon je genijalna Rowenta četka za uvijanje i sušenje kose koja je jednostavna za koristiti,dolazi sa dva nastavka. Većom i manjom četkom, koje mijenjate ovisno o efektu koji želite i dužini kose. Nju imam već mjesecima i stvarno je učinkovita, ako ste smotani kao ja nećete imati baš efekt isfenirana frizure kao iz salona,ali će biti lijepo zaglađena i dovoljno blizu frizerskom feniranju.Ja sam jako zadovoljna s njom, ne zapetljam si kosu, prvo ju posušim malo fenom i onda si dio po dio brzinski isfeniram.

Idući prijedlog je opet vezan za kosu jer zadnje vrijeme uglavnom proizvode za kosu kupujem kako sam opet kući počela prati kosu,a ne kod frizera kao do sad. Ručnik za kosu  je nešto što i ja i Lana godinama koristimo nakon što operemo kosu,prvo ju zamotamo jer su uvijek od materijala koji odlično upijaju i kosa se prosuši brže,bez onog trljanja običnim ručnikom što ju zapravo oštećuje.Ne znam koliko bi ovo koristilo nekom sa tankom kosom, ali nama sa gustom kosom je must have. Naš je naravno rozi 😀 Super mu je cijena i trajati će cijelu vječnost. 

Za ženske osobe kojima kupujete poklon, a vole se šminkati oduševiti će se sapunom za čišćenje kistova jer je to genijalan proizvod,otkriće. Ovakav tip čistača jako dugo traje, formulirani su da se stvarno svi ostaci pudera sa kistova i blendera isperu i dosad su svi koje sam probala bili odlični. Ovaj je novi za mene, tako da ne mogu reći kakav je,osim da ide u košaricu i javim na story-u kad isprobam.


Iduće bih imala par ideja za muške polovice.Pokloni za muškarce su ako gledamo kozmetičke poklone, jako jednostavni, bar kod mene. Imam uvijek nekoliko stvari s kojima znam da neću pogriješiti i odlični su manji pokloni. Gel za tuširanje koji dolazi u poklon pakiranju i bočica u obliku piva?Yes please!😀S tim će svaki muškarac biti zadovoljan.

I naravno uvijek je parfem izbor koji će biti odlično prihvaćen. Stvarno ima ogroman izbor i svakako nije teško pronaći neke note koje će vašem muškarcu odgovarati i koje voli.

Ove godine, kao i prošle, pokloni koje sam gledala su pristupačni i skromniji jer mislim da je s obzirom na situaciju,većini teško izdvojiti lude iznose za poklone. A i to nije bit Božića.Nemojte me krivo shvatiti, ja sam netko tko obožava poklone,ali u isto vrijeme i najmanja sitnica me veseli. Bitno mi je da me se taj netko sjetio i potrudio pronaći nešto što će mi se svidjeti,a ne da je potrošio ogromnu količinu novaca. Znak pažnje je bitan i da je taj netko promislio o osobi kojoj kupuje i što ona voli.

Nadam se da sam vam dala neke dobre ideje za poklone koji vas neće osiromašiti ove godine. 
Moj popis je uskoro gotov i još nekoliko poklona moram kupiti i gotova sam.Volim ranije dok nisu gužve, kaos i ludnica sve poklone kupiti i zapakirati i uživati u adventu, okićenim gradu,domu i božićnom ugođaju cijeli mjesec.

Nema komentara :

Objavi komentar