Brendovi

SOCIAL MEDIA

petak, 7. srpnja 2017.

OLIVAL Hranjiva maska za lice s uljem smilja - recenzija



Pozdrav drage moje!!!!

Za danas vam donosim jedan zapravo totalno neplanirani post. Planirala sam natipkati "Što nosim na put?" jer sam se jučer vratila iz Splita sa svojom Lanom i našim psićem. No, kako sam sinoć raspremala stvari i ostavila moju omiljenu i must have masku za lice na komodi u mom make-up kutku kao da ju pospremim na mjesto i jutros ju vidim i zaključim da je vrijeme da vam malo o njoj natipkam. Već sam vam tipkala kako obožavam maske za lice i stvarno ih godinama vjerno koristim bez iznimke.



Svi volimo dobre, učinkovite i povoljne proizvode zar ne? Onda svakako nastavite čitati i već znate u kojem smjeru recenzija ide.:)


Ovo je druga tubica koju trošim, prvu sam pred koji mjesec dobila od OLIVAL-a* na recenziju ( nisam dužna tipkati recenziju, već isprobati i ako želim objaviti nešto o dobivenim proizvodima) i čim sam ju potrošila sam kupila novu.


Krenimo mi na moju recenziju.

OLIVAL je hrvatska firma koja je deklarirana kao prirodna kozmetika te već 23 godine djeluju i proizvode divotice za nas.

Što kažu za sebe:
" Svi proizvodi izrađeni su po vlastitim formulacijama uz korištenje sirovina prirodnog porijekla, a nastaju u dobro organiziranom, malom proizvodnom pogonu u zapadnom dijelu Zagreba. Olival kozmetika razvila se na  starim farmaceutskim recepturama, prirodnim sastojcima i novim saznanjima u kozmetologiji i tehnologiji. "

Njihovi proizvodi ne sadrže parabene ni štetne sastojke i nisu testirani na životinjama.

AMBALAŽA: Maska dolazi u tubici sa klasičnim čepom na otvaranje.Ambalaža je klasična, bijela tuba sa nazivom proizvoda te svim informacijama za upotrebu te što sadrži i koja je funkcija pojedinog sastojka. Nije ništa spektakularno pakiranje, ali je praktično i naljepnica na kojoj je i ime i sve informacije je rekla bih kvalitetna. Pod kvalitetna mislim da nije ona vrsta koja se u dodiru sa malo vode odlijepi, izbriše tekst te se počne skidati u komadićima. Mene to osobno malo nervira, a ovo pakiranje mi izgleda isto od prvog dana korištenja pa sve dok ju potrošim.




CIJENA I KOLIČINA: Cijena ove maske je 29,90 kn za 75ml proizvoda. Dostupna je u svim drogerijama i stvarno je lako i svima dostupna.


TEKSTURA, MIRIS I SASTOJCI: Maska je rekla bih teksture gušće kreme koja se iznimno lako razmazuje po licu. Najviše se osjeti miris smilja koji osobno volim, no ima onih koji ne vole pa je bitno za spomenuti. Iako na licu nakon cca. minute se ne osjeti tako jako, barem meni. Bijelo zelenkaste je boje, točnije prljavo bijele je boje te sa sitnim, sitnim tamnijim zrncima koja se normalno razmazuju te postaju nevidljiva. U sebi sadrži med, kamilicu i zelenu glinu. Sva tri odlična sastojka. Med je tu u fukciji obnavljanja kože, kamilica da ju umiri i ublaži oštećenja te zelena glina koja ljušti mrtve stanice i zateže površinski sloj kože. Eterično ulje tonizira kožu te spriječava nastajanje bora.








MOJE MIŠLJENJE I KAKO JU KORISTIM: Meni je maska odlična i definitivno nahrani kožu i bude lijepo mekana i stvarno ima lijepi "sjaj". Koristim ju više puta tjedno, 2-3 puta ovisi kako kada. Prema uputama ju je dovoljno koristiti jednom tjedno. No, meni se jako sviđa kako mi djeluje na lice te ju zato često koristim i više od preporučenog. Tubica mi traje cca.mjesec dana redovite upotrebe. Sve maske nanosim kistom pa tako i nju, prvo dobro očistim lice i napravim piling te ju potom nanesem. Obavim kupanje i zatim ju isperem. Kao što sam rekla teksturom je gušća krema i takva je i na licu, ne suši se i ne zateže kožu. Dovoljno ju je jednostavno isprati mlakom vodom i to je to. Nikakav napor i nered za skidanje ne zahtijeva. Definitivno ostaje u mojoj postavi skincare rutine i tu će se vjerujem jako dugo zadržati.

OCJENA: 5/5
Radi što i piše te nisam nikakve nuspojave imala. Dapače kako ju redovito koristim lice mi je sve bolje i napadi gamadi zvani prištići su se uvelike smanjili.




Na zimu si planiram i njihovo ulje smilja obavezno kupiti i isprobati u kombinaciji sa hidratantnom kremom za lice i ovom maskom i pilingom iz iste linije. Nekako mi sve dosad što sam sa smiljem probala mi je odgovaralo i nisam imala problema sa licem.

Jeste vi isprobali? Koje su vam najdraže maske za lice?
















 

Broj komentara: 5 :

  1. Toliko sam već dobrih stvari čula o ovoj maski da mislim da je stvarno vrijeme da ju isprobam i napišem recenziju, ne znam što sam do sada čekala :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako isprobaj vjerujem da će ti se svidjeti.veselim se tvojoj recenziji :)

      Izbriši
  2. Meni je cijela ova Olival linija sa smiljem odlicna, maska, piling, hijaluronski serum sve redom odlicni proizvodi. Imam i ulje ali ono ce ipak pricekati zimu jer moja masna koza se po ovoj vrucini jos vise masti ali na zimu bih ga mogla isprobati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj uljeee njega stalno gledam i baš ću ga a zimu kupiti.Hijaluronski serum nisam probala ali sam ga za majćin dan mami poklonila i njoj je dobar.Mene bas ulje i krema jako zanimaju još i moram ih probati

      Izbriši
  3. Masku nisam probala.
    Ali jesam dnevnu i nocnu kremu s uljem smilja. I super su.
    A vidim da cu morat probati i masku.

    OdgovoriIzbriši