Brendovi

SOCIAL MEDIA

petak, 11. kolovoza 2023.

Kozmetički sastojci koje treba isprobati

Pozdrav drage moje i dobrodošle u novi post😀 Danas sam se odlučila pisati o popularnim sastojcima u kozmetičkim proizvodima jer sam vidjela da je nedavno na Notino došao jedan od mojih omiljenih hrvatskih brandova, a to je naravno Olival. Riječ je o brandu koji stvarno ima proizvode za koje bismo rekli "svjetski, a naše". Olival Professional linija je ona o kojoj želim pričati danas. Tu se nalaze i tonik,i serumi,kreme...


Jedan od sastojaka koji su boom doživjeli proteklih godina je skvalan. Skvalan bi najjednostavnije rečeno bio prirodni antioksidans koji će "hraniti" kožu, štiti kožu od starenja te sprječava gubitak vlage. Iako bismo prvo pomisli na hranjivo ulje za lice riječ o masnom prozvodu koji će sjediti na licu, to nije slučaj. Ovaj serum, ulje dolazi u količini od 30ml i jako dugo će trajati. U proteklih nekoliko godina sam ih nekoliko potrošila. Priznajem, na prvu mi je trebalo vremena da se naviknem,ali nisam odustala i zavoljela sam ga. Ja ga nanosima navečer, par kapljica i umadiram na lice. Lice je trenutno masno,jako brzo se upije i osjećaj nestaje. Dugoročno pomaže u očuvanju kože i od štetnih vanjskih utjecaja, lako se uklapa u svaku rutinu. Svi tipovi kože ga vole, može se koristiti samostalno ili umiješati sa kremom, puderom... Meni nikad nije izazvao nered na licu i samim time od mene imate preporuke.
Idući proizvod koji sam ne znam koliko puta potrošila je Peptidni serum gdje ćemo naravno spomenuti sastojak peptidi. Ovaj serum i sami peptidi će pomoći da koža izgleda zahlađenje, sitne bore će popuniti, koža će izgledati zdravije, jedrije i življe. To će se dogoditi redovnom uporabom, spominjala sam ga puno puta i mogu se pronaći i slike ovdje gdje se vidi razlika prije i poslije korištenja. Stvarno jedan odličan proizvod i savršen za sve koji se recimo retinola boje.Nije naravno isto, da me krivo ne razumijete, ali i s peptidima se vidi pomak u izgledu kože. Serum se jako brzo upija i ja ga koristim svakodnevno. 

Imam hrpu favorita u ovoj liniji i mogla bih o svakom hvalospjeve ispjevati jer još nisam jedan kupila i da mi je bio bezveze. Vidjela sam zadnjih mjeseci da su izašli i novi serumi i svakako ih uzimam i jedva čekam isprobati.
Na slici na početku je i mikroefsfolijant koji sam ne znam koliko puta hvalila, kupila, preporučila i nikad nisam dobila povratnu info da nije dobar.


Nema komentara :

Objavi komentar