Brendovi

SOCIAL MEDIA

nedjelja, 30. srpnja 2017.

Favoriti srpnja




Pozdrav drage moje!!!😊😉

Približili smo se kraja ovom ljetnom srpnju pa je vrijeme da vam pokažem što se to meni ovaj mjesec posebno svidjelo.

Odmah ću reći da dekorative baš i nema iz nekoliko razloga, prvi je što smo uglavnom svaki dan išli na more, drugi što sam na bolovanju pa nisam odlazila na posao te treći jer je bilo iznimno vruće tako da kada se ovi razlozi zbroje malo je dana kada sam se šminkala. Ali, zato ću vam pokazati neke proizvode koji su me oduševili i koji su mi noviteti.





Krenuti ću od jednog proizvoda koji sam zapravo kupila dok sam kupovala tjednu špežu u Lidlu. Kako mi se inače kosa jako petlja, sol i more joj definitivno nisu pomogli i trebala mi je neka povoljna maska za kosu koja će mi pomoći da ju uspijem raščeščljati. Kupila sam keratinsku masku po cijeni od 13,99 kn uopće ne polažući nade u nju. Maska je Cien i prvi njihov proizvod za kosu ikad koji se našao kod mene. Znači maska funkcionira odlično, toliko nahrani kosu i tako ju je lagano češljati da sam ja u šoku. Vrijedi svake lipe, tj. vrijedi puno  više od njene cijene ( ali to ne govorimo naglas nikad da nitko ne dobije ideju, hahah ). Držim ju nekoliko minuta ( cca. 5 min.) i isperem onda. Miris nema neki ili samo ja ništa ne osjetim. Kosa je lijepo mekana nakon nje i sjajna. Definitivno otkriće za mene.



Ovaj mjesec počela sam koristiti dva Kiehl's proizvoda koji su mi odlični. Prvo ću spomenuti savršenu okoloočnu kremicu koja je mislim njihov bestseller. Riječ je o poznatoj avocado kremici. Savršeno hrani područje ispod očiju, nanosim svaku večer tapkajućim pokretima. Posljednjih mjeseci sam imala problem jer mi je područje ispod očiju postalo poprilično suho i nikako mi nijedna kremica nije uspijevala riješiti dok je ova kremica u tren to popravila. Cijena je 195,00 kn i potrebno ju je stvarno jako, jako malo. Koristim svaki dan ju a izgleda kao nova.


Drugi proizvod je maska za lice s glinom za koju sam vam namjerno i stavila sliku koliko sam ju potrošila. Kupila sam ju kad sam bila u Splitu početkom mjeseca te ju koristim jednom do dva puta tjedno. Nanosim ju u tankom sloju plosnatim kistom. Očisti i stisne mi pore, lice mi bude glatko i velike upale ublaži. Zadnje vrijeme očigledno u kombinaciji sa vrućinom imala sam nekoliko poprilično gadnih prišteva jedan za drugim, ogromniii, užass. Cijena opravdava i kvalitetu i to što mi izgleda da će trajati vječno. Ovo veliko pakiranje je 200,00 kn.


Vidite kako ju je malo potrebno, ne bi se ni reklo da ju se redovito koristi zar ne?

Imam još jedan proizvod iz područja preparative koji sam počela koristiti isto jednom do dva puta tjedno. Riječ je o mom prvom Dermalogica proizvodu, Daily Microfoliant - u koji dolazi u prahu. Koristi se na način da se mokrim prstima pomiješa prah koji se pretvoriu pastu i onda utrljam na lice. Zapravo je riječ o enzimskom prahu koji je baziran na rižinim mekinjama i onda u dodiru s gore spomenutom vodom otpušta slicilnu kiselinu, enzime riže te enzim papain. Jako nježan piling koji će odlično očistiti kožu i ostaviti ju savršeno glatkom. Ovo je malo pakiranje koje sam kupila u Farmaciji po cijeni od 78,00 kn.





Ne stavljam baš u favorite gelove za tuširanje jer znate da nisam mega izbirljiva za to, no ove sam morala spomenuti. Kupila sam ih jer su stajali na blagajni u DM-u na nekoj promociji pa su me izašla oba mislim 20,00 kn. Znači, ova dva Le Petit Marseiliais gelovi  su toliko kremasti i mirisni da je to divota. Oba divno mirišu i istovremeno su bili u kadi no bijeli sam potrošila pa bih onda rekla da mi je možda bijeli mrvicu draži. Bilo koji da uzmete nećete pogriješiti.


