Brendovi

SOCIAL MEDIA

utorak, 13. veljače 2018.

Afrodita salt scrub for body - recenzija


Dobrodošle u novi post u kojem vam donosim jednu recenziju jednog zanimljivog proizvoda😉


Danas vam predstavljam jedan od noviteta iz Afrodita kozmetike koji sam dobila oko Božića, a to je već ste iz naslova mogle zaključiti slani piling za tijelo. Ranije su imali i sugar scrub koji sam dobila od muža za poklon i koji mi je bio fantastičan, tako da sam i u ovaj polagala velike nade. Da li je opravdao očekivanja ili ne? Nastavite čitati i saznajte.

Jako mi se na prvu svidjelo pakiranje i odabir boja


Riječ je o pilingu sa krupnim zrncima koji dolazi u plastičnoj ambalaži i zaštićen zaštitnom folijom nakon što ga otvorite. Na dnu posudice nalazi se uljni sloj tekućine koju je potrebno sa soli izmiješati prije korištenja.

Zaštitna folija vam daje sigurnost da nije nitko prstiće stavljao u vaš novi proizvod


Prvo što ćete osjetiti pri otvaranju je predivan, ali stvarno predivan i intenzivan miris lavande i argana. Osobno nisam ekstra big fan lavande, ali u kombinaciji sa nekim još mirisom ju volim. Meni osobno ne miriši na čistu lavandu i zato mi se jako sviđa. 

Afrodita kaže za piling:

" Sinergija dragocjenog arganova ulja, mnogobrojnih minerala soli iz Mrtvog mora i eteričnog ulja lavande osigurava blistavu, vitalnu i pročišćenu kožu tijela."

Proizvod je zamišljen super i svatko bi pomislio da će krupna zrnca soli odlično odraditi posao, zar ne?
Problem je što su ona jednostavno preteška i dosta proizvoda pri korištenju gubite jer jednostavno spadne s kože. Dio ćete iskoristiti i piling će odraditi super, ali opet imamo problem bespotrebnog bacanja  i prebrzog trošenja proizvoda.

Sastojci:

Popis sastojaka


Vjerujem da će biti dosta negativnih recenzija ovog pilinga, ali ja kao ja uvijek nađem i pozitivnu stranu. Naime, velika većina ljudi s naših prostora vjerujem nije imala priliku vidjeti i osjetiti pravu sol iz Mrtvog mora. A, vidjeli smo da ovaj proizvod tvrdi da je sol iz Mrtvog mora. Naime, Mrtvo more je poznato baš po toj svojoj soli i na njemu doslovno možete sjediti ( koliko god to vam nezamislivo zvučalo). Ja sam imala sreću i kupala sam se u Mrtvom moru i to će mi cijeli život ostati u sjećanju. Znači kada ste ušli u more i izašli doslovno  komadi soli ostanu na vama. Sjećam se imala sam crni kupaći i na njemu je bilo masu bijelih komada, o kosi neću ni početi pričati. Bila sam pred desetak godina kod tate jedno ljeto koji je tada živio, tj. radio u Jordanu i s njim sam i išla na Mrtvo more. Fun fact, tata se malo zaboravio gdje smo došli i lijepo je ušao u more i skočio na glavu, hahahaahhahaa. Nije mu bilo smiješno jer čovjek nije mogao doći k sebi od soli i koliko su ga oči pekle, hahahah.... Čim sam prvi put isprobala ovaj piling imala sam totalni flashback na taj dan i osjećaj, pogotovo kada sam vidjela da mi ispadaju zrnca na dno kade.

Vidite kako su velika zrnca?



Znam da sam se raspisala, ali htjela sam objasniti zašto neću reći da proizvod ne valja, jer ima karakteristike, koje poznavajući glavni njegov sastojak zapravo i ne može biti drugačiji.

Mene je podsjetio na predivno ljeto i zato mu dajem prolaznu ocjenu. Definitivno između sugar srub-a i salt scrub-a preporučam sugar po omjeru cijene i učinkovitosti jer kod šećerne verzije a nema bespotrebnog bacanja. Ali ako želite dašak tog svijeta svakako isprobajte, imajući na umu gore sve navedeno. Ako ste već kupili, a ne sviđa vam se nikako, uvijek možete u kupki za stopala iskoristiti, npr.

Dostupan je u svim drogerijama po cijeni od 50 - ak kuna i količinski dobijete 200gr proizvoda.

I još jedna fotkica za kraj


Što mislite na temelju pročitanog? Da li vas privlači da isprobate ili ste ga odmah prekrižili?

Šaljem puse do sutrašnjeg posta💗😉💋





4 komentara :

  1. Naravno da ću probati,sviđa mi se recenzija

    OdgovoriIzbriši
  2. Vidjela sam da vecina bas nema pohvale za ovaj piling ali ja imam pohvalu za tebe zato sto u svemu trazis nesto pozitivno. Jako volim tu osobinu kod ljudi a i sama sam takva. I u svakom slucaju lijepo si nam to sve objasnila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Imala sam ovaj piling i ostala sam totalno razočarana. svaki put je više pilinga bilo u kadi nego na mom tijelu. Mislim da za ovu cijenu ima puno boljih drogerijskih pilinga

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam koristila ovaj piling, a i da mi se nebi svidio kako si sama rekla nebi ga bacila iskoristila bi ga za stopala i baš je poučan blog ! :)

    OdgovoriIzbriši