Brendovi

SOCIAL MEDIA

četvrtak, 27. lipnja 2019.

REVOLUTION Skincare 5% Caffeine solution + Hyaluronic Acid recenzija

Pozdrav drage moje i dobrodošle u novi post😘

Ovaj post je zapravo trebao biti post sa favoritima ovog mjeseca, ali sam se u zadnji tren predomislila. A razlog zašto sam se predomislila je jednostavan, mislim da ovaj serum zaslužuje zaseban post i planovi su se promijenili čim sam sjela za laptop. Iako sam fotkala i ostale favorite posvetit ćemo ovaj post otkriću mjeseca kojeg sam naručila na Notinu

Revolution Skincare London





Krenimo od razloga zašto je ovaj serum savršen, Luka nam je bio veliki dio mjeseca bolestan i po dnevnim bolnicama i noću bi se budio i par sati se igrao, i trebalo je onda nakon samo nekoliko sati sna ići na posao. A svi znamo da se umor vidi odmah po očima, i da zapravo nema tog korektora koji će savršeno prikriti podočnjake i dati "naspavan" izgled. E pa uslijed tog svog kaosa nijednom nisam dobila komentar da izgledam zapravo umorno i užasno kako sam se osjećala, hahaha. Razlog se krije u ovoj maloj bočici sa "tekućim snom", serumom koji sadrži kofein. Na samom pakiranju i u samom nazivu piše kako ima 5% kofeina i hijaluronsku kiselinu iako u sastojcima istu ne vidim. Iako znate već da mene taj dio sa sastojcima i ne zanima previše, jer me zanima kako proizvod funkcionira, a što neka app kaže o pojedinom sastojku ne previše.

Sastojci:

Aqua/Water/EAU, Propanediol, Caffeine, Glycerin, Butylene Glycol, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, Xanthan Gum, Ethylhexylglycerin, Disodium EDTA, Sodium Hyaluronate

Naručila sam si pet Revolution Skincare seruma i definitivno kroz narednih 2-3 mjeseca želim sve recenzirati da imate ideju što kupiti, a što preskočiti. 


Revolution Skincare London serum

Svi dolaze u staklenim bočicama s pipetama i kartonskoj kutiji. I zapravo izgledaju puno skuplje nego što u stvari jesu. Ovaj okoloočni serum dolazi u mutnoj staklenoj bočici i jako, jako malo ga je potrebno i trajati će mislim jakooo dugo.

Oni i navode da je namijenjen korištenju ujutro i navečer i da pomaže reduciranju tamnih krugova i napuhnosti( puffines) koja je čest problem kod nas žena. Ja zapravo nemam tamne podočnjake skoro nikad, moji podočnjaci i rub oka uz nos budu zelenkasto - plave boje, ali od umora bude natečeno. 

Serum je koncentriran i gušće teksture i neće se razlijevati, odlično se upije u okoloočno područje i slobodno dalje nastavite nanositi make up. Odlična je podloga za korektor. Ja zadnjih mjeseci koristim Maybelline Fit me korektor za ispod očiju i settiram ili sa ELF - ovim, Essence banana powder ili Laura Mercier. Sva tri su u prahu puderi i za divno čudo nije mi se korektor micao niti uvlačio u pore. 

Revolution Skincare London caffeine and hyaluronic acid serum


Kada su izašli serumi odmah su me privukli, ali zapravo manjak recenzija me odbijao, plus moja skeptičnost jer svi smo svjesni da izgledaju kao totalni dupe za TO serume da se ne lažemo. I jako sam sretna što sam isti dan kad mi je stigla narudžba upravo ovaj odabrala kao prvi za uvođenje u skincare rutinu i nisam požalila ni sekunde. Na Notinu stalno proširuju Revolution asortiman i definitivno već idući mjesec kupujem još za isprobati. Revolution Skincare % Caffeine solution serum dolazi u pakiranju od 30ml i cijeni 55.65kn. Složiti će te se da je cijena smiješna zapravo, a proizvod odličan. Ja sam u samo evo mjesec dana oduševljena, a što će tek biti nakon puno duljeg korištenja.

Neki će možda misliti da što će mi toliko seruma i da nema šanse da ih koristim sve, ali upravo u tome meni i je čar seruma jer ih ne koristim sve svaki dan. Nego ciljano složim kada koji i za što koristim, jednostavni su za korištenje, lako se koriste, ne maste kožu i nakon njih i dalje ide nanošenje kreme po izboru koju koristite. Ja nekad stavim samo serum, a nekad i okoloočnu nakon njega, stvarno ovisi kakave sam volje i koliko imam vremena. 

Na pakiranju te samoj bočici stoji kako je proizvod veganski, cruelty free i bez parfema - mirisa ( fragnance free) te je također napravljen u UK.

Zasad definitivno imate moj 👍 za prvi od 5 Revolution seruma koje zasad imam.

Još za kraj da kažem kako nema previše fotki baš iz razloga što sam planirala favorite pisati, a ne samo o serumu.

Pišite mi jeste vi isprobali neki od njihovih novih seruma?

Šaljem puse do idućeg posta koji ide za nekoliko dana.





3 komentara :

  1. Nisam uopće znala da Revolution ima ove serume. Planirala sam kupiti od TO serum sa sličnim sastavom. Meni kronično nedostaje sna i sada si me bacila u trošak ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam isprobala Revolution serume jer koristim dosta The Ordinary proizvoda a smatram da su ovi njihova kopija. U svakom slucaju drago mi je da si zadovoljna s ovim proizvodom i da ima ucinka.

    OdgovoriIzbriši
  3. Probala bih ovaj s c vitaminom ali je rasprodan😔

    OdgovoriIzbriši