Brendovi

SOCIAL MEDIA

utorak, 6. veljače 2018.

FARMASI SUPERNATURAL mat ruževi - prvi dojam i swatchevi



Dobrodošli u  novi post kojem se jako, jako veselim💙

Danas vam predstavljam nove mat ruževe iz Farmasi asortimana koji su izašli u novom katalogu za veljaču i za koje sam još od prošlog mjeseca željno čekala taj 1.02. da si mogu naručiti.

Htjela sam ih odmah isprobati da vam čim prije mogu natipkati post i napraviti swatcheve. Farmasi obožavatelji su jedva dočekali lansiranje i odmah sam mislila kako će biti veliki hit. Da li sam bila u pravu? Nastavite čitati i saznajte.




Krenimo od općih informacija.

ŠTO FARMASI KAŽE O NOVOJ LINIJI?
" Nova linija matte ruževa inspirirana je fantasy likovima, u kojima ćete pronaći i dijelić vlastite ličnosti. Supernatural donosi magično iskustvo, izaziva vašu maštu i poziva vas na bajkovito putovanje čija glavna junakinja ste upravo vi!"

Ruževi dolaze u 5 nijansi od kojih sam ja naručila 3 jer su mi se najviše svidjele i nijanse su koje ću i nositi. Naime, da budem iskrena htjela sam naručiti svih 5 i dvoumila sam se u trenutku klikanja narudžbe. Ali, nažalost nisam u mogućnosti kupovati isključivo u svrhu recenzije nešto što ću isprobati i što će nakon tog stajati samo u kolekciji, jer znam da mi je jedna nijansa presvijetla, a druga pretamna. Možda jednom budem mogla, ali zasad to nije realna opcija za mene. 

PAKIRANJE I AMBALAŽA: Ruževi dolaze u kartonskoj kutiji, od kojih svaka ima svoj fantasy lik na njoj te citat sa strane iste. Ovo mi se jako svidjelo jer smo navikli da su kolekcije "uniformirane", različita nijansa ali kartonska ambalaža je ista kod svih. Tako da ovaj detalj me oduševio. Na dnu svake se nalazi naziv i broj nijanse. Što se samog ruža tiče, on dolazi u mat crnom pakiranju sa istaknutim Farmasi logom na gornjem dijelu ( poklopcu ) te utisnutim brojem nijanse na dnu.


Poruka na  nijansi 2 - Luba


Poruka na nijansi 04 - Arven


Poruka na nijansi 5 - Pixie


GRAMAŽA I CIJENA: U novom katalogu ruževi su na akciji po 20,00kn dok piše redovna cijena 52,00 kn. Za tu cijenu dobijete klasična 4gr proizvoda.

NIJANSE:

Wisdom za slobodan um i dašak ludosti  - 01 Absolutely Nude ( kao što i naziv kaže, jako svijetla nude nijansa koju nisam naručila baš iz tog razloga jer mislim da bi me "isprala" na moju jako svijetlu put)
Luba za dar beskonačne ljubavi - 02 Mistery Mauve ( predivna mauve nijansa čije swatcheve ćete vidjeti u nastavku)

Divna nijansa 02


Valkyrie za hrabro srce i briljantan um - 03 Dark Chocolate ( prava čokoladna, smeđa nijansa sudeći po slici. Za mene je pretamna te ju nisam kupila)
Arven za vječnu dušu u proljetnom cvatu - 04 Glam Lilac ( nude nijansa sa primjesama roze - pokazati ću vam u nastavku )

Vidite li da je baš pinky nude nijansa?


Pixie za snažna krila i mirne vjetrove - 05 My lips but better ( naziv sve govori)

Slažete se s nazivom?


SWATCHEVI NA RUCI I USNAMA:


Jedan nanos s lijeva prema desno: 05, 04, 02 te naravno slika nije uređena

Nijansa 02 - Mistery Mauve

Nijansa 04 - Glam Lilac

Nijansa 05 - My lips but better

MOJE MIŠLJENJE I DOJAM:

Ruževi su pri nanošenju između suhe i kremaste teksture. Recimo ako ste ranije koristili Farmasi mat ruževe, znate da su bili baš suhi kako na usnama tako i za nanošenje. Ovi su totalna suprotnost i očigledno je da je formula promijenjena, što me jako veseli. Na usnama su jako ugodni i ne zatežu ih. Ja sam ih nanosila bez olovke baš da vidim da li će se razlijevati, nije se dogodilo. Jedini nedostatak im je što se malo preslikavaju. Pigmentacija je odlična i samo jednim nanošenjem dobila sam prekrivene usne, iako priznajem iz navike prođem dvaput. Traju satima na usnama i lagano blijede. Ovo je za Farmasi veliki step up u ponudi mat ruževa i ova verzija mi se puno više sviđa od prijašnje. Ako ste u potrazi za klasičnim ružem koji je uz to i mat, tople preporuke za ovu kolekciju. Jako mi je drago što me predosjećaj da se neću pokajati ako kupim nije prevario i uvjerena sam da će u kratkom vremenu postati bestseller. Sjetite se da je Makeupholic prva to rekla ukoliko se dogodi, hahaha.

Ocjena: -5/5 isključivo zbog preslikavanja.

Jeste ih isprobali? Koja nijansa vam se najviše sviđa?

Šaljem puse do sutrašnjeg posta.












Broj komentara: 5 :

  1. Nisam probala.05 nijansa mi je najljepša

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja imam 4 njihova ruza i odusevili su me.Moji favoriti su nijansa 2,4,5.Ukoliko zelite probati slobodno se javite.

      Izbriši
  2. I ja sam sebi narucila isto te nijanse...neznam koja mi je draza.
    U potpunosti se slazem s napisanim tekstom...zelite ih i vi isprobati slobodno mi se javite <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Sve tri nijanse su bas po mom ukusu i totalno su nosive za svaki dan i svaki look. Sve mi se svidaju ali nijansa 02 Mistery Mauve mi je bas predivna.

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam probala , a najdraža nijansa mi je 05 i ako mi se sviđaju i prve dvije 💓

    OdgovoriIzbriši