Brendovi

SOCIAL MEDIA

ponedjeljak, 10. veljače 2020.

Povoljni make up pokloni za Valentinovo

Pozdrav drage moje i dobrodošli u novi post koji je u Valentinovskom duhu💓

Pokloni za žene za Valentinovo - mali šalabahter koji suptilno možete ostaviti otvoren na mobitelu da vaša druga polovica vidi i dobije ideju, hahah. Prvo da kažem da nisam neki fan Valentinova i tog moranja kupovanja skupih poklona, fancy večera i slično jer mi se to kupovanje poklona pod must ne sviđa. Smatram da za ljubav nisu potrebni pokloni. Iako protiv sitnica nemam ništa, pa u skladu tim je i mojih par prijedloga. do max 80kn.

pokloni-za-zene-za-valentinovo_notinohr


Zadnje vrijeme jako puno kupujem Makeup Revolution proizvode i testiram te vam danas vam donosim prijedlog nekih koji mi se sviđaju i koje preporučujem kao sitne poklone za Valentinovo ili kao poklon same sebi.

Krenimo od najskupljeg proizvoda, a to je jedna predivna paleta sa brdo boja. Inače je kvaliteta njihovih paleta sve bolja i bolja i stvarno su super za svakodnevno NOŠENJE. Jedna od novih u mojoj kolekciji je JACK paleta koju je meni zapravo muž kupio znajući da nemam takvu colorfull paletu.

Jack-colorfull-eyeshadow_notinohr

Osim boja ima popriličan broj zemljanih tonova koje ja volim tako da je stvarno iskoristiva. Cijena joj je trenutno 74.97 kn što je odlično oo jer dobijete 20 nijansi.

Swatchevi-jackpaleta-makeuprevolution_notinohr
Jedan pomak prstom, bez uređivanja i baze

Dalje dolazimo do mojih omiljenih highlightera, o jednom sam već pisala, a kako sam bila oduševljena naručila sam još jednu nijansu koja mi je još bolja. Riječ je o Makeup Revolution Highlighter Reloaded u nijansama Just my type i Dare to divulge. Prva mi je zadnja koju sam kupila i svaki dan je koristim. Ovi highlighter su tako lijepo mljevenim, predivan sjaj na licu daju a nisu čiste šljokice, predivan shimmer, sam reljefni izgled, ma... Ja ih dovoljno ne mogu na hvaliti, a koštaju svega 29.90kn. Obe nijanse su trenutno rasprodane pa vam ostavljam na izbor preostale nijanse i ovaj put vi meni javite koju još da kupim.

Nijanse Just my type i Dare to divulge

Swatches-reloaded-highlighter_notinohr
Zar nisu predivni? 😍😍😍


U prošlom postu sam pisala o odličnom hidratantnom primjeru i što se dogodi, nakon njega kupim novi hidratantni koji je ujedno i povoljniji.

MUR-hidratantni-primer_notinohr
Hidratantni primjer, jako elegantna pakiranje i praktično


Cijena mu je 59, 90kn i jako je rijedak, a opet super odradi posao i jako sam zadovoljna.

Tekstura-mur-primera_notinohr

Kupila sam i blur verziju, ali o njoj drugom prilikom.


Zadnje želim spomenuti korektor za ispod očiju koji sam u dva navrata dobila kao poklon uz kupovinu koji je odličan i jako ugodno me iznenadio. Ima lagano prekrivanje, ali predivno posvijetli područje ispod očiju. Imam dvije nijanse Fast base concealer-a i ona koju koristim je c 0.5, dok je druga tamnija i ne odgovara mi. Ima spužvasti aplikator i super lagano se blenda. Cijena je 53,90 kn.

Fast-base-concealer-neotvoreni-krivanijansa_notinohr
Ovo je taj koji spominjem da mi je pretaman., drugi koristim i nije uredan kao ovaj neotovoren🤣🤣




1 komentar :