Brendovi

SOCIAL MEDIA

subota, 24. lipnja 2023.

Kako odabrati kremu za sunčanje

Drage moje dobrodošle u novi post u kojem planiram pisati o proizvodima koje sam na moru iskoristila i kako odabrati kreme za sunčanje. Svi smo svjesni da je sunce sve opasnije i da pri izlaganju moramo biti posebno zaštićeni. Ja svake godine nakupujem hrpu krema za sunčanje, pekmeza za ubrzano tamnjenje,SPF zaštite u spreju i slično. Osobno za sebe u obitelj uvijek uzimam proizvode koji imaju SPF 50 jer smatram to najboljim izborom za nas.Na ljetovanje sam kao i svake godine ponijela hrpu proizvoda i nekoliko i potrošila. Krema za sunčanje je potrošena u nekoliko primjeraka i tek sam shvatila kad su bile potrošene da smo na odmoru samo Lancastera proizvode koristili ove godine. Naručila sam da ih isprobam i nesvjesno posezala za njima na cijelom odmoru što je rezultiralo samo njima i potrošenima. Krema koja nam je bila odlična i potrošili smo dvije je Lancaster Sun Beauty Comfort milk SPF 50. Riječ je o laganom mlijeku za sunčanje koje se odično upija, ne ostavlja onaj iritirajući bijeli film na koži. I naravno miriši odlično. Dolazi u dvije militraže i može se često ovo ljeto uloviti na akciji.


Idući proizvod je nešto što se obavezno nađe među proizvodima za more i topla preporuka je da si uložite u maglicu. Dolaze u spreju, osvježavaju,tj. lagano hlade i super su praktične. Ja ih obožavam koristiti kroz dan za djecu jer ih u igri ulovim u bez brige sam.
Uvijek su nešto skuplje, ali vrijede doslovno svakog centa. Odličan, odličan proizvod i volim ih od različitih brandova isprobavati.


Ovo ljetovanje je skroz neplanski prošlo u Lancaster znaku, iako sam i hrpu drugih ponijela kako sam rekla, ali svidjelo mi se što se brzo upijaju i nije nitko od nas izgorio. Općenito uvijek obnavljan SPF i sebi i djeci svakih nekoliko sati kako bismo i trebali koristiti SPF zaštitu.


To bi bilo sve od mene za danas.Nadam se da uživate u ljetu, moru i kupanju.😀

Šaljem puse do idućeg posta.

Nema komentara :

Objavi komentar