Brendovi

SOCIAL MEDIA

nedjelja, 24. veljače 2019.

Upoznajte brand Baby Sebamed i recenzija naših favorita



Pozdrav drage moje i dobrodošle u post u kojem vam pišem o svima nam dragoj temi, a to je njega kože naših mališana.
Danas ću vam predstaviti brand koji koristimo zadnja cca. 3 mjeseca u svakodnevnoj rutini. Vjerujem da dosta vas zna za Sebamed brand i da ih je koristilo ( priznajem ja nisam ali svakako planiram isprobati ), ali nedavno smo u Hrvatskoj dobili i njihovu baby liniju  pa svakako nastavite čitati da vidite da li želite isprobati na svojoj dječici.

Prvi Lukin susret sa Sebamed BEBE Hrvatska proizvodima😍


Krenuti ću od samog branda i njihove priče pa ćemo onda na proizvode koje koristim na Luki i Lani.
Sebamed BEBE Hrvatska razvijen je u suradnji s dermatolozima i dermatološkim klinikama za specifične potrebe bebine kože. Sve je krenulo od sindeta i dermatologa koji je liječio atopičare. Svi proizvodi imaju pH vrijednost 5.5 te pomažu razvoju zaštitnog, kiselog omotača kože. Kada se beba rodi. ona zapravo kao novorođenče nema svoj prirodni, zaštitni kiseli omotač i potrebno je neko vrijeme da bi se on formirao. Prirodni kiseli omotač ima upravo pH vrijednost 5.5 i štiti od djelovanja bakterija, gljivica i ostalih štetnih tvari iz okoliša. 
Svi mi kao roditelji želimo pružiti najbolje svojoj djeci i najbolje proizvode i lako se zapravo navučemo i kupimo najskuplju kupku, mlijeko, itd. jer se vodimo logikom ako je skupo sigurno je dobro. Priznajte ima li vas još takvih ili sam samo ja tako prije bila naivna? Danas na skoro svakom proizvodu vidimo hipoalergeno, pogodno i za najosjetljiviju kožu, blabla i što se dogodi? Neželjena reakcija, crvenilo, osip. Saznala sam da postoji još jedan certifikat koji bismo trebali tražiti, a Baby Sebamed ga naravno ima, a to je ECARF. Riječ je o europskom centru za alergije i njihov certifikat kvalitete potvrđuje da su proizvodi zbilja "allergy friendly". Jedna od stvari koju će vjerujem mnogi primjetiti je da proizvodi imaju blagi ugodni miris, ali bez obzira na njega testirani su na koži i atopičara i hipoalergeni su usprkos blagom mirisu. A gore spomenuti certifikat to i potvrđuje. Sviđa mi se što je cijena proizvoda svuda u Europi jednaka pa ju nema smisla naručivati i čekati iz vana, kad ju možemo odmah dobiti. Proizvodi su dostupni putem web shop-a, odabranim DM-ovima i Muller poslovnicama te ljekarnama. Cijene su i više nego pristupačne, pogotovo kada uzmete u obzir sve informacije koje sam vam navela i da se radi o kvalitetnim proizvodima.
Jedna od zanimljivosti na koje sam ostala zabezeknuta jer nisam znala je da moja Lana je ranije uvijek prala ruke normalnim sapunom, nisam obraćala pažnju na pH vrijednost istog da bi saznala da čak i 3 sata nakon pranja i neadekvatnog pH-a je koža nezaštićena. Rezultat tog saznanja je da sam pokupovala još nekoliko Sebamed Baby sapuna, puni naziv proizvoda je BEBE sindet za pranje i sada ga ima i u vrtiću, kući i kod bake i dide. Znam da je namijenjen i za kupanje, ali ja vam pričam kako ga mi koristimo.
Svi proizvodi imaju bijelu ambalažu sa plavim čepom i uglavnom svi dolaze u svojoj kartonskoj kutiji i unutar nje je mali letak sa slikama i opisom svih proizvoda iz linije. Meni se sviđa pakiranje jer je jednostavno i "čisto".

Letak unutar svake kartonske ambalaže, letak ima 4 strane i predstavljeni su svi proizvodi iz linije

Krenimo mi na proizvode koje zadnjih mjeseci stalno koristimo i dojmove. Iako u samom uvodu ste mogli zaključiti da li sam zadovoljna ili ne.
Za Luku sam dobila dosta tog na isprobavanje, ali sam odlučila kroz nekoliko postova napraviti recenzije kako što potrošimo, kupimo novo da ne bude jako dug post.
Danas dijelim 3 proizvoda koji su me oduševili i neke sam već obnovila zalihe.

