Brendovi

SOCIAL MEDIA

četvrtak, 29. lipnja 2017.

Potrošeni proizvodi, vol.6





Danas vam donosim post u kojem ćete vidjeti što se kod mene potrošilo i koristilo protekla dva mjeseca.







Prije nego krenem na empties-e želim se ispričati za odsustvo sa bloga koje je potrajalo nešto više od mjesec dana. Jednostavno objašnjenje je da jednostavno nisam imala vremena i ukratko ću objasniti. Naime, neki znaju neki ne no  malu curicu od 3 godine i zaposlena sam puno radno vrijeme kao i većina ostalih. Kako radim uglavnom ujutro jer je tada i Lana u vrtiću, ostatak dana sam s njom. Kako je krenulo lijepo vrijeme tako su i naši boravci  vani  i u parku nakon posla sve duži i tek predvečer stignemo kući. Dok skuham ručak za sutra, napravim što treba i okupam i spremim ju za spavanje već je kasno i nisam jednostavno imala vremena za sjesti i tipkati. Znam, nije neko opravdanje ali je istina i ovo je nešto što ja volim i radim jer me veseli, ali definitivno druženje s obitelji ne može i neće patiti zbog toga. Muž radi svakakve smjene i najčešće smo same i sve zajedno radimo. Nemamo obitelj ovdje i nitko nam ne uskače tako da ili sam na poslu ili sam s malenom i blog je nekako ostao postrani zadnje vrijeme.Nekad je raspoložena da slikamo proizvode za postove, a nekad je jednostavno nemoguća misija. A fotke napravljene oko ponoć mi i nisu neka fora, hahah:)
Nadam se da razumijete i sada sam se ponovno vratila i redovito ću vam tipkati. Slobodno ostavite pitanja koja vas zanimaju i rado ću odgovoriti i napraviti Q&A post jer mislim da je stvarno vrijeme da me i bolje upoznate.

Stavljam vam jednu slikicu moje princeze i mene prije odlaska na jedan dječji rođendan:)




Krećem od proizvoda za lice kojih ovaj mjesec ima poprilično jer su manja i putna pakiranja u pitanju.

Krenimo redom, od moje MakeUp Victim kada smo bili kod nje sam dobila za probu Laneige Water Bank Mineral Skin Mist pola bočice jer je imala rezervnu. Ovo malo čudo je savršeno, pravi mist, tj. maglica za lice koja se instant upija u lice kada ju posprejate. Ovo malo čudo stvarno osvježava lice i hidratizira. Već sam si tražila online da naručim i cijena je nekoliko dolara za ovo pakiranje od 30 ml. Ja sam na ebay-u tražila, ako netko ima bolji link slobodno mi pošaljite.:)

Dalje sam kada smo išli ua Uskrs u Slavoniju ponijela sam putno pakiranje nove micelarne La Roche-Posay za reaktivnu kožu. Osobno mi se ova verzija nije svidjela, nisam zadovoljna kako skida make - up. Čini mi se da treba puno je više nego primjerice stare klasične verzije koje sam dvije već potrošila. Ne sviđa mi se što ostavlja film na koži, tj. ljepljivo mi lice nekako bude. Ja sam svoju dobila na nagradnoj igri na facebook stranici La Roche-Posay.
Potrošila sam i Spoil with Oil zelenu masku za lice koja mi je odlična i super čisti lice. Po njenoj preporuci sam ju nanosila u debljem sloju da se glina ne suši direktno na koži i odlično mi je funkcionirala.

Također sam potrošila već zbilja ne znam koji po redu Helena Delirium prirodna kozmetika Smooch piling za usne, predivnog mirisa i odličan piling napravi. Cijena mu je 25,00 kn i dugo traje, naravno ovisi o tom koliko često ga koristite. U  svakom slučaju definitivni must za isprobati.

Potrošila sam i odličnu umivalicu, Avene mousse za lice o kojem sam tipkala recenziju i još uvijek sam zadovoljna i definitivno ju ponovno kupujem kad potrošim zalihe koje imam. Ako niste pročitali Avene recenziju, klik OVDJE.





