Brendovi

SOCIAL MEDIA

utorak, 29. kolovoza 2017.

Wet N Wild PhotoFocus tekući puder - recenzija





Pozdrav drage moje!!!!


Nakon prisline pauze koju sam uzela i koju ću uskoro objasniti, zapravo biti će vam i samima jasno zašto sam ju uzela opet se tipkamo i družimo.:)

Danas sam odlučila da je vrijeme da vam natipkam recenziju novog Wet N Wild pudera koji smo jako dugo čekale da nam stigne i evo napokon je dostupan u drogerijama.:)

Pa krenimo redom i odlučite da li vam je potreban.



AMBALAŽA I PAKIRANJE: Puder dolazi u staklenoj bočici što mu daje dozu luksuznosti sa crnim čepom na kojem se nalazi i "špatulica" kojom proizvod uzimate. Nema pumpice što mislim da svi nekako preferiramo no i ovako je funkcionalno i ne stvara nered jer je zbilja lako dozirati proizvod. Nanesem si na ruku ( naravno ruke uvijek perem prije šminkanja ) te otud koristim ili kistom ili beauty blenderom.





CIJENA I DOSTUPNOST: Ja sam svoj primjerak kupila u DM-u po cijeni od 55.90 kn. Zadnjih mjesec dana nisam baš obilazila drogerije i općenito trgovine tako da trenutno ne znam da li su svuda dostupni. Poslala sam upit Wet N Wild-u te kada i ako dobijem odgovor editirati ću.

DOSTUPNE NIJANSE: Kod nas je dostupno 5 nijansi, prve četiri su poprilično svijetle dok je samo zadnja nešto tamnija. Ja sam si uzela nijansu Rose Ivory ( u sredini na slici ).









NANOŠENJE I PREKRIVANJE: Puder se odlično razmazuje te blenda. Jednim slojem dobije se srednje prikrivanje. Kao i uvijek neko iznimno problematično područje neće skroz prekriti ali će ublažiti dojam. Uostalom za to nam služi i korektor za dodatnu pomoć. Uvijek sam nanosila samo jedan sloj.

SASTAV/ INGREDIENTS:



MOJI DOJMOVI:

Prije nego pređemo na najzanimljiviji dio napisati ću vam što je to zbog čega je ovaj puder trebao biti poseban. Znači navodi da je testiran u 7 uvjeta ( sam naziv znači da je ovo puder koji neće imati flashblack na slikama i dobiti ćete photoshopiran izgled). 
Uvjeti u kojima je testiran su:
1. Pod vanjskim svjetlom, tj. na sunčano i vedro vrijeme;
2. popodnevno vrijeme vani;
3. popodnevno vrijeme zatvoren prostor;
4. blic;
5. kupaonsko svjetlo;
6. fluorescentno svjetlo te
7. svjetla u noćnom klubu.

Također tvrdi da daje virtualno savršeno bez greške i nadogradivo prekrivanje  te mat finish poput druge kože. 

Što ja mislim?

Prvo moram reći da je odličan puder i stvarno daje predivan zdravi izgled koži. Da je skroz mat ne bih se složila, ja bih u nedostatku boljeg opisa rekla da mat je ali sa dewy završetkom koji je taj koji daje tako lijep izgled i da ne izgleda kako maska. Zbilja kao lijepa, zdrava koža. E sad, ima jedna velika mana ovog pudera a to je da će vam izgledati odlično na koži ukoliko nemate suhih dijelova. Nažalost jako se lovi na njh i ističe, a mislim da to nitko ne voli. Primjećujete li na slici kako se oko nosa vidi malo? Ok, nije strašno ali bitno je znati kod kupovine. Moje mišljenje je da je odličan za mješovitu i masnu kožu ali BEZ imalo suhih dijelova. Testirala sam ga po najvećim vrućinama i tada je bez da se zasjajim izdržao 4 sata. Sada kada vrućine lagano popuštaju vjerujem da će to biti i koji sat duže. Unatoč tome što nema idealne sastojke meni na koži nije izazvao probleme niti isušio tako da nemam zamjerke ni na taj dio.


OCJENA: Za mene je ocjena 4/5. Razlog je što ističe suhe dijelove te ima neki miris koji mi se baš ne sviđa. Miris ne osjetite nakon što ga nanesete na lice ali moram vam spomenuti.
Također ću se vratiti na trenutak na izbor nijansi koji je slab ali mislim da ste primjetili da sam ja kupila nijansu koja mi je trenutno presvijetla a to sam namjerno napravila. Ja ga pomiješam sa Alverde potamnjivačem o kojem sam vam pisala OVDJE i dobijem nijansu koja mi odgovara.


