Brendovi

SOCIAL MEDIA

srijeda, 22. siječnja 2020.

NYX što odabrati? Što je must have?

Pozdrav drage moje!!!😊

Dugo vam želim napraviti seriju postova sa preporukama brandova kojih imam mnogo, i za koje mogu toplo preporučiti što su im jače strane, a što slabije. S obzirom da sam gledajući kolekciju koju imam i proizvode koje mjesecima svako jutro vadim iz ladica i koristim, odluka je pala da prvi brand bude NYX Professional makeup. Zapravo nisam ni bila sama svjesna koliko stvari njihovih imam dok nisam obratila pažnju, tako da vam danas donosim svojih nekoliko preporuka. Trenutno testiram njihov zadnji tekući puder koji mi je od ponedjeljka odkad ga svaki dan koristim ugodno otkriće. Još je rano da ga uvrstim u ovaj post i pogotovo jer sam odabrala presvijetlu nijansu i miksam ga, tako da ću si odmah sutra naručiti  još jednu nijansu i za desetak dana vam napravim recenziju njega i još jednog kojeg sam prije nekoliko mjeseci kupila da bi ga koristila vikendom po kući, kad se ne šminkam, a da ne izgledam kao duh. Dogodilo se suprotno, nosim ga na posao bez problema. Ali ostat će tajna koji je u pitanju, stay tuned i za desetak dana stiže recenzija sa fotkama. Dio sa njim je praktički i napisan, ali imam još posla i slika za ubaciti i dio sa novim otkrićem.

Sad kad sam se raspisala o onom što slijedi, vratimo se mi na današnji post i preporuke što odabrati, a da ste sigurni da nećete pogriješiti.

Znate da sam ja osoba koja obožava eyeliner i naravno da imam hrpu.

nyx-professional-gel-liner_notinohr


Jedna poveća hrpica su upravo EPIC BLACK MOUSSE LINER koji je genijalan.

nyx-epicliner_notinohr


Jako je crn, ne preslikava mi se i ne razmazuje. Ne  blijedi tokom dana što se budimo realni dogodi jako često, pogotovo kad se kao ja našminkate u 7h i treba vam da bar do 17h to izgleda pristojno i "put together". Imam i verzije koje su u boji, ali neću vas lagati crni je onaj koji redovno nosim. Cijena mu je 76,00 kn i dobije se 3ml. Trajat će vam dugo, moj redovno koristim i vidite na slici stanje njegovo.


epic-liner-swatch_notinohr
Jedno povlačenje kistom, neuređena slika da vidite stvarno stanje. Točno vidite kako je koja nijansa pigmentirana, i za koje će malo više preciznosti i nekoliko prelaženja biti potrebno.

Iduće su na redu obrve, imam nekoliko njihovih proizvoda za obrve, ali ovo je onaj za kojim posežem bar nekoliko puta tjedno. Garantiram da se točkica obrisati neće i da će izgledati nakon cijelog dana onakve kakve ste ih nacrtali. Ovaj malac je stvarno čudo, iako je izbor nijansi koma. Recimo uzela sam najsvjetliju i nije mi pogođena, ali ju pređem sa sjenilom njihovim ili nekim drugim pa popravim, a iduća mi je pretamna, Moja je u nijansi Blonde, i sad razmišljam dal da možda uzmem i Chocolate pa ih miksam, hmm? Što mislite?


nyx-eyebrow-gel_notinohr


 Cijena mu je 55,00 kn što je za ogromnu količinu od 10 ml i savršen proizvod jako malo i povoljno, Svi znamo da su obrve okvir lica i na njima se trebamo potruditi svakodnevno, bar većina nas. Ja sam dugo pokušavala savladati kako da si napravim lijepe obrve, iako još uvijek ima dana kad se manje potrudim, ali razlika od prijašnjih obrva i onih gdje sam si uzela truda, oblikovala, popunila je ogromnaaa razlika.
nyx-eyebrow-gel-blonde-swatch_notinohr
Swatch nijanse Blonde, needitirana slika.


Iduće su dva primera. Prvi je primer u speju za koji mi iskreno nije jasna funkcija bila ni kad sam ga kupila, a ni sada, ali kad ga koristim i navečer se pogledam u ogledalo sve izgleda puno bolje nego kad taj mali i naoko beznačajan korak preskočim. Tako da tjednima taj jedan - dva stiska pumpice ujutro nakon nanošenja kreme za lice ne preskačem. First Base Primer Spray je zamišljen kao priprema kože i daje osjećaj zaglađenosti, Taj efekt zaglađenosti ja ne vidim, ali vidim tu razliku u izgledu lica nakon xy sati make up-a i zato mislim da ga vrijedi isprobati ako radite duži dio dana i želite izgledati pristojno. Dobije se 60ml i cijena mu je 65,00 kn.


nyx-hydratouch-firstbasespray-notinohr

Sljedeći primer je savršennnn i skoro sam ga potrošila. Koristim ga skoro svaki dan, jer ovo hladno vrijeme i klima nisu baš prijatelji sa mojom kožom i koliko god sam ranije imala mješovitu kožu, ona zadnje vrijeme nije takva i više je suha. Tako da mi je ovo genijalan proizvod, lijepo se razmazuje, nije ljepljiv, prava hidratacija u tubici. Za sve suhokošce i vas koje imate trenutne probleme suhoće, trkom klik na link i spremite u košaricu. Riječ je o Hydratouch primeru koji ćete platiti 105,00 kn za 30ml i koža će vam biti zahvalna za svih 105,00 kn koje ste potrošile.

To bi bilo to za ovaj post. Nisam htjela previše dužiti, ali ako vam se sviđa post, imam još aduta u rukavu od NYX-a i mogu uskoro opet pripremiti sa ostalim kategorijama. Ovdje sam vam predstavila baš one proizvode koje iznova i iznova biram u moru ostalog make up-a kojeg imam i to znači da su mi oni top. 
Jeste probali neke od navedenih? Koje bi bile vaše NYX preporuke, voljela bih čuti i naravno isprobati one koje još nisam.

Do idućeg posta šaljem puse. Čitamo se već za vikend.😉

Nema komentara :

Objavi komentar