Brendovi

SOCIAL MEDIA

srijeda, 15. svibnja 2019.

NOTINO NEW IN I PRVI DOJMOVI


Pozdrav drage moje i dobrodošle u novi post😘

Današnji post je prvi u nizu postova koji će ići svaki mjesec barem jednom jer sam sklopila novu suradnju kojoj se neizmjerno veselim. Radi se o NOTINO, češkoj međunarodnoj kompaniji koja je orijentirana na online prodaju i nudi preko 55000 proizvoda ( preparativne i dekorativne kozmetike ) te 1500 brandova  parfema. U prevodu stranica gdje ćete sasvim sigurno naći nešto za sebe i upozoravam na vrijeme da kada klknete na site, zadržati ćete se dugooooo.😊 Planirala sam vam pokazati paket dobrodošlice koji sam dobila ali sam odlučila ipak pokazati prvo što sam si ja odabrala i naručila. Kao i naravno prve dojmove proizvoda nakon dva tjedna korištenja. Za vikend vam pustim drugi post da vidite što sam dobila od same kompanije i što su mi odabrali.


NOTINO new in


Dok se nismo preselili u Zagreb, nekako sam si slabo naručivala online jer sve mi se kao ne da, ma skoknit ću sama do trgovine i kupiti si i kada smo evo prije 4. mjeseca se preselili došla sam do zaključka da je online shopping savršenstvo. Zašto? U ovom velikom gradu  i uz dvoje malaca, zapravo nema tog "idem se zaletiti kupiti tekući puder, ruž, preparativu" jer je uvijek gužva, sve relacije su nekako udaljene i meni osobno je nedovoljno vremena da sve obavim dok moram na posao. Stoga se sve više okrećem online kupovini, sjedim na kauču i satima istražujem što bi si kupila, kliknem par puta i voila narudžba je napravljena i konkretno ova narudžba je trebala 2 dana da stigne. Dostavljač lijepo nazove, dogovorite kada je netko kući da preuzme narudžbu i nemam ni riječi zamjerke. I naravno kada sam dobila ponudu za suradnju da sam bila presretna, shopping iz vlastite kuće? Yes pleaseeeee.

Krenimo mi na sadržaj mog predivnog paketa.

Ovaj put sam odabrala par proizvoda dekorative, preparative te proizvode za kosu.
Početi ću sa dekorativom i to dva tekuća pudera koja sam dugo planirala kupiti. Prvi je mnogo puta spominjan u beauty svijetu, a to je DERMACOL. To je ujedno i češki brand pa je jasno da je cijena na web shop-u odlična. Ja sam si uzela PUDER  s velikom pokrivnom moći i spf 30 u nijansi koja je savršena za nas jako svijetle, a to je br.208. Neću puno duljiti o njemu osim da je odličan za prekrivanje svega, napravi savršen ten i odličan je za fotkanje. Definitivno je u planu recenzija gdje ćete vidjeti i kako zapravo prekriva i to već krajem mjeseca.

Dermacol puder





Sljedeći tekući puder u također svijetloj nijansi br.51 Light Vanilla je BOURJOIS koji je jako hidratantan i lagan na licu, a opet pruža srednje prekrivanje. Definitivno savršen tekući puder za suhu kožu, zrelu kožu te odgovara odlično i meni koja imam mješovitu kožu. Za svaki dan i posao je idealan. Definitivno tople preporuke jer ovaj puder svaka od nas treba imati u svom kutku. Ugodan na licu, cjenovno i više nego prihvatljiv, nema nikakog nereda na licu, ne ističe nepravilnosti, nije "maska", trebam li dalje? Iako vjerujem da s obzirom da je on dovoljno dugo na tržištu da ste ga skoro sve isprobale. Osobno sam ga u make up školi probala i uvijek sam si imala zapisano da ga moram kupiti ali nikako da stigne na red. P.S.- ovdje imate više nijansi na izbor i cijena je najpovoljnija nego igdje😉