Potrošila sam i Effaclar gel za umivanje od La Roche Posay-a koji sam dobila na poklon zbog kupovine njihove Unifiant kremice. Ovaj gel obožavam onoliko koliko mrzim Unifiant kremu. Odličan je i tokom godina sam ga više puta kupovala i uvijek mi pomogne kada mi lice luduje.


Masku od smilja od Olivala sam dobila od njih prvi puta za probu i potrošila je u rekordnom roku te odmah kupila i novu koju trenutno trošim. Ja ju koristim nekoliko puta tjedno i oduševljena sam kako mi djeluje na kožu. Sviđa mi se njen učinak. Funkcija joj je da hrani kožu i to mislim da definitivno čini, lice je jako mekano nakon nje i znate kada vidite da lijepo izgleda koža nakon, to je upravo što ova maska radi. Nanesem je kistom i nakon desetak minuta isperem, ne suši se na licu i ne zateže, kao krema je i bez problema se ispire. Cijena je 30,00 kn i sve drogerije ju imaju, moju konkretno u DM-u kupujem.


Potrošila sam i serum za lice od moje Lovely prirodne kozmetike od koje proizvode već dugo kupujem, ovaj sam dobila od nje te receziju natipkala OVDJE.

Opet sam potrošila gigantsko pakovanje  Byphasse tonika za lice koji mi je i više nego solidan. Definitivno imam druge koje preferiram, ali ima ugodan miris, ne ostavlja mi ljepljiv film na koži i osvježi dodatno lice. Za cijenu od 20-ak kuna i više nego dobar.



Tuširalice se u našoj kući troše jako, jako brzo i ovo su neke koje sam uspjela uslikati. Farmasi gel za kupanje sa arganom koji sam opet kupila u aktualnom katalogu za lipanj jer je na akciji za 9 kn. Odličnog mirisa i meni se sviđa. Ziaja gelovi za kupanje sa arganovim uljem i kašmirom su mi dvije najdraže iz njihove linije. Znate da nisam nešto izbirljiva za gelove za tuširanje, najbitnije mi je da lijepo mirišu da budem iskrena. Nisam nikada  imala problem da mi isuši kožu jer ionako koristim nakon kupanja mlijeko za tijelo.

Kad već spominjem mlijeko za tijelo potrošila sam Garnier koji se nekako uvijek iznova nađe kod mene u kupaonici. Godinama ga kupujem i odlično hidratizira kožu i brzo se upija što mi je ekstra važno. Malo pakiranje je bio losion za tijelo od Wild Spirit-a. Radila sam pred nekoliko mjeseci recenziju njenog odstranjivača makeup-a OVDJE. Ovo je bio mali tester size losiona, iznimno bogat i hranjiv i predivnog mirisa.



Kako se bližilo ljeto sjetila sam se da imam i nekoliko krema za celulit i da bi bilo krajnje vrijeme da ih počnem koristiti. Ista priča kod mene svake godine, pred ljeto se sjetim religiozno svaki dan mazati a tokom godine ovisi o raspoloženju. Ovu kremicu nekoliko godina kupujem jer joj je cijena i više nego pristupačna, 20ak kuna, a ako se redovito maže vidim male pomake nabolje. Ako ju i kupite i ne odgovara vam, nećete plakati za nekoliko stotina kuna bačenih u vjetar jer većina krema protiv celulita ima paprenu cijenu.


Ovu liniju od Loreala obožavam i ovo je već druga tura da sam potrošila i šampon i regenerator. Odlični proizvodi koji se svuda mogu kupiti. Super mi očiste tjeme i mojoj kosi odgovaraju.

Potrošila sam još jedan šampon i regenerator, riječ je o La Croa proizvodima za koje ću vam napraviti recenziju jer sam cijelom linijom koju sam dobila oduševljena. Ulje i serum su mi savršeni i koristim ih već nekoliko mjeseci i jedan od sljedećih postova će biti recenzija seruma koji mi je postao must have i kada ga potrošim što će biti uskoro idem po novi. Dostupni su u Muller poslovnicama. Argan i makadamija mi imaju odličan miris koji meni odgovara pa tako i ovaj šampon i regenerator nisu bili iznimka. Imaju luksuzno, fancy pakiranje koje je sada promijenjeno pa škicnite na njihovu stranicu ili u Mulleru. Odlično bi mi također očistili kosu te se ona lako raščešljavala.





