Brendovi

SOCIAL MEDIA

srijeda, 28. kolovoza 2019.

Top drogerijski korektori

Pozdrav drage moje i dobrodošle u novi post!!😘😘


Danas napokon pišem malo o make up-u, nakon dugo vremena. Nisam Vam dugo pokazivala što koristim, kupujem ni što se potrošilo pa se vraćam na make up teme.

Imam dva korektora koja vam želim spomenuti i preporučiti da isprobate. Znamo da ja jako volim drogerijske proizvode pa ne čudi da je riječ o upravo takvim proizvodima.
loreal-truematch-maybelline-fitme-notinohr
 Nadam se da vidite kako su voljeni s obzirom da se vidi da su Maybelline Fit Me! korektori na izmaku snaga i podhitno nove uzimam. Ideju za post sam dobila tek nakon kupovine True Match-a prošli mjesec pa zato nisu fotke novih, nekorištenih proizvoda. Nadam se da vam ne smeta.




 Prvi je Maybelline Fit Me! korektor koji sam prvi put kupila u veljači i nisam ga prestala koristiti, zapravo sam i potrošila već jedan. A i ove dvije nijanse koje vidite dolje na slikama su na izmaku snaga i uskoro moram po zalihe. Mislim da ste svi čuli za Fit Me! liniju pa i za ovaj povoljni korektor. Ja imam dvije nijanse  i 05 i 12. Koristim najčešće 05 i to za okoloočno područje i posvijetljivanje lica. Jako je kremast korektor, lako se blenda i super funkcionira i na suhom području ispod oka. Ne moram spominjati da ga je potrebno setirati da se ne uvlači u fine linije, nadam se😉 Može se koristiti i za prekrivanje prištića ali nisam baš tako koristila jer imam svjetlije nijanse i volim gušće korektore sa većom prekrivnom moći. Ja bih rekla da ovaj korektor ima srednju pokrivnu moć i većini će odgovarati dok onima sa baš tamnim podočnjacima možda neće dati željeni rezultat. Dolazi u uskom elegantnom i jednostavnom pakiranju sa aplikatorom koji je tanak i super funkcionira u količini od 6,8 ml. Na Notinu Maybelline korektor je dostupan u 6 nijansi po cijeni od 43,57 kn i često su akcije tako da se još i povoljnije može uloviti plus dostava na kućnu adresu😃 Ne može bolje od tog, lagano postajem online shopping freak moram priznati, hahaha. Najčešće vikendom napravim narudžbu i onda mi početak tjedna počne sa odličnim paketom. Kad smo već kod online kupovine, hoćete da na storyu radim unboxing-e ubuduće? Nekako mi je Instagram postao najdraža dr.mreža gdje najviše vremena i provodim pa razmišljam da tamo počnem često objavljivati i snimati.


Drugi korektor je zapravo noviji kod mene, zadnjih mjesec dana ga koristim ali sam ga morala spomenuti. Prvo jer čim sam ga vidjela odmah me asocirao na Fit Me!, a drugo jer je jednako dobar mi i koristim odkad ga imam naizmjenično oba. Onaj koji prvi ugrabim. Jednako je kremast, jako slično pakiranje ima, mala razlika je u aplikatoru. I jedna bitna je što mislim da on bolje prekriva prištiće, isprobala nisam jer sam uzela naravno najsvjetliju nijansu ali naručit ću si još koju pa ćemo vidjeti. Također sam ga naručila online i on je također dostupan u 6 nijansi po cijeni od 61,38 kn. Militraža mu je identična i jako slično pakiranje imaju.

aplikator-loreal-maybelline-notinohr
Vidite li razliku u aplikatoru? Lijevi je Loreal True Match u nijansi 1.N Ivory, a desni Fit Me! 05

Zaključak: 
Oba korektora su mi otkriće i za oba imam tople preporuke jer su kao stvoreni za područje ispod očiju. Da me pitate, ok Andrea ali koji od ova dva da probam? Rekla bih onaj koji je na akciji trenutno jer su nijanse različitosti, funkcionalnost je odlična i s oba sam prezadovoljna. Da, rekla sam da mislim da bi True Match bio i za nepravilnosti, mrljice, crvenilo isto super ali ako pričamo o preporuci isključivo korektora za područje ispod očiju, ista stvar je koji ćete uzeti. Oba treba setirati da se ne uvlače u linije i  trajati će najnormalnije radni dan. Ako ga kupujete i za nepravilnosti, ionako bi vam trebale dvije nijanse.

loreal-ivory-maybelline-fitme-swatch-notinohr
Swatchevi sve tri nijanse na danjem svjetlu, bez blica i edita. Vidite da su sve svijetle nijanse ali opet različitih tonova. S lijeva na desno je True Match korektor u nijansi 1.N Ivory, u sredini Maybelline Fit Me! u nijansi 05 te zadnji 12.

Toliko od mene za ovaj post do idućeg. Idući je post o skincare-u i od idućeg tjedna sam na godišnjem i planiram natipkati top drogerijske tekuće pudere koje obožavam i koristim neke jako,jako dugo već a neke posljednjih mjeseci.

Još jednom hvala na svakodnevnim pregledima bloga i starih postova iako nisam bila aktivna. Ovaj mjesec smo se opet selili, napokon je to konačna lokacija i uz posao, djecu trebalo je i odabrati sve za uređenje, od namještaja, podova, sanitarija, sveee.. Svatko tko je bio nedavno u sličnim "problemima" razumijeti će zašto me nema zadnjih mjeseci, hahah...Baš me zanima sad kad sam spomenula jeste imali renovacije, uređenja u zadnje vrijeme i kako ste preživjeli?


Šaljem puse do idućeg posta.







Nema komentara :

Objavi komentar