Brendovi

SOCIAL MEDIA

ponedjeljak, 1. siječnja 2018.

PR pošta - vol.1


Pozdrav drage moje i dobrodošle u prvi ovogodišnji post😃

Prvo vam želim da ovo bude godina u kojoj ćete ostvariti svoje ciljeve i želje i da vam bude baš onakva kakvu si želite.

Ja sam odlučila u ovoj godini se maksimalno posvetiti blogu, i da će to biti za blog godina u kojoj će vrijediti ona " go big or go home". Sukladno time očekuju vas redovni postovi, minimalno dva tjedno te su zapravo oba već pripremljena na prvi dan nove nam 2018. godine. Dovoljno govori o mojoj odlučnosti ovaj put, zar ne?😃 Nadam se da ćete i dalje pratiti i da ćete uživati u nadolazećim postovima.

Odlučila sam uvesti redovan post za koji ne mogu reći da li će ići jednom mjesečno ili jednom u nekoliko mjeseci. Radi se o postu današnje tematike, PR pošta  te ovisno o paketićima koji stignu, tj. kada ih bude dovoljno će ići post.

Slika preuzeta ovdje


Mislim da je zgodno pokazati što je to što sam od brandova kao blogerica dobila, ne iz razloga hvalisanja jer u to ne vjerujem, nego da imate predodžbu što sam dobila za isprobati. Ja sam još uvijek jako mala blogerica te ne mogu reći da dobivam ogromnu količinu PR paketića kao neke druge naše cure koje pratimo i vi i ja. Sama obožavam gledati ovakve unboxinge na youtube-u i na story-ima na Instagramu, pa zašto ne vam i tipkati svoju verziju. Ali, bez obzira na to ja sam ponosna i cijenim svaku svoju suradnju jer upravo su moj rad prepoznali i željeli surađivati sa mnom te da isprobam novitete njihovog branda. Mene to jako veseli i zapravo budem ponosna jer su od mnogo blogera izabrali mene. Danas ću vam pokazati ono što sam kroz protekla dva-tri mjeseca dobila i staviti linkove recenzija za ono što je već na blogu natipkano i objavljeno.


Početi ću sa Olival-om iz više razloga, oni su jedni od prvih brandova s kojim sam ostvarila suradnju koja evo skoro godinu dana traje i često me obraduju paketićem. Tako je bilo i sa ova dva koja ću vam pokazati. Prvo sam dobila paketić sa 2 u 1 micelarnom otopinom sa uljem smilja o kojoj sam vam pisala OVDJE i ono što me oduševilo je s obzirom da su znali da sam trudna ubacili Body oil protiv strija s uljem badema,masline i pšeničnih klica.💗💗


Zatim sam pred kraj godine dobila paketić za koji nisam ni znala da stiže, a u njemu su se našla dva noviteta: ricinusovo ulje koje od tada redovito stavljam na kosu nakon pranje te konopljina mast koja se preporučuje za regeneraciju kože od hladnoće. Sve je došlo uz lijepu čestitku i neseser koji je već bio u upotrebi na putovanju. 



Nakon tog sam imala darivanje gdje su bili sponzor ali naravno da su morali u paketić ubaciti sitnicu i za mene, ovaj put to je bila krema za ruke i nokte s nevenom. Još jednom hvala Olival-u i njihovoj predragoj pr-ici Maji s kojom imam odličnu komunikaciju.



Zatim imam i dva paketa od AFRODITA Kozmetika. Prvi je stigao nakon što nisam mogla prisustvovati predstavljanju nove H2O linije u Ljubljani te mi je njihova divna pr-ica poslala cijelu liniju na testiranje. Ono što mogu reći je da je cijela linija odlična, definitivno hidratizira kožu. Zasada sam najdulje koristila serum jer sam njega još ovo ljeto dobila priliku isprobati, a kroz mjesec dana će na blogu biti recenzija cijele linije koju sam dobila. Dotad u FAVORITIMA STUDENOG pročitajte nešto više o serumu. 


Zatim sam pred desetak dana dobila predivan poklon za Božić uz čestitku i predivnu kutiju u kojoj su se tri proizvoda nalazila. Slani piling za tijelo, bodi sufle te mlijeko za tijelo. Ako vas zanimaju dojmovi o novitetima u 100% SPA liniji, javite mi. Hvala još jednom i Afroditi i dragoj Mišeli na podršci.




Nakon tog se dogodila i prva suradnja sa Essence-om. Mislim da ne trebam naglašavati koliko volim i Essence i Catrice jer sam ja ipak prvenstveno drugstore girl. I svoju sreću kada sam dobila paket ne mogu opisati. Jako puno njihovih proizvoda imam i koristim i često sam tipkala o njima na blogu tako da mi je jako drago za ostvarenu suradnju i nadam se da  će se u budućnosti i nastaviti. Kistovi Essence su odlični i mogu parirati skupljima i kupila sam neke iz ove LE kolekcije te dobila još dva. Izvrsni su i pristupačne cijene. Već znate da obožavam njihove eyeliner-e tako i ovaj koristim stalno otkad sam ga dobila i imate moje najtoplije preporuke. Ruževi su klasični Essence, traju mi neka cca. 3 sata i koštaju 20ak kuna. Lakova koliko njihovih u kolekciji imam neću ni spominjati, ovo je divna nude nijansa koju rado stavim kada želim nešto neutralno. Inače obožavam njihove lakove i pogotovo širu četkicu koju imaju, lako se nanose, brzo suše i ekstra jeftini su, samo 12.90kn. Yes please.Zeleni korektor sam skoro i potrošila. Koristim ga da neutraliziram crvenilo na licu. Hvala Matildi i Essence timu na divnom paketiću punom divota.