Tekući sapuni su nešto što se uvijek koristi pa tako ni ja nisam iznimka. Ovo su jedina dva koja sam se sjetila uslikati. Balea tekuće sapune uvijek iznova kupujem jer su mi dobri i ne isušuju ruke. LAngelica tekući sapun sam prvi put kupila jer su bili na nekakvoj akciji, zadovoljna sam.

Potrošila sam i svoj zadnji Avon parfem koji sam imala, a to je Little Black Dress. Njihovi parfemi su mi super jer relativno dugo traju, imaju široku paletu mirisa te pristupačne cijene.




 Dezodoransi u sticku su nešto što isključivo koristim godinama, dok je Dove moj definitivni favorit i vjerno ih kupujem. Najbolji mi je ovaj desni sa krastavcem.




Što se dekorative tiče, potrošila sam nekoliko stvari. Prvi su Essence fiksator za kojeg imam objavljenu recenziju, OVDJE i kojeg sigurno opet kupujem. Dalje je moj voljeni primer Baby Skin od Maybelline-a koji je ODLIČAN i POVOLJAN, spominjala sam ga OVDJE.




Pozdavila sam se i sa MAC rumenilom u nijansi Stay pretty koja je odlična za svaki dan. Više o MAC proizvodima koje imam, tj.tada imala jer sam u međuvremenu i neke nove kupila pročitajte OVDJE.




Broj komentara: 8 :

  1. Bravo za tebe što potrošiš rumenilo do kraja. To mi se još nije desilo..heheheh...
    Na prvoj slici ste mi preslatke...ljubi Lanu...kissss

    OdgovoriIzbriši
  2. haha potrošim naravno, već sam ih nekoliko potrošila:) nisam Lanči nikad stavila pa reko eto ajde za ispriku što me dugo nije bilo da i jednu njenu fotku stavim..to neće ići u praksu sigurno, hahah.pusa

    OdgovoriIzbriši
  3. Cijelu temu posta je selfie zasijenio ❤❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. haha si blesava bar ti nas milijun puta vidila i uživo isto :) ali poradit ću na objavljivanjima više svojih slika ubuduće:)

      Izbriši
  4. Puno super proizvoda na jednom mjestu! Olival masku za lice planiram kupiti vrlo skoro jer sam čujem samo riječi hvale za istu sa svih strana :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ti i tvoja princeza ste mi preslatke! I ja sam se pitala zasto te dugo nema ali ovakve razloge potpuno razumijem. Obitelj i treba biti na prvome mjestu a blog je ipak hobi, no iskreno nadam se da ces naci vremena i za pisanje jer bas volim citati tvoje postove. Imamo dosta istih potrosenih proizvoda kao L'Oreal Clay za kosu koji su mi isto super. Ziaja kasmir sam imala gel i mlijeko i predivno mirisu, bas sam nedavno potrosila kao i Effaclar odlicni gel za umivanje. Balea tekuce sapune isto volim i redovito kupujem. A sto se celulita tice preporucujem Eveline kreme, imala sam i ovu od Balee ali Eveline je puuuno bolji. Nakon tvoje recenzije sam si kupila Essence fiksator i stvarno je dobar, pogotovo na ovim vrucinama.

    OdgovoriIzbriši
  6. Koju preslatku curicu imaš!
    Većinu ovih proizvoda sam koristila, a već dugo namjeravam kupiti L`Oreal Clay šampon za kosu. Sada si me zainteresirala za Laneige Water !

    OdgovoriIzbriši
  7. Bas si falila,ali obitelj je na prvom mjestu!Preslatke ste obje,mala i velika princeza:-)
    I meni si bacila bubu u uho sa ovim Laneige mistom,nikad dosta hidratacije...


    OdgovoriIzbriši