Na početku posta sam vam spomenula kako često idemo na more i kupanje pa logika nalaže da ondai koristimo neka sredstva na moru, zar ne?
Prošli mjesec sam od divnog OLIVAL-a* koji me često razveseli paketićem dobila dva proizvoda za more. Pekmez za ubrzano tamnjenje ( ili ti u narodu poznato kao marmelada) te Sun Stick sa spf 50.
Za one koji ne znaju ja sam bijele, izrazito bijele puti i iako me to ne dira, nerviraju me ljeti komentari koje slušam odmalena jer sam rođena i cijeli život živim kraj mora, samo sam grad promijenila. Uvijek su svi bili tamniji od mene i u tren pocrnili, ja bih dobila nešto malo boje i bila si sva bitna i važna, a gdje god dođem slušala sam: "pa dobro jel se ti ideš kupat?", "ajme kako si bijela ( tada ide obavezno pružanje ruke do moje i mjerenje kako su tamniji od mene, " pa ti izgledaš ko da nisi iz Splita ( obavezni smijeh sami sebi jer su jako duhoviti)", itd... Mislim da ste shvatili koliko me to oduvijek nerviralo, ono shvatite bijela sam, prozirna sam, imam alergiju na sunce i uglavnom izgorim i dobijem osip i imam puno madeža. E sad kad sam vam je elaborirala moju put, hahah, objasnit ću zašto. Zato što ovaj mjesec samo čujem kako imam lijepu boju, kako sam lijepo potamnila, itd... Odgovor je upravo na slici OLIVAL pekmez. Savršen i boja je zagarantirana jer ako je meni pomogao, garantiram da će svima djelovati. Moram napomenuti da obavezno nosite zaštitni faktor prije nego ju nanesete jer ona vas neće zaštiti da ne izgorite, lagano se razmazuje i ostavlja sjajan trag. Malo je masnjikava ali zato se i zove pekmez. Cijena mu je nekih 80ak kuna.



Sun Stick je idealan za brzinsko i lako nanošenje, na slici vidite da je skoro potrošen. Uglavnom sam ga sebi koristila na licu, mužu preko tetovaže i ostatak za Lanu. Nema šanse da izgorite i koncept mi je odličan i lagan je za nanošenje i nije nam se nijednom otopio na moru od vrućine. Cijena mu je 52,90 kn.



Ovaj mjesec koristim i Lux Hrvatska serum za rast trepavica koji sam dobila na njihovoj nagradnoj igri na Facebook stranici te sam bila jako sretna što ga imam mogućnost isprobati. O njemu mislim nakon jednomjesečnog korištenja napisati post, tj. recenziju. Ali dovoljno vam govori da je u favoritima :). On fakat nešto radi trepavicama, izgledaju mrvicu tamnije i gušće i sa maskarom baš lijepo izgledaju sada. Neću duljiti o njemu jer zaslužuje cijeli post uskoro.



Pređimo mi na malo dekorative što sam koristila ovaj mjesec, sve su novi proizvodi koji su mi odlični.

Za dane kada sam se šminkala rotirala sam dva proizvoda, još od prošlog mjeseca sam testirala Farmasi Stay Matte tekući puder koji mi se super pokazao i za ove vrućine. Recenzija će biti u toku tjedna na blogu i tu će biti više informacija.




Dobila sam Rimmel BB kremu od svoje Makeup Victim početkom mjeseca i savršena je za ljeto. Nudi lagano prekrivanje, ne masti dodatno kožu i super se ponaša na ovim ekstremnim temperaturama. Onako my skin but better dojam ostavlja. Moja je u nijansi Light i ima SPF 25 što je za ljeto dodatni plus. Ako tražite laganu BB kremu koja neće napraviti nered i lijepo će izgledati ova je odličan izbor. Također ju cijeli mjesec potamnjujem sa Alverde potamnjivačem.


Na edukaciji u splitu kod Ines Jarak dobili smo na poklon i NYX Gotcha korektor. Ima odlično prekrivanje i super mi sve prekrije. Problem je što mi je sada presvijetla nijansa pa sam se sjetila probati staviti Alverde potamnjivač o kojem sam vam pisala ovdje i tako dobijem trenutnu nijansu. Dosta je gust i stvarno sam se iznenadila prekrivanjem.

Naravno da je već nekoliko puta spomenuti Alverde potamnjivač koji mi je ovo ljeto spas jer si sve podloge koje imam mogu prilagoditi nijanse. 


To bi bili moji favoriti za ovaj mjesec. Što ste vi koristili, dijelimo li neke zajedničke? Ako želite recenziju ili više info o nekom proizvodu koji sam spomenula pišite mi ili u inbox ili u komentare i napraviti ću.

Puse do idućeg posta.


Broj komentara: 7 :

  1. Ima tu favorita 😃
    Al ovo za Cien masku me zaintrigiralo.
    Jeftino a djeluje.. cool.
    Morat cu to probati 😄

    OdgovoriIzbriši
  2. Kupi ju svakako vjerujem da će ti se svidjeti.To je najjeftinija ikad što sam našla i nastavit ću ju svakako kupovat.javi ako isprobaš😘

    OdgovoriIzbriši
  3. I meni maska zvuci kao da mi treba 😁
    Cekam recenziju farmasi pudera i lux factor seruma kad ga istestiras 😉

    OdgovoriIzbriši
  4. Imala sam tu masku za kosu i stvrno je bila dobra :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Nasmijala si me sa ovom pricom o svijetloj puti :) Moram se sloziti s tobom da su pekmezi cudo jedno. Ja uvijek preko ljeta potamnim onako osrednje ali od kada su se pojavili ovi pekmezi koristim ih jer boja koju dobijem s njima je predivna, nisam prije ni znala da mogu toliko pocrniti. Probala sam i ovaj i Afroditin i jednako su ucinkoviti jedino sto mi Olival puno bolje mirisi.

    OdgovoriIzbriši