Brendovi

SOCIAL MEDIA

ponedjeljak, 8. srpnja 2019.

Summer Black Friday by Notino - my wishlist



Pozdrav drage moje i dobrodošle u novi post u kojem Vam pokazujem svoju ljetnu black friday wishlistu.
Povod što sam radila wishlistu i što je s vama želim podijeliti je akcija koja će biti aktualna od 08.-14.07.2019 i biti će uključeno 50 brandova koji će biti na 20%. Ne odnosi se na proizvode koji su već na akciji. Svi znamo da Notino ima i inače odlične cijene, a svaki dodatni popust je i više nego dobrodošao, zar ne?

notinohr-blackfriday

Ja sam si odabrala baš proizvode koje bih si željela imati ovo ljeto i s obzirom da sam zadnje vrijeme uglavnom o preparativi pisala krenuti ćemo suprotno ovaj put, idemo vidjeti što zanimljive dekorative nudi Notino.

1. Maybelline Superstay Matte Ink tekući ruž koji svi hvale i da nakon što prvotna "ljepljivost" na usnama dok se suši prođe da se zbilja ne skida i da traje i traje. Znate da sam veliki fan tekućih ruževa tako da je ovo nešto što već dugooo i predugooo želim kupiti, ali uvijek preskočim jer se uvjerim da imam dovoljno tekućih ruževa. Ali ovaj put ga definitivno naručujem. I još je i snižen tako da ne propuštam.

maybelline-superstay-matte-ink-notinohr

2. Loreal Paradise pomada za obrve. U ljetnim mjesecima kada su velike vrućine sve što obećava da će i ostati na licu me privuče. Pa tako sam surfajući stranicom vidjela i ovaj novitet koji je izašao pred nekoliko mjeseci. Kako ja još nisam pronašla pomadu u koju sam se zaljubila, možda baš ova u nijansi Warm Blonde bude ta.

lorealparadise-exctatic-pomade-notinohr
3. Definitivno jedan luksuzni brand od kojeg na prste jedne ruke mogu nabrojati što sam imala pa sam ugledala jedan novitet i viče "kupi me, kupi me". Riječ je o Yves Saint Laurent matirajućem primeru za proširene pore. Top Secret je ime linije, asocira me na tajnu za savršen izgled make up-a po ovim nepodnošljivim vrućinama zadnjih dana.

yves-saint-laurent-topsecret-notinohr


4. Nivea ima jedan novitet za sunčanje za klince, a to je roll on u boji i sa spf-om 50. Definitivno nije brand koji kupujem za spf zaštitu ali ovo izgleda precool za djecu pa mislim da im moram uzeti kad budemo na more išli. Ima i za dečke i cure, rozi i plavi. 
nivea-spf-colouredrollon-notinohr

5. Treba misliti i na kosu pa sam se zadržala na Schwarzkopf Professional proizvodima koji imaju BLONDME liniju namijenjenu plavoj kosi i ne mogu izdvojiti jednu stvar, jer bih ja i šampon i regenerator, i masku i spray i sveee. Ako imate plavu kosu obavezno pogledajte navedenu liniju.

6. Zadnje što želim su Babybliss uvijači za kosu, tj.figaro. Sjećam se da se prije kod nas nisu mogli kupiti proizvodi ovog branda, a youtuberice su stalno spominjale i znam da sam bila ful ljubomorna jer kao mi u Hrvatskoj nemamo mogućnost ni naručiti, a vi možete i vidjeti prije kupovine. Godinama si planiram kupiti uvijač ovakvog oblika ali nikako, pa možda me ova akcija napokon potakne. Razlog je jer već imam 2 uvijača koja slabo koristim. Druga je rotirajuća elektirčna četka za kosu jer mislim da sam već spominjala da sam ja totalni antitalent za kosu, i iako imam gustu i dugu kosu ja s njom ništa ne znam, a nije da se pretjerano i trudim. Pa možda ovo bude čarobna četka za feniranje da i Andrea napokon ima normalnu frizuru.


babyliss-easycurl-notinohr


babyliss-rotirajućačetka-notino.hr

I to bi bilo sve što želim za ljeto kupiti. Ovaj put sam bila skromna iako ne sumnjam da će ta skromnost nestati kada bude prvi dan akcije jer 50 brandova je zbilja jako puno.

Sviđa li vam se akcija i općenito želite li više wishlist postova? Hoćete vi u šoping za black friday?
Šaljem puse do idućeg posta.
Kod za popust je:HRSUMMER

Nema komentara :

Objavi komentar