Brendovi

SOCIAL MEDIA

ponedjeljak, 27. svibnja 2019.

Medicamina prirodna kozmetika Hyaluron 1% & Acmella hidratantni serum - recenzija


Pozdrav drage moje i dobrodošle u novi post i još jednu kratku recenziju prirodne kozmetike😍Puno put ste mi rekle da volite kraće postove s recenzijom i gdje brzo prelazimo na bit, pa sam naravno poslušala.
Tko me već duže vrijeme prati zna za moju ljubav prema prirodnoj kozmetici tako da znate da dosta često imate priliku čitati o takvim proizvodima. Danas vam predstavljam jedan brand za koji sam i sama prvi put čula kad su me kontaktirali i pitali da li želim isprobati serum, riječ je o MEDICAMINA prirodna kozmetika koji nam dolazi iz predivne Istre. Naravno da sam prihvatila jer nikad nisam ni jedan brand prirodne kozmetike odbila, a pogotovo male brandove koji se tek probijaju na tržištu.


Medicamina prirodna kozmetika Hyaluron 1% & Acmella hidratantni serum


Serum sam dobila u veljači i počela ga koristiti i napokon nakon puna 3 mjeseca mogu reći kako mi se svidio i usporedbu sa hijaluronskim serumom koji sam prije njega koristila. Zapravo da budem iskrena htjela sam ranije objaviti ovu recenziju ali spletom okolnosti se odužilo, ali je i dobro jer vas na kraju čeka i darivanje.

Serum dolazi u staklenoj ambalaži i prema opisu sastojaka je odmah zvučao obećavajuće. Medicamina kaže sljedeće o njemu:
 "Serum sadrži visoke koncentracije hijaluronske kiseline, visokomolekulske koja zadržava vlažnost površinskog sloja kože i niskomolekulske koja prodire dublje u kožu djelujući protiv bora. Sinergisjkim djelovanjem hijaluronskih kiselina, pantenola, PCA natrija i acmelle koža se brže obnavlja, vidljivo je čvršća, punija i sjajnija."

Dolazi u prozirnoj staklenoj ambalaži sa pipetom čija je doza taman za nanošenje na lice, tj. jedna pipeta je i više nego dovoljna za jedno nanošenje. Ima po meni klasičan miris prirodne kozmetike, koji će ljubiteljima takve odgovarati, dok će onima koji se prvi put susreću možda biti neobičan. Puno je gušći od mog prijašnjeg seruma koji je bio čisti hijaluronski i jako je rijedak, doslovno kao voda i tako se na licu i ponašao i brzo upijao. Prije ovog seruma sam koristila hijaluronski serum od Ulole. Prvotno sam se iznenadila toj razlici ali onda sam shvatila da su i sastojci različiti te sam postotak hijaluronske kiseline. Tako da je ovo gušća ( gušća od mog dosadašnjeg iskustva sa hij.serumom) kompaktnija tekstura koja se odlično upija na lice ali ne isti tren i malo će ostaviti ljepljiv film na licu jednu minutu - jednu i pol. Ali to je u redu i tako i treba biti i ono što se radi da se taj osjećaj maksimalno izbjegne je da se mala količina seruma nanosi odmah nakon tonika, te se krema nanosi nakon što se serum upije. I na taj način se najbolji učinak postiže.

Medicamina serum


Uz serum dolazi i mala kartica sa uputama i načinom korištenja.

Medicamina upute


Samo pakiranje seruma je stvarno privlačno, tj. nekako profinjeno i elegantno i jako mi se sviđa. Na samom proizvodu je naznačen datum proizvodnje kao i rok trajanja 6 mjeseci od datuma. 

Sastojci, militraža i datum proizvodnje



Dolazimo do moje konačne ocjene ili mog suda o proizvodu. Da li vam treba i da li je dobar? Da iz više razloga. Podržavate hrvatski proizvod te prirodne sastojke, zadnjih mjeseci cijela rutina koju sam si složila je rezultirala tim da bez šminke ja ne izgledam bolesno, ten nije bez zdravog sjaja i boje, nemam više isušenih dehidriranih područja i jako sam zadovljna. Osim što me još uvijek svako malo muče prištići, pogotovo kada jedem težu hranu i nezdravu, ali to je tema za sebe ili ako znate čudotvorni proizvod za tu problematiku, javite jer od tog dijela lagano odustajem i priznajem poraz. 
Svi proizvodi za sad se mogu naručiti preko https://www.facebook.com/medicaminakozmetika/ kao i dobiti sve informacije o svim proizvodima. Osim ovog super seruma imaju i drugih proizvoda o kojima ću vam pisati kada ih isprobam.

Cijena seruma je 85,00 kn te se svakako isplati isprobati jer ćete ubrzo vidjeti razliku na svojoj koži. A sad kako bi se netko od vas uvjerio u učinkovitost možete osvojiti svoj serum, pa natrag na moju Facebook stranicu i zaigrajte. Pravila su jednostavna.

Možete ovdje ostaviti komentar nakon što odigrate na Facebook-u.


Do idućeg posta šaljem puse.






Broj komentara: 12 :

  1. Voljela bih isprobati serum. Nikada nisam imala serum sačinjen iz prirodnih sastojaka.

    OdgovoriIzbriši
  2. Veselim se isprobati ovaj serum 😊💞😊💞

    OdgovoriIzbriši
  3. Sastojci mi se sviđaju tako da bi ovo mogao biti jako dobar proizvod

    OdgovoriIzbriši
  4. Obozavam prirodne stvarcice! ����

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post i odličan serum, prirodni sastojci 😍☺

    OdgovoriIzbriši
  6. Odigrala,bilo bi lijepo isprobati ovak serum 😃

    OdgovoriIzbriši
  7. Odigrala,bilo bi lijepo isprobati ovaj serum 😃

    OdgovoriIzbriši
  8. Ovo je prekrasno darivanje i zeljela bih isprobati ovaj serum

    OdgovoriIzbriši
  9. Evo me s Fejsa :) Super darivanje i serum se čini top!

    OdgovoriIzbriši