Brendovi

SOCIAL MEDIA

četvrtak, 30. studenoga 2017.

Favoriti mjeseca - studeni



Pozdrav drage  moje!!!

Danas vam pišem o favoritima, proivodima koje neko vrijeme koristim i koji su bili kroz cijeli mjesec, a pojedini i duže u upotrebi.:) Nisam odavno pisala o favoritima jer su se nekako rotirali isti proizvodi, bile su i vrućine pa je make up bio rijedak jer smo skoro svakodnevno išli na more. I trenutno sam kao što znate kući te ne idem raditi, pa se rjeđe i šminkam. Ne šminkam se za po kući i to priznam bez problema, rijetko se dogodi. Jedino znam staviti laganu kremu u boji, bb  ili cc kremu, kako kad.

Krenimo mi od preparative ovaj put.:)






Prvi proizvod koji koristim zadnjih mjeseci je Afrodita Hydra Patch H2O serum*. Riječ je o laganom serumu za umornu i dehidriranu kožu. Zanimljiv je zbog tog što aktivno štiti stanice od onečišćavača i jača prirodni proces obnavljanja. Odlično se upija, doslovno u tren, stvarno je savršena podloga za make up. Nekad ga koristim samo ujutro, nekad navečer a nekad oba puta u danu, ovisno o raspoloženju. I imam problem jer stalno nove proizvode isprobavam pa svašta kombiniram, hahaha. Pred koji tjedan mi je stigla cijela navedena linija iz Afrodite i jako se  veselim ostale proizvode ubaciti u rutinu jer mi se serum jako,jako, jako sviđa i svakako ga se isplati imati. Preporučen je za masnu kožu, ja imam mješovitu i odlično mi odgovara. Pripremila sam za vas za darivanje u prosincu kremu za osjetljivu kožu lica iz ove linije, samo mali hint.:)



Olival* micelarna otopina 2u1 sa uljem smilja je proizvod koji koristim zadnjih mjesec dana za uklanjanje make up-a s očiju. Riječ je o dvofaznom sredstvu koji je potrebno prije upotrebe promućkati da se sjedini zeleni dio i prozirni. Tj. ulje i micelarna. Odlično uklanja sve sa očiju, doslovno sve i potrebna mi je samo jedna blazinica po oku da skinem i tuš, sjenila te maskaru, tople preporuke. Nažalost mala mana je da me zna peći za oči i kako je ulje u pitanju ostati će masan film. Ali, ionako nakon ovog koraka slijedi pranje lica pa meni ne smeta, no moram vam reći.

Moja draga Lovely prirodna kozmetika mi je donijela masku za kosu od kokosa* da isprobam jer njene maske nisam još imala. Moram reći da se meni u trudnoći strahovito petlja i doslovno se "zagropa" pa sam bila jako znatiželjna vidjeti hoće li maska pomoći u raščešljavanju. Miris kokosa je suptilan i vi možete odabrati miris koji vama najviše odgovara. Držim ju desetak minuta na kosi, pomogne za raščešljavanje i kosa je glatka i lepršava nakon. Može se i svakodnevno kao njegujuća krema za vrhove koristiti, isprobano ne masti:) Cijena je 65,00 kn za 100gr proizvoda. Trajanje ovisi o količini koju vaša kosa zahtjeva. Ja sam sada pri kraju, a koristila sam ju u vecim količinama jer na glavi imam grivu i kose za nekoliko normalnih ljudi, hahaha, 4 puta i imam za još sigurno 2 puta.



Imam još jedan prirodni proizvod koji koristim ujutro za lice otkad sam ga dobila. Riječ je o sapunu od lavande od 757 natural cosmetics. Lavanda je super za umiriti lice, sapun se super pjeni ( ovo me jako ugodno iznenadilo) te lice ostavlja jako mekanim i glatkim. Obavezno ih škicnite i zapratite jer imam info da svašta novog stiže u budućnosti. I kao što sam vam već na fejsu i rekla ovo je brand mojih super prijateljica iz školskih klupa, i znam da ništa ne rade na pola nego kod njih definitivno vrijedi ona "Go big or go home". Od srca im želim uspjeh.



Imam još jedan proizvod koji ću ja uvrstiti u preparativu. Riječ je o divnoj Olival kremi sa uljem smilja u  nijansi Light. Riječ je o laganoj kremi za lice sa laganim prekrivanjem za sve tipove kože. Ja ju koristim nekad samo po kući da dobijem "život" u licu, nekad sa korektorom i kamenim puderom za ostatak dana i izlazak iz kuće. Iskreno su mi svi proizvodi iz linije sa smiljem fantastični, rado ih koristim i obožavam miris smilja. Konkretno ovu kremicu gledam sigurno preko godinu dana i nikako da ju kupim, i pred par mjeseci u Zagrebu je bio sajam Kupujmo hrvatsko i Olival je tamo imao fantastične popuste. Mislim da je koštala 30ak kuna a inače je cca. 69,00 kn. Mama se zatekla u Zagrebu tada i obavila i meni i sebi super Olival šoping.:)

Prelazimo na preparativu:)

Tu imam nekoliko stvarčica. Krenimo od podloge prvo. Moju ljubav prema Farmasi CC kremi već odavno znate, ovaj mjesec sam na akciji naručila čak 4. Mislim da to dovoljno govori o tom koliko je ovo odličan proizvod. Savršeno prekrivanje, kao tekući puder, lagana na licu, divan miris, sve ima. Ja koristim light to medium varijantu. Staviti ću vam link recenzije, svakako pročitajte i još bitnije probajte, MORATE ju imati. Recenziju pročitajte OVDJE.  