Nekoliko mjeseci stariji, neki proizvodi već potrošeni i ponovno kupljeni, ali svejedno mora provjeriti što to mama na njemu koristi💙


Prvi i koji je spasio Lanu od ispadanja kose je Dječji šampon koji imamo u velikoj varijanti. 

Naš omiljeni šampon i spasioc
Pumpica mi je genijalna i već sam puno puta spominjala kako volim kupalice sa pumpicom jer su praktične i ekstra mi olakšavaju kupanje klinaca. Možda više Luke nego Lane jer je ona već velika, no da se vratim na šampon. Lani je mjesecima, ali doslovno mjesecima ispadala strašno kosa i nisam znala što napraviti više. Češljala sam ju, odvela u frizera skratiti, pokušala stavljati maske za jačanje kose, sve što mi je palo na pamet i pomaka nije bilo. I kad sam otvorila šampon za korištenje na Luki, pomislila sam ajd Lanči da vidimo kako se tebi sviđa. I tako sam odjednom samo ovaj šampon za njenu kosu koristila da bih tek pred mjesec dana - mjesec i pol zapravo shvatila da njoj više uopće ne ispada kosa. Još uvijek samo njega koristimo i samo njega ćemo još dugooo koristiti jer joj je jako pomogao i nemamo problem više. Šampon se lijepo pjeni i ugodno miriši. Dolazi u dvije militraže, 200 ml i 500 ml. Trenutno je na web shop-u ( klik na link za narudžu i cijenu ) pa 500 ml košta 62,30kn. I uzmite u obzir da mi još nismo potrošili svoj prvi, a koristim ga za oboje klinaca.

Stražnja strana šampona

Što nam Sebamed BEBE Hrvatska kažu za njega?

"Za osjetljivo vlasište i kosu beba i djece od rođenja do adolescencije. Sa svojom pH vrijednost od 5,5 potiče razvoj fiziološkog kiselog plašta vlasišta. 100% bez sapuna i blage formulacije idealan je proizvod za njegu kose i vlasišta beba i djece. Njegova nježna baza za pranje, visoke tolerancije za kožu, smanjuje rizik od isušivanja ili iritacija. Ekstrakt kamilice ublažava iritacije i smiruje kožu. Ostavlja kosu mirisnom i svilenkastom te olakšava češljanje. Potiče razvoj zdravog vlasišta za rast zdrave kose. Ne sadrži: boje, formaldehid, nitrozamine, dioksan, parabene. 

Formula bez suza. Dermatološki i klinički ispitao."




Pakiranje i izgled kreme za pelenski osip, naša potrošena i nova


Zatim svakako moram spomenuti BEBE krema za pelenski osip koja dolazi u tubici od 100 ml. Riječ je o gušćoj kremi po teksturi ali neljepljivoj i lako razmazivoj. Ova konstrukcija rečenice zvuči jako čudno, ali vjerujem da su me sve mame koje mažu pelensko područje i susrele su sa 101 teksturom krema na tržištu za to područje, razumijele. 


Tekstura kreme za pelenski osip


Dosad sam s Lukom imala jedan grozan pelenski osip ( ali nećemo o tom jer sam se ja prepala kako je to izgledalo) rezultiralo je time da sam pokupovala novih 4-5 krema za pelensko područje i nikako nije prolazilo. Sve dok nisam na privatni recept dobila kremu od doktorice i kupila u ljekarni. To je bilo pred nekih 5-6 mjeseci i srećom nije se ponovilo, sada nemamo nikakvih problema i koristimo drugo pakiranje ove kremice. Nema problema s crvenilom, krema nije masna i zapravo mogu samo potvrditi opis koji su i sami dali Sa svojom pH vrijednost od 5,5 brzo ublažava simptome i sprečava nastajanje pelenskog osipa. Titan dioksid štiti nježnu kožu bebe od štetnog kontakta sa stolicom. Protuupalni sastojak iz kamilice, bisabolol, smiruje nadraženu kožu dok visoka koncentracija pantenola učinkovito potiče zacjeljivanje i obnavljanje kože. 36% lipidni kompleks uključuje lecitin, koji je dio hidrolipidnog sloja kože, i skvalan. Zajedno pomažu stvoriti zaštitnu barijeru od agresivnih tvari koje mogu uzrokovati upalu. Prirodni alantoin čini kožu mekom i glatkom. Ne sadrži: formaldehid, nitrozamine, dioksan, parabene. Dermatološki i klinički ispitano."
Trenutna cijena na web shop-u je 59,00 kn.