Bourjois Healthy Mix

Iduća kategorija proizvoda su nešto što me jakooo veseli jer je riječ o brandu čiju sam masku za kosu davno imala i hvalila vam kako je odlična, a cijena je presmiješna. Riječ je KALLOS proizvodima za kosu, imaju veliki asortiman i ja sam si naručila dva, jedan za zaštitu od topline. Koristim ga na sebi i Lani prije sušenja kose fenom, ne masti kosu i svi njihovi proizvodi ( od tri koja sam probala, da budem precizhna ) mirišu savršeno. Tako da ne sumnjam i u ostatak asortimana i svakako ću još dosta tog isprobati pa vam javiti. Znači ovdje dobijete 200 ml proizvoda sa pumpicom koja super raspršuje za nekih cca. 15kn. Odličan deal. Idući je njega bez ispiranja 14 u 1 s keratinom i ista stvar vrijedi i za njega, odličan miris, mala cijena ( 200 ml je cca.20kn ) te također spray pumpica. Samo moram napomenuti da kada otvorite čep izgleda kao krema, a ne sprej. I sama sam si pomislila, hmm kako će ovo kroz pumpicu misleći da će biti baš tekuće. Ali, on normalno izlazi kao sprej iz amabalaže. Ovakvi proizvodi koji su njegujući i zaštitni su uvijek nekako precijenjeni cjenovno, tako da je meni ovo savršena cijena za odličan proizvod. Općenito nemojte da vas cijena koja je jako niska zavara, jer recimo maska za kosu koju sam imala njihovu mi je jedna od najboljih ikad koje sam probala. 

Kallos proizvodi za kosu



Uzela sam i Lani novu četku za kosu da zamjenimo Tangle Teezer koji već dugo ima. Dobra je, ima odličan dizajn, ali moram priznati da malenu čupa više od stare četke. Bodlje su dovoljno guste  da se sve super raščešlja, cijena je oko 50 kuna, ali razmislite da li vam je dijete osjetljivo na malo zapinjanja i čupanja pri češljanju. Ali, ipak je to Unicorn četka pa ju svejedno s veseljem koristi svaki dan.

Zadnje but not the least su dragulji ove narudžbe. Luksuz i uživancija za mene i ne znam koji mi je draži. Naručila sam si masku za lice koja je godinama već spominjana kao savršena maska za čišćenje nečistoća i moram se složiti. Tamno sive je boje i kada se posuši na licu na dijelovima gdje je izvukla nečistoće ostaju tamne točke, tako da odmah i prije skidanja možete vidjeti da li radi što obećava. Koristila sam ju 4 puta u ova 2 tjedna i stvarno očisti pore, lice izgleda savršeno čisto nakon nje i svježe. Imala sam dva velika prišta i rekla bih da je stvarno pomogla da prođu što brže. Maska ima lagano biljni miris, herbalni  miris. Ništa što bi i onima najosjetljivijeg njuha smetalo ali moram spomenuti. Dolazi u nekoliko militraži i ja sam se odlučila na najmanju, svakako me osvojila i sada ih moram sve skupiti koje su dostupne za kupovinu. Jer kada je nešto skuplje onda želimo i vidjeti da radi što kaže, zar ne? A s ovom maskom to i dobivamo. Očisti lice  SAVRŠENO i mogu reći da mi je trenutno najdraža i najkorištenija od svih maski koje imam u kupaoni. Ono što kod maski mrzim je nered koje naprave pri skidanju, i umivanju, pogotovo tamnije maske. Ovdje to nije slučaj i u šoku sam bila kako se lagano isprala, šok i nevjerica najiskrenije. 

Glamglow Supermud

Zadnji proizvod je ujedno i moj prvi Elizabeth Arden i odabrala sam hidratizirajuću maglicu za lice s vitaminima. Ambalaža me osvojila odmah i zaljubila sam se jer mi djeluje luksuzno,a znate da padam na ambalažu. Kada bih rekla da vidim neki veliki učinak sada u ovom kratkom periodu, lagala bih. Ali ono što mogu reći je da ima lagani miris, lijepo pumpica raspršuje proizvod i osvježava lice. Ja ga koristim prije nanošenja make up-a i čini mi se da pomogne da se puder ne "zalijepi" na suha područja te navečer nakon večernje skincare rutine. Ako se želite počastiti svakako preporučujem, ali zasad konačan sud i mišljenje ne mogu donijeti osim gore rečenog. 

Elizabeth Arden


Da li ste probali nešto od ovih proizvoda? I svakako mi pišite svoja iskustva sa kupovinom na NOTINO jer me jako zanima. Ako želite recenziju nekog proizvoda o kojima sam pisala također samo javite. Trenutno s kodom HRSALE15 imate 15% na kozmetiku za kosu, njegu lica i make up što se svakako isplati iskoristiti.








 

2 komentara :

  1. Odličan post, jako mi je drago zbog tvoje suradnje s Notinom :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja volim kupovati online i cesto narucujem, pogotovo stvari koje se ne mogu kupiti kod nas u trgovinama. Volim Notino i narucivala sam od njih nekoliko puta i svaki put sam bila zadovoljna.

    OdgovoriIzbriši