Brendovi

SOCIAL MEDIA

ponedjeljak, 2. listopada 2017.

Potrošeni proizvodi, vol.7


Pozdrav drage moje!!!

Nadam se da vas još ima koji pratite unatoč mom izbivanju :) Za povratak blogu odlučila sam vam pokazati što se u proteklih mjesec-dva koristilo i potrošilo. Neki su proizvodi završili u smeću dok sam dosta ipak sačuvala da vam mogu pokazati i napisati kratko mišljenje.
Sada se napokon dobro osjećam i opet sam ona stara i mogu se posvetiti blogu. Neke od vas znaju zašto sam izbivala s kojima se tipkam u inbox, ostale će saznati za neko vrijeme dok ipak budem sigurna da je sve u redu i da mogu podijeliti s vama. To je pesimist i strah u meni da se ne ureknem pa rađe još šutim.:) Ali vjerujem da ćete oprostiti i razumijeti.

Grupna fotka:) Ova nova polica u dnevnom mi je super poslužila za fotku:)


Krenimo mi sada na potrošene proizvode:)

Prvo ću vam pokazati dekorativu jer imam samo dva proizvoda, oboje su podloge. Prva je moja obožavana i voljena CC krema od Farmasija koju obavezno kupujem opet. Jedini razlog zašto je još nisam kupila je da vam budem iskrena jer čekam da bude dobra akcija, hahah.:) O njoj sam vam tipkala recenziju i sve cure u svojoj blizini sam zarazila s njom tako da ako niste pročitali, klik OVDJE.
Drugi je tekući puder Wet n Wild, njihov Coverall kojeg dugo imam i bilo je vrijeme da ga potrošim do kraja. Ranije sam imala i tamniju nijansu koju sam potrošila te mi je još ova tubica ostala. Riječ je o najsvjetlijoj nijansi  E815 Fair koju sam miješala sam Alverde pigmentom da dobijem odgovarajuću nijansu. Recenziju Alverde čuda možete vidjeti OVDJE. Ovaj puder ima dobro pokrivanje te izdrži nekoliko sati na licu. Povoljna mu je cijena i stvarno vjerujem da ćete biti zadovoljni ako vas mana poput ogromnog, tj.preširokog otvora s kojim vam uvijek izađe puno proizvoda te malo jačeg mirisa ( koji se kroz minutu ne osjeti na licu) neće nervirati.

CoverALL i Farmasi CC krema


Prelazim na preparativu koje ima najviše.
Potrošila sam dva Cosmel proizvoda koja sam bila dobila na recenziju i koja su mi oba bila odlična. Stvarno sam se zaljubila u Cosmel kao brand i rado ću ih ubuduće kupovati i koristiti. Imam podužu wish listu da budem iskrena,hahah. Riječ je o toniku za lice i kremi za lice. Oboje su fantastični proizvodi, tonik je otkriće godine i vrijedi svake lipe. O oba proizvoda sam vam također tipkala recenziju koju možete pročitati OVDJE ako vam je promakla. Mislim da je najbolji primjer da je proizvod bio dobar i recenzija iskrena kada osim samo recenzije nakon nekog vremena vidite da je taj isti proizvod i potrošen. Imam dosta proizvoda i da mi nešto ne odgovarai ili izaziva probleme definitivno ne bih potrošila do kraja.


Cosmel Green Cream i Fresh Hydro Tonic

Moju ljubav prema prirodnoj kozmetici znate svi koji me pratite kao i da obožavam proizvode Helena Delirium prirodna kozmetika koju sam bezbroj puta hvalila. Ovaj put sam vidjela da vam nisam pokazala da sam potrošila njenu odličnu Blacky masku za lice s aktivnim ugljenom za pročišćavanje kože koja fakat očisti odlično lice. Nanosi se u tankom sloju i razliku osjetite već nakon prvog korištenja. Kada već spominjem Helena Delirium mogli ste vidjeti da već nekoliko mjeseci nisam narudžbu imala a to je jednostavno iz razloga jer sam nakupila previše zaliha koje sam htjela potrošiti i puno sam noviteta za njegu lica kupila da isprobam pa jednostavno nije nova narudžba stigla na red. Ali čim prije naručujem obožavani serum Precious koji mi je najdraži nas vijetu i jedna od ranih recenzija na blogu. ( pročitajte OVDJE i trk na njen facebook ili instagram da si ga naručite i onda mi javite slažete li se sa mnom:)

Potrošio se još jedan tonik za lice koji sam dobila na probu i natipkala vam recenziju, OVDJE i koji će odgovarati najbolje ( po mom mišljenju) mješovitoj i masnoj koži sklonoj prištićima i ljubitelji lavande će uživati u njenom intenzivnom mirisu.:)