Zaštitna BEBE krema za lice s pumpicom


Treći proizvod koji sam tek nedavno počela koristiti na Luki jer sam, da budem iskrena,  zaboravila na njega zbog selidbe. Sva nova neotvorena kozmetika , kako dječja tako i naša nije bila sa mnom, već spakirana na sigurnom. Od kad su počeli hladniji mjeseci primjetili smo da Luki kreme koje sam za lice koristila na Lani ( naravno da sam sve što se njoj pokazalo dobro nastavila za Luku kupovati) ne pomažu, odnosno ne pružaju zaštitu. Kako smo to zaključili? Jednostavno nakon prvih nižih temperatura i vjetra obrazi su mu bili crveni toliko je izgledao kao maleni rumenko. Opet neka nova situacija i brže bolje sam isprobala par tester pakiranja kremica za bebe za lice te ostale koje sam imala kući i neke su pomogle nekoliko puta moram priznati,ali onda ako je recimo jak vjetar bio ta ista od prije neki dan nije pomogla i opet je bio rumen. I sjetim se ja BEBE zaštitna krema za lice s pumpicom i namažem ne očekujući ništa revolucionarno. I prolazili su dani i evo zadnjih mjeseci koristim je skoro svaki put kad izlazimo van i nema rumenka više. One dane kad mama zaboravi svoju ljubav namazati i onda bude crven, nećemo ni spominjati ( dogodi se svima, zar ne?). Krema se super brzo upija, ne ostavlja masan film na koži, i meni su svi ovi proizvodi ugodnog ali jako blagog , mirisa. Jako sporo se troši jer je jedan stisak pumpice dovoljan za lice bebača. Cijena na web shop-u je 75,00 kn za količinu od 50 ml  i svakako ako ste u potrazi za kremom koja će štiti lice vašeg mališana, isprobajte.

Jedan stisak pumpice je dovoljan za cijelo lice

Što kaže Sebamed BEBE Hrvatska?
"Sadrži zaštitni hidratantni kompleks s vitaskvalanom, lipidima i prirodnim sastojcima koji zadržavaju vlagu, alantoinom i hijaluronskom kiselinom. Sprečava isušivanje, jača zaštitnu funkciju kože od štetnih tvari i umiruje nježnu kožu bebe. Lipidni spoj i pantenol štite od iritacija oko usta nastalih od slinjenja. Jednostavno se nanosi i brzo upija te ne ostavlja masni trag. Ne sadrži parabene. Dermatološki ispitano."

Stražnja strana zaštitne kreme za lice


Za kraj bih svakako željela reći da se malo zapitamo i provjerimo dvaput kada kupujemo proizvode za našu djecu pogotovo. Oni imaju nježnu kožu i kosicu i trebamo ih maksimalno njegovati i štititi. Recimo ne mogu reći da sam ja kriva za Lanino ispadanje kose, ali sigurno dopuštanje njoj da izabere sa police za djecu koji šampon želi nije pomoglo. Još bih napomenula da meni oboje djece nema zahtjevnu kožu, atopičnu i sklonu reakcijama. Na oboje sam od rođenja koristila kupke, mlijeka za tijelo, kreme za lice, itd... i trudila se da im njegujemo kožu i ne preskačemo recimo mazanje mlijekom  nakon kupanja. 

Idući post ćemo pričati o ostatku koji smo probali i što smo to nastavili koristiti i kupovati. A prije ljeta ću vam svakako se potruditi napraviti recenziju linije za sunce da znate da li da ju kupite.

Što koristite za svoje klince? Jeste isprobali neke od ovih proizvoda?






1 komentar :

  1. Svakako cu isprobati nesto od ovih proizvoda. Stariji sin ima atopijski dermatitis. Mislim da bi mu ovi proizvodi odgovarali.
    A i bebi ce biti dobri 🙂

    OdgovoriIzbriši