Stavljam vam slikice kako izgleda na licu, mislim da već znate da ne uređujem te slike jer mi nema smisla prikazati se kao divna krasna a o proizvodu ne možete steći dojam ako sam je photoshopirala sliku.


Vidit oko nosa o čemu sam pričala?


A za sljedeću fotku sam se mislila dal da uopće stavim ali je odličan prikaz kako puder prekriva. Lijeva je uslikana bez ičega na licu sa mojim pjegicama u punom sjaju, hahaha. Ljeti ih imam jako puno i sad kad prestanem ići na more nestat će do sljedećeg ljeta. Uglavnom, htjedoh reći obje slike su uslikane isti dan u razmaku cca. sat vremena na istom mjestu sa istim fotoaparatom i nisu uređene. Mislim da se razlika itekako vidi, zar ne?






Kako vam se čini? Jeste isprobali ovaj puder ili planirate??


Broj komentara: 13 :

  1. ja sam ta sa suhim djelovima..XD...,i baš zbog toga mi puder ne odgovara...strašno ih naglasi...to već sve znaš...još ću ga isprobavati da probam ispod staviti ulje pa onda puder...tako sam radila sa Nyx Drops puderom pa sam ga uspješno aplicirala..njegov finish mi se najviše sviđa...i da, puder mi je puno bolji s primerom ispod,u suprotnom ističe mi pore i ulazi u fine linije...
    On je defititivno za lice bez nepravilnosti,za normalnu kožu...Nadam se da ću ga na kraju zavoljeti

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A da znam da tebi trenutno ne odgovara zbog suhih dijelova,bile smo pričale o tom.Ali nadam se da bude kroz koji mjesec kad se lice sanira.Jer šteta kad stvarno lijepo izgleda na licu i nije težak.Da i ja ga sa primerom koristim,ali tako svaki puder i inace koristim.

      Izbriši
  2. Sad ako i nema dovoljno svijetle nijanse za mene.. imam catrice posvjetljivac pa cu ga posvjetliti haha
    Al voljela bih probati ovaj puder. Bas me zanima kakav je.
    Nije tako skup pa je ok. Ako ga i probam i ne odgovara mi.. nece mi biti jako zao.
    Iako imam njihov Coverall koji sam kupila na preporuku Kike sa Sminkoholicarki, i jakooo sam zadovoljna njime.
    Od nijanse koja je kao stvorena za mene, pa do postojanosti. A i prekrivanje mu je ok!

    OdgovoriIzbriši
  3. Bas ga planiran uzeti...a uvijek imam suhe ljuskice oko nosa....tako da svaki puder mi vise manje to naglasi....svuda mi se kako ti mattira lice....ovako izgleda dobar

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako me zanima kakav će mi biti jer ga svakako planiram isprobati. Ovako na fotkama izgeda dosta dobro jedino mi se čini da su mogli napraviti bolji posao sa aplikatorom tj staviti pumpicu.

    OdgovoriIzbriši
  5. Puder bas lijepo izgleda na tvojoj kozi. Ne vjerujem da cu ga kupiti jer ja volim matirajuce pudere ali nikad se ne zna, mozda mu i pruzim sansu. I totalno te razumijem sa ovim pjegicama i meni se pojave ljeti.

    OdgovoriIzbriši
  6. Dva puta sam uzela puder i izvadila iz košarice. Imam taj problem da imam jako masno lice i većinom mi nijedan ne matira, skoro svaki mi naglasi jako pore i suhi dio oko nosa. :/ Uzet ću ga čim Bipa bude imala 30% na kozmetiku. ;) Imam svijetlu kožu pa mi neće biti problem potrefiti nijansu. ;)
    Pratim te i na fejsu pod Matea Pušeljić. ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. ajme divan mi je taj puder i obozavam tu kozmetiku, jednostavno mi je zasad no.1 <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Ne kupujem puder prije nego pročitam recenzije.
    Ovaj je taman za moju kožu!
    Za nagradnu igru
    Fb: pizeta suzana
    inst: @pizetasuzana

    OdgovoriIzbriši
  9. Koji je najbolji puder za kozu sklonu bubuljicama? Hvala

    OdgovoriIzbriši