Blacky maska ( od vode i korištenja se izlizala etiketa ) i Oleum Aromakozmetika Tonik za lice


Već sam vam govorila da se kod mene gelovi za tuširanje troše kao voda i tome u prilog ide i sljedeća fotka. Na slici vidite  osam potrošenih gelova za tuširanje, hahahha. Nisam nešto izbirljiva za gelove osim da su na akciji i da fino mirišu. Svi sa slike su bili upravo to. Palmolive ima tradicionalno odlične gelove, Le Petit Marseilliais su oba bila noviteti koji stvarno predivno mirišu. Elemis se dobio uz kupovinu nekog časopisa dok je muž kupio ovo gigantsko pakiranje Malizie. Super miriši ali meni ta big size pakiranja idu na živce jer mi miris dosadi dok ga potrošim.

 Palmolive gelovi na hrpici

 Ostali potrošeni gelovi za tuširanje

Malizia ogromnooo pakiranje gela za tuširanje :)

Iz meni nepoznatog razloga samo sam dva šampona za kosu sačuvala. Oba Schauma i onako ok, ništa spektakularno nemam reći za njih niti su neku drastičnu razliku činili. Dok recimo o La Croa serumu za kosu mogu reći da je fantastičan, dugo traje, odlično miriši i stvarno lijepo zagladi vrhove. OVDJE sam vam pisala o La Croa proizvodima koje sam dobila na recenziju. Ovo ljeto sam vam spomenula masku za kosu koju sam slučajno otkrila u Lidlu i iza svega rečenog još uvijek stojim i moja nova je u upotrebi. 

Schauma šamponi za kosu

La Croa odličan serum za kosu i Cien maska za kosu


Stavila sam vam i jedno pakiranje blazinica koje uvijek iznova uglavnom kupujem, riječ je o Ebelin blazinicama koje su mi nekako najdraže te također iz DM-a sapun koji ste mi vi preporučile i koji je odličan za pranje kistova. Moj dezić je uvijek isti i bar jedan mjesečno potrošim tako da o njemu nemam što reći nego da su mi Dove stickovi najdraži.




To bi bilo sve od mene za ovaj post. Što se kod vas potrošilo zadnje vrijeme? Pišite mi prijedloge kakve postove želite čitati, bilo ovdje u komentarima ili mi se javite u inbox.:)
I da vam najavim da uskoro vikendom ponovno možete očekviati tjednu košaricu:) Odmorila sam se dobro od nje i sada opet imam želju ju početi tipkati.







Broj komentara: 8 :

  1. super stvarčice, i ja neke konstantno koristim, pogotovo ovu meni naaj naj cc farmasi kremicu koju obožavaaam, puser ni ne koristim, jaaako rijetko, ovo mi je čudo od kreme, također i ove ebeline vatice, sad sam niveine uzela, jako su dobre, ali ove gotovo uvijek koristim, te gelove palmolive i ovaj denk mit sapun za veš koji super otklanja mrlje a odličan je i za pranje kistova i spužvica :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš imamo dosta zapravo zajedničkih proizvoda koje volimo☺jako mi je drago kad se slažemo u mišljenju pogotovo kad nešto hvalim na sva zvona kao farmasi cc kremu☺

      Izbriši
  2. Dm-ov sapun sapun za pranje kistova (točnije, rublja :D) sam jako voljela i koristila, ali zadnjih mjesec-dva ga apsolutno u niti jednom dm-u ne mogu naći. Bojim se da su ga izbacili iz asortimana. :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hmmm, sad si me zabrinula,haha.ja sam kupila nekoliko pa imam zaliha i nisam uopce isla za tim da li ga ima.Baš ću pogledati drugi put kad budem tamo pa ti javim

      Izbriši
  3. Bas mi je drago da se osjecas bolje i da si nam se vratila :)
    Veselim se i povratku tjedne kosarice a prijedlozi za nove postove...pa ne znam...ja cu tako i tako citati o cemu god da pises, recenzije, new in, usporedbe nekih proizvoda...
    I moram dodati da mi se bas svida ova tvoja polica ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga moja💖 i ja se nekako veselim povratku kosarice jer mi je bio gušt dok je se nisam zasitila i sad bas imam opet želju.Policu smo kupili prije neki dan jer smo malo farbali i preuredili dnevni u petak muz i ja( nije nam bila najpametnija odluka i prisjelo muzu hahaha a njegova ideja je bila😅😅) imas ju u emmezeti😉

      Izbriši
  4. Ima nekoliko stvari s ovog popisa potrošenih artikala koje želim probati. Ovo je potvrda da ciljam na dobre stvari 😊 Na fejsu vas isto pratim Ana Šušak Božić 😀

    OdgovoriIzbriši