Korektor koji mi je odličan i skoro sam ga potrošila je NYX Gotcha covered. Riječ je o gustom koretkoru koji ima odlično prekrivanje i ne znam zašto se ne spominje. Moj je u nijansi Ivory i dosta je svijetla. Ali bez problema sam ga ljeti koristila kada mi je tamnija nijansa trebala uz pomoć Alverde potamnjivača. Sada mi je ovako svijetla nijansa odlična jer znamo da sam bijela kao duh, hahah.



U danima kada sam se šminkala cijeli mjesec rotiram dva ruža, oba sam dobila ali nadam se da znate da to ne utječe na moje dojmove. Prvi je Trend it up Ultra Matte ruž u nijansi 410. Totalno mat nude nijansa koja na usnama meni traje satima bez micanja, razlijevanja. Svakako pogledajte u DM-u novi njihov brand odličnih cijena i kvalitete. Kada već spominjem moram reći da sam uz ruž dobila i maskaru, i maskara mi je fantastična. Uvije trepavice, raščešlja, stvarno je crna i ne razmazuje se. Planiram vam napraviti baš recenziju oba proizvoda ako ste zainteresirane, da vidite na slikama ovo što pričam. Drugi ruž je Bourjois Rouge Velvet*, vamp tamni koji je predivan i dugotrajan i neopisivo kremast. Recenziju sam vam pisala i moje oduševljenje pročitajte OVDJE.




Swatch Trend it up mat ruža 410 na danjem svjetlu

 Odlična Trend it up maskara i izgled četkice

Pop Lahes maskara 


To bi bilo to od proizvoda koji su iskočili i koji su me oduševili i smatrala sam da vam ih moram spomenuti. 

Dijelimo li neke favorite? Jeste isprobali neke od proizvoda navedenih?

*pr proizvod*

Broj komentara: 20 :

  1. Joj morat ću i ja kupiti ovaj trend it up ruž. U mojim favoritima je isto njihov ruž, ali onaj tekući :) sutra objavim post mojih favorita :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam se baš ugodno iznenadila i ružom i maskarom,essence i catrice su po ovom sudeći dobili opaku konkurenciju😀čitam te onda sutra😉

    OdgovoriIzbriši
  3. Imamo jednog zajednickog favorita a to je Trend it up ruz, ja sam si uzela nijansu 400 da isprobam i definitivno cu uzeti jos koju. Stvarno je jako ugodan na usnama i bas mi se svida.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja planiram prvom prilikom u šoping u dm da kupim nekoliko stvari i testiram, jer evo ruž i maskaru stalno koristim otkad sam ih dobila.

      Izbriši
  4. Big like za trend it up ruž... Čim navratim u dm uzimam jos neku nijansu a možda i više njih😄😄

    OdgovoriIzbriši
  5. haah ne sumnjam, da svakako vrijedi još isprobati nijansi

    OdgovoriIzbriši
  6. Super opisani favoriti sigurno da ču kipiti neke od njih ;) .;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Uzela i ja Farmasi CC kremu.
    Naravno da mi je pretamna. I izazvala mi je nered na licu. 😑
    A trend it up mi je zakon 😎

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlicnoo
    Pratim na FB Ana Rezic i na IG @arezic

    OdgovoriIzbriši
  9. Bas su me zainteresirali neki proizvodi jer volim ruzeve, a nisam nesto vjesta u sminkanju. Inace sam dobila ljubicasti Trend it ruž i cinimi se suh i kratkotrajan, ali moje misljenje samo :)
    Pratim kao Tanja Martinović na fb

    OdgovoriIzbriši
  10. Pozdrav, pratim te na blogu, a na fejs stranici kao Ines Banek! Ovakvi postovi su mi najdrazi, bili to favoriti ili oni proizvodi koji ti se nisu svidjeli :) Nadodat cu samo kako su trend it up olovke za usta mrak i najisplativija stvar :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Na FB Te pratim pod imenom Ljiljana Miljkovic. Inace, jedan od dražih mojih postova, i da imamo dosta zajedničkij favorita-Olival, Farmasi CC krema, sapunu od lavande od 757 natural cosmetics..... volim recenzije preparative. :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Trend it up ruzeve i ja jako cesto koristim jer si odlicni i svakako se slazem da spadaju u favorite. A na facebooku te pratim pod imenom Pia Šarkanji. :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Zainteresirala si me za ovu CC kremu Farmasi,a i o Lovley kozmetici čula sam samo pozitivne komentare...
    Sretna Nova i sretno svima u nagradnoj igri.Pratim te na FB kao Emina Klješćik.Instagram kao eminko_ko

    OdgovoriIzbriši
  14. Moram isprobati ovaj Trend it up ruz predivna mi je nijansa.
    Pratim na Ig: martinavecko i na Fb: Martina Vecko

    OdgovoriIzbriši
  15. Od ovih proizvoda koristim Afrodita Hydra Patch H2O serum i jako sam zadovoljna. Farmasi CC kremu moram isprobati, a i masku od kokosa, samo što je meni 10 minuta držati na glavi vječnost, ja to malo skratim. :D Na fb pratim kao Jasna Livada, a na ig kao alohahela

    OdgovoriIzbriši
  16. Bravo, obožavam organsku kozmetiku i evo, osećam miris sapuna od lavande. Farmasi CC kremicu koristim redovno. Probala bih Trend it up mat ruž, divan je.Pratim na fejsu -Verica Miljković

    OdgovoriIzbriši
  17. Bravo, obožavam organsku kozmetiku i evo, osećam miris sapuna od lavande. Farmasi CC kremicu koristim redovno. Probala bih Trend it up mat ruž, divan je.Pratim na fejsu -Verica Miljković

    OdgovoriIzbriši