Brendovi

SOCIAL MEDIA

četvrtak, 23. studenoga 2017.

SILVEREX - antibakterijska četkica za zube sa srebrom



Pozdrav drage moje!!!:)

Danas vam donosim recenziju proizvoda o kojem dosad na blogu nisam pisala, a zapravo je nešto što svi koristimo i što nam svima treba. Pred mjesec dana su me kontaktirali iz Silverex-a s upitom da li bih htjela isprobati njihove četkice za zube. Radi se o brandu koji me zanima duže vremena baš zbog specifičnosti da sadrži česticve srebra te sam rado prihvatila ponudu. Godinama kupujem Curaprox četkice i jako me zanimala usporedba. Moje četkice su stigle i počela sam ih koristiti, moja Lana je dobila također i svoju četkicu tako da i ona koristi zadnjih mjesec dana također.

Sve tri verzije Silverex četkica na okupu


Krenimo mi na ono što je mene posebno zainteresiralo i zbog čega sam i odlučila natipkati vam ovaj post.
Silverex četkice su drugačije jer sadrže kao što sam rekla čestice srebra. Upravo ono je baktericidno i bakteriostatsko i pomaže eliminiranju bakterija i smanjenju upalnih procesa. Ima dvostruki sistem vlakana koji su tanki samo 0,01 mm baš tankoća i vlakna koja "strše" imitiraju zubni konac. Četkice dolaze u dvije verzije: medium ili ultrafine. Također postoji i junior verzija za naše klince. Sve dolaze u četiri varijante boja pa si svatko može odabrati boju koju želi. Mi obje imamo svaka svoju rozu.

 Moja omiljena Medium četkica
Vidite dvostruka vlakna na glavi medium verzije

 Izgled Ultra fine verzije
Glava i vlakna na Ultra fine verziji

 Junior verzija
Glava Junior četkice - umanjena verzija odrasle

Moji dojmovi:

Četkica mi baš zbog vlakana koji su jedni kraći drugi duži izgleda estetski zanimljivo, da izrazim stručnim nazivom, dvostruki sistem vlakna. Ona koju koristim zadnjih mjesec dana je medium i jako mi se sviđa. Nije gruba ni najmanje, osobno imam problema s desnima i zbog određenih četkica, pogotovo kada su nove mi znaju krvariti nakon pranja. S ovom mi se to nije nijednom dogodilo i slažem se sa tvrdnjom koju i sami rado ističu, a to je da su četkice pogodne za osobe s osjetljivim zubinim mesom, paradentozom i za osobe sa ortodontskim aparatićem. Vlakna fakat prodiru između zubi i ponašaju se kao zubni konac, sve se očisti bez problema. Odlično leži u ruci i glava same četkice je lagano mobilna što olakšava korištenje. Moram spomenuti da moja curka odkad ju je dobila neprestano odlazi sama u kupanicu prati zube i planiram joj uzeti još jednu za vrtić jer tamo trenutno ima drugu. Znam da dosta roditelja vodi bitku s pranjem zubi tako da svakako isprobajte i ovu za klince. Mislim da svi znaju no ipak ću napomenuti da je potrebno svakako nakon 3 mjeseca promijeniti četkicu.
Četkica naravno dolazi individuarno zapakirana s istaknutim imenom i tipom tvrdoće, dok se na stražnjoj strani nalaze informacije i poesbnosti.

Sama cijena četkica je 29,00 kn dok je jedino medium nešto skuplja i ona je 32,00 kn. Silverex proizvode možete kupiti na web shop-u ili u odabranim ljekarnama.

Odsada smo mi sigurni korisnici Silverex četkica i u budućnosti.

 Mene je brand jako zainteresirao i planiram isprobati i ostale proizvode za njegu lica. Vidjela sam da je u ljekarnama akcija da se uz kremu za lice dobije sapun gratis, cijena je 136,00 kn i još obavezno moram i sprej isprobati. 
Još do kraja studenog je akcija gdje uz dvije kupljene četkice treću dobijete gratis što se svakako isplati.

Još jednom sve na okupu:)

Pišite mi jeste isprobali Silverex proizvode? Što biste mi preporučili prvo da moram is ostalog asortimana testirati i probati?




*pr proizvod*




Broj komentara: 8 :

  1. Nisam isprobala ali ove cetkice mi djeluju bas zanimljivo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Trenutno koristim ultra fine četkicu i klinci svoje junior. Čini mi se da su zubi nekako duže glatki nakon pranja, čak i nakon konzumacije jela i pića. Također sam prije koristila Curaprox, ali mislim da ću se skroz prebaciti na Silverex.

    OdgovoriIzbriši
  3. Iskreno nisam isprobala ove četkice, ali djeluju primamljivo. Međutim, zbog moje proteze, ja ne mogu da eksperimentišem sa četkicama i moram da pazim zbog desni koje me prilikom skidanja proteze užasno bole. Takođe, ne bih da ih primjenjujem na samoj protezi. Ali svakako ću jednog dana da ih isprobam ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    OdgovoriIzbriši
  4. Četkice su im izvrsne, kod mene doma ih svi koristimo. Imam i Silverex sapun i kremicu. Puno su mi pomogli kod prištića. Nakon čišćenja lica sapunom, koža ostane meka i zaglađena te sam primjetila da mi puno manje prištića nastaje. U biti onda sapun koristim preventivno, a kremu koristim ako mi se već pojavi prišt ili osjetim da mi negdje nastaje potkožni. Stavljam ju na prištić te se on povuče nakon par dana čak niti ne izbije do kraja što mi je super! :) Tako da stvarno preporučam. Krema je odlična i za bilo kakvu ranicu, crvenilo, dehidriranu kožu jer osim toga što kožu čisti sa srebrom, hidratizira ju i smiruje upale. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post ;)
    https://kraljicadrameblog.wordpress.com/2017/11/28/sunny-autumn/

    OdgovoriIzbriši
  6. Nisam isprobala , ali mi se sviđa recenzija i izgledaju mi super ! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovaj post mi se posebno izdvojio..
    Dopada mi se jer je drugaciji, ne samo od tvojih postova, nego i od mnogih drugih devojaka..
    Fb-Slavica Milovanovic

    OdgovoriIzbriši
  8. odlicne cetkice,odlican post,nekako mi je taj post najbolji :)
    na fb pratim kao Nikol Nikolina

    OdgovoriIzbriši