U listopadu mi se javio Silverex s upitom da li bih isprobala njihove četkice. Radi se o brandu koji dotad nisam isprobala ali sam znala za njih i proizvode i jako su mi bili zanimljivi, tako da sam naravno prihvatila. I nisam požalila, jer još uvijek stojim iza rečenog o četkicama, odlične su i mi ih i dalje koristimo i mojoj Lani sam kupila još jednu za vrtić. Recenziju možete pročitati OVDJE.



Pred sam kraj godine divna Lucija iz AVON-a mi je poslala paketić sa njihovim novim tekućim ruževima. Dobila sam četiri nijanse iz shine verzije i preslatku kupku - gel za kupanje. Planiram vam natipkati uskoro recenziju sa swatchevima sve četiri nijanse koje sam dobila.


U listopadu sam dobila i svoj prvi DM paketić. Zapravo da budem iskrena kada sam vidjela mail prvo sam pomislila, molim? DM se meni javlja?what? I kroz par dana sam primila paket sa TREND it up proizvodima. Maskara je pregenijalna, ne trusi se, razdvoji mi i lijepo uvije trepavice i kad ju potrošim planiram novu kupiti. Mat ruž je izrazito dugotrajan na usnama i isprobat ću još koju nijansu sigurno, trenutno je moja u nijansi 410. Lak da budem najiskrenija nisam isprobala jer nisam fan zelene boje, a i imala sam gelirane nokte zadnjih mjeseci, tako da o njemu ne mogu ništa reći.




Evo to bi bilo sbe što se našlo proteklih mjeseci kod mene. Pišite mi sviđa li vam se ovakav tip posta i da li da i dalje ih tipkam?

Do idućeg posta šaljem puse.







 

Broj komentara: 18 :

  1. PR pošta je super jer se dobije uvid u nove proizvode na tržištu. Željno očekujem i vidjeti te :)

    FB: Jasmina Sukalić

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post veselilo me pročitat !:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Svida mi se ovakav tip posta :)

    Fb: Katarina Jakarić

    OdgovoriIzbriši
  4. Zanima me Pr posta kao i recenzije proizvoda��

    Pratim

    Fb Claudia Kovacic

    OdgovoriIzbriši
  5. ako sam uspjela sve napraviti kak treba pravo je čudo
    čitam , čitam

    OdgovoriIzbriši
  6. Samo tipkaj dalje! Lajkam! 😉 Na fb pratim pod Sanda Halovanić ❤

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlican post, samo tako nastavi, veselim se i sledecem ❤

    OdgovoriIzbriši
  8. Jako dobar post..naprosto izvrstan..bilo mi je drago ovakvo nesto procitati sta netko kupi/dobi
    Trend it up kozmetiku/sminku imam zelju isprobati posto nisam jos.. ova boja laka za nokte mi se jaaako dopada.😍 fb Lorena Sokac😍

    OdgovoriIzbriši
  9. Uglavnom mi tvoji postovi sluze kao smjernica,priznajem to se odnosi na dekorativnu kozmetiku,a ovako je preglednije.😍😍😍😍😗😗😗😗

    fb Josip Jaman Ivana-Vuković Jaman

    OdgovoriIzbriši
  10. Predivni pokloni,fantasticnih preparata ima,svasta nesto zanimljivo.Fb-Valerina Colovic

    OdgovoriIzbriši
  11. Voliim ovakve postove..citamo se normalno i dalje 🤗
    Fb Ivona Grgurić
    Inst ivonagrguric

    OdgovoriIzbriši
  12. Divan članak,s obzirom da sam novija komentirati ću i novogodišnji post.Čitamo se i u novoj jer volim kozmetiku i nadam se da ćemo se družiti.
    Lill Lilly
    Ig lill_s_lilly

    OdgovoriIzbriši
  13. Odličan post i super paketići. Što se Silverex četkica tiće slažem se u potpunosti. Isprobala sam Trend it up lak za nokte u tamnoj bordo nijansi i moram priznati da sam se zaljubila u nijansu, naravno taman je pa ga nakon trećeg dana moram skinuti, ali to je bilo bez dodatnog zaštitnog sloja bezbojnog laka. Vjerojatno ću isprobati i nešto drugo iz njihove ponude. Avon proizvode koristim i uglavnom mi odgovaraju, baš me zanima kakvi su ovi ruževi makar se nešto pretjerano i ne šminkam.

    OdgovoriIzbriši
  14. Veselim se svakom postu u kojem je Olival kozmetika jer stalno čitam o njoj i kupujem njihove proizvode.Još nisam probala micelarnu,to mi je sljedeće😀Volim ovakve postove.Samo tako nastavite☺

    OdgovoriIzbriši
  15. Odličan post 👌 pregršt zanimljivosti i noviteta 😉
    FB- Ivana Rakinić

    OdgovoriIzbriši
  16. Super post. Jako intetesantan i koristan.Zahvaljujuci divnom i jasnom predstavljanju ovih proizvoda vrijeme je da isprobam i one koje nisam do sad koristila. Hvala mnogo i mnogo ispjeha u buducem radu.FB:Hadzovic Mejrema

    OdgovoriIzbriši
  17. Perfektno prezentovano. Bravo za post. Na fejsbuku pratim Miša Jočić

    OdgovoriIzbriši
  18. o lijepooo :)
    sviđaju mi se ovakvi postovi :D

    OdgovoriIzbriši