Brendovi

SOCIAL MEDIA

ponedjeljak, 26. ožujka 2018.

Kreativna srijeda ( ponedjeljak) : DECOUPAGE ART BY O.S.


Dobrodošle u novi post!!💗💋

Primjetili ste vjerujem da dva dana za redom izbacujem postove koji inače idu samo srijedom, razlog je jednostavan, a to je jer trenutno i jučerašnje i današnje proizvode možete pronaći na Uskršnjem sajmu u Shopping centru Prečko u Zagrebu. Sajam traje do subote i idealno je vrijeme da ovaj tjedan skoknete po dekoracije za Uskrs. I još jedan bitan razlog je što je osoba koju vam danas predstavljam moja mama, a za koga ćemo promijeniti planove ako ne za svoju obitelj.😃

Da ne duljim s uvodom krenuti ćemo na post jer ako kod nekog možete naći sve što vam padne na pamet to je moja mama, koju možete na Facebooku pronaći pod imenom Decoupage art by O.S. i svakako ju zapratite da uživate u divnim radovima.

Svaki put kad vidim nešto novo što je napravila slijedi moja poruka koja ide ovako: Mama, a menii??



Koliko vremenski odvajaš na svoj hobi i koliko često se uopće održavaju sajmovi na kojima sudjeluješ?

Moj hobi je nešto u čemu zaista uživam i kada izrađujem sve te predmete i ukrase dajući svemu dio sebe-zaboravim na vrijeme. Neki put radim samo po koji sat,pa danima ništa,neki put po cijelu noć,ovisno o trenutku inspiracije.
Sajmovi se dosta često održavaju,ali se sudjelovanje plaća i to je postalo preskupo,pa svatko izabere gdje će izlagati svoje radove.Meni su najdraži oni na rivi u Trogiru i u Shopping centru Prečko u Zagrebu za Uskrs i Božić.

Mnoštvo pisanica vas čeka na sajmu


Za sada je tvoje proizvode moguće kupiti preko kreativne udruge,postoji li možda šansa za pokretanje samostalnog posla?

O samostalnom poslu ne razmišljam jer sam se ovim hobijem počela baviti kad sam otišla u mirovinu.

Idealne krletke za fotke, zar ne? I ne meni još nije poslala makar jednu krletkicu iako sam ju besramno zahtijevala kada sam ih vidjela

Jako puno raznolikih stvari radiš i tu dolazimo do jednog zanimljivog pitanja,što je sa "konkurencijom", ima li kopiranja?

Konkurencija mora postojati jer te tjera da istražuješ i da svaki put napraviš nešto novo i drugačije. Kopiranje će uvijek postojati i to te neki put jako pogodi jer si proveo dane i noći kombinirajući i trudeći se dati dio sebe u ono što napraviš i kad to netko doslovno prekopira-onda to više govori i toj osobi,ali možeš gledati i s druge strane-da si dobro nešto napravila kad to kopiraju,zar ne?

I čaj može stajati u predivnoj kutiji, zar ne?



Kakva je uopće klima među izlagačima na sajmovima kod recimo onih koji iste proizvode rade?

Na sajmovima zna biti jako zabavno kad se mjerkaju izložene stvari,vrte po rukama i proučavaju,a onda na drugom sajmu osvanu "kopije". S druge strane imate ljude koji nesebično dijele svoje znanje i od kojih možete mnogo naučiti i to je ono pravo. Internet je nas kreativce povezao i zbližio i međusobno komuniciramo i pitamo što nas zanima i kako se nešto radi.

Jednorog pisanice i make up pisanice imam i ja😍

Znam da neprestano učiš nove tehnike i nove stvari isprobavaš,ali da moraš samo jednu stvar odabrati i jednu tehniku koja bi to bila?

Definitivno mix media. Tu možeš doslovno sve,a nebo je granica. Svaki dan na tržište dolaze novi proizvodi kojima možeš stvarati i kombinirati što god poželiš. Mada se ja često vratim i osnovama decoupaga,svojim salveticama i papirima i kao dijete se veselim dok ih biram.


Kutije možete naći svakakve, svih veličina i uzoraka

S obzirom da si moja mama,znam da radiš apsolutno sve( i popravljaš tj.radiš remake mojih kutija i dekorativnih sitnica koje mi dosade). Kod tebe se može naći kutije, kutije uspomena za bebe, uskršnje dekoracije,božićne dekoracije, vješalice;rokovnici, tacne, kutije za nakit,stvarno svašta. Što najbolje kod kupaca prolazi,koji primjerci su najtraženiji?I da li je svaki primjerak unikatan ili neke radiš u većoj seriji?

Znaš da je i počelo s onim..."Mama,trebala bih nešto...možeš mi napraviti??" A što se tiče kupaca-zaista ne znam što najviše traže,sve ovisi o prigodi. Za sve što napravim želim da bude unikatno.Još nisam napravila dvije iste kutije,mogu napraviti slične kad tako naruče ali se moraju po nečemu razlikovati. Kad počnem raditi-često u toku same izrade mijenjam i kombiniram pa ni sama ne znam kako će izgledati na kraju,a radim dok sama ne budem zadovoljna. Ono što mi se ne sviđa-jednostavno ne mogu ni izrađivati. Sve što napravim -najprije radim za svoju dušu i onda sam sretna kad se i drugima svidi.


Rekoh vam, u svim veličinama kutije dolaze

Za kraj ću još jednom podsjetiti vas da posjetite štand u Prečkom i pogledate radove uživo. Kako vam se sviđaju radovi i ponuda? Kad biste jednu stvar sa stranice trebali odabrati, koja bi to bila? 
Ako imate bilo kakva pitanja obratite joj se na njenoj Decoupage art by O.S. stranici ili možete meni poslati pa ja proslijedim upit.


Puse do idućeg posta šaljem u kojem vam tipkam mali update i o svom prvom event-u na kojem sam bila prošli tjedan.


2 komentara :

  1. Majka ti je stvarno kreativna i radi predivne stvari. Meni se bas jako svida ova krletka i s obzirom da obozavam razne slatke kutije ove mi se isto svidaju. Volim drzati nakit i razne sitnice u takvim kutijama jer su prakticne a uz to i lijepo izgledaju. Svaka cast za mamu 😘

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasno.Sviđaju mi se ukrasne kutije

    OdgovoriIzbriši