Brendovi

SOCIAL MEDIA

utorak, 23. svibnja 2017.

My pick ljetnih haljina sa MANZARA.hr



Pozdrav drage moje!!


Za danas vam donosim jedan post koji je meni zanimljiv i nešto novo što ćete nadam se i dalje kod mene viđati. Volim vidjeti fashion postove, tj.preporuke za kupovinu odjeće te sam zato i prihvatila ponudu Manzara online stranice da vam predstavim njihovu ponudu.
S obzirom da dolazi ljeto odlučila sam vam predstaviti LJETNE HALJINE jer je to po mom mišljenju idealan ljetni outfit i komad odjeće koji ljeti najviše nosim.


Prije nego vam pokažem modele koji su meni zapeli za oko reći ću vam nekoliko riječi o samoj stranici. MANZARA fashion je međunarodna internet trgovina s trendy odjećom koja je prisutna na više europskih tržišta. Nudi veliki izbor odjeće te modnih dodataka. Možete narudžbu platiti na 3 načina: pouzećem, putem opće uplatnice te putem bankovne doznake. Ono što mi se sviđa je pristupačna i pristojna cijena poštarine, a ona iznosi 19,00 kn za područje RH, dok je za narudžbe iznad 290,00 kn besplatna.

Krenimo mi na moj odabir LJETNIH HALJINA koje su mi zapele za oko i koje mi se sviđaju.
Krenuti ću sa odabirom svakodnevih haljina koje se mogu nositi svakodnevno.

Prve tri su neutralnih boja, crna  BASILIA , siva HALJINA POLLA i predivna crna sa čipkom, DENIZA ( ima ju i u bijeloj boji) koje se mogu i kao kratke haljinice i kao tunikice nositi. Obožavam takve odjevne predmete koje na više načina mogu nositi. 









Moje najomiljenije su cvjetne, vesele duge ljetne haljine kojih u svom ormaru imam porpilično kad bolje razmislim. To su komadi odjeće koje ja iz godinu u godinu rado odabirem, i ovaj prijedlog za vas nije iznimka. Mislim da su efektne, jednostavne i ugodne za ljetne vrućine.


                                                                 Haljina CLOTILDA


          Haljina NISA



                                                                      Haljina DALY


Našla sam i idelanu laganu haljinicu za plažu koja mi je preslatka i s obzirom da je bijela na preplanulj puti će biti odlična.

 
                                                                    Haljina Ronell


Nosite li i vi  LJETNE HALJINE i kako vam se čini moj odabir ? Imamo li neke zajedničke koje su nam se svidjele?
I recite mi ako ste imali iskustva sa MANZARA stranicom?



Broj komentara: 6 :

  1. woohoo, ljetne haljinice :)) super su mi, imam par, al nosim ih uglavnom na moru, doma i ne baš, nekako kao da mi ne stoje, ne znam haha. Nisam još naručivala s te stranice.... meni je super cvjetna ovako za svaki dan i šetnju, a za nešto svečanije ova bež cvjetna, za neko slavlje ili nešto :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. joj ja obožavam haljine ljeti, cijelo ljeto ih furam. Najčešće nosim duge jer su mi one nekako najdraže.. svašta imaju na stranici:)

      Izbriši
  2. Obozavam ljetne haljine i suknje, zapravo kad dode toplije vrijeme pospremim hlace i ni ne nosim ih do jeseni. Voljela bih da je uvijek ljeto i da cijelu godinu mogu hodati u japankama i haljinicama. Od ovih mi se svida siva haljina i ova bijela za plazu mi je slatka.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. slažemo se:) nekako su mi najpraktičnije za ljeto i vrućinu. meni je br.1 ova bijela :)

      Izbriši
  3. Prva, druga i ova bijela su mi odlične!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ima puno dobrih, baš slatke i fora imaju na stranici:)

      Izbriši