Brendovi

SOCIAL MEDIA

srijeda, 8. veljače 2017.

Gel za čišćenje kistova - recenzija

Pozdrav drage moje!!!


Za danas sam odlučila natipkati kratku recenziju jedne čistilice za kistove koja je dostupna u Kozmo drogerijama. Riječ je o Brush Techniques gelu za pranje kistova sa prirodnim i sintetičkim vlaknima.



Zanima vas moje mišljenje? Krenimo :)


AMBALAŽA I KOLIČINA: Gel dolazi u bijeloj plastičnoj bočici sa čepom koji se klikom otvara. U bočici dobijete 250 ml proizvoda. Gel je kao i svaki drugi gel, klasične gelaste tekstura možda mrvicu rjeđe te je proziran. Staviti ću vam slikicu u nastavku.




CIJENA: 24,90 kn / osobno sam samo u Kozmo drogeriji vidjela.




MOJI DOJMOVI: Moram priznati da sam razmišljala da li uopće natipkati vam o ovom proizvodu. No, odlučila sam da hoću jer je proizvod koji većina može jednostavno nabaviti. Samim gelom nisam oduševljena, smatram da ne čisti dovoljno kistove i to što opere potrebna je velika količina. Zapjeni se tek kada veću količinu stavite. Ima miris koji se lagano osjeti i meni se ne sviđa. Osobno, mislim da je bolji čistač obični sapun za ruke iz DM, onaj sensitive i cijena mu je cca.3,00 kn.


OCJENA: 2/5
Ocjenu sam dala 2 iz razloga što ipak nekako očisti kistove, ali za moje mišljenje nedovoljno i smatram da su i dalje prljavi. Staviti ću dolje slikicu opranog kista, znači 2 puta sam ga "šamponirala" i ovo definitivno nije čist kist. Primjećujete li kako nije ni ravnomjerno opran? Što vi mislite? Cijena je odlična za količinu, ali s obzirom da ne smatram da je proizvod dobar da je i besplatan bilo bi mi puno. Osobno ga ne planiram ponovno kupiti i moje mišljenje je da slobodno možete preskočiti.


To bi bilo sve za ovu kratku recenziju. Htjela sam vam ukratko prenijeti svoje dojmove i čuti možda koju preporuku za učionkovito sredstvo za pranje kistova??

Ako imate koje javite mi svakako:)

Broj komentara: 12 :

  1. Slažem se s tobom, Balea sensigive je bolji...puse😚😚

    OdgovoriIzbriši
  2. A ni sprej za ciscenje kistova od istog proizvodjaca nije dobar. Tako da zaobici i gel i sprej!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlično,hvala što si nam rekla!baš mi je palo na pamet da bi sprej za spot cleaning mozda bio bar solidan 😂😂😂za brzinsko čišćenje između pranja mi je ebelin spray iz dm-a odličan

      Izbriši
  3. Odgovori
    1. Ili ćeš kupit da se uvjeriš😂😂😂😂ne fakat ne treba ti😀😘

      Izbriši
  4. I da valja u mom gradu nema Kozmo tako da bi svakako preskocila. Ja sam nakon procitane recenzije kod Mishe sa Crossing Beauty bloga kupila u Dm-u Denk Mit kruti sapun za uklanjanje mrlja sa odjece i sada samo s tim perem kistove. Meni je odlican, bez problema operem sve kistove, beauty blender a da ne spominjem da kosta svega par kuna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kruti sapun za mrlje?hmmm...baš sutra moram do dm-a po stvari za kuću šta nam fale,ako se sjetim uzimam i ja da isprobam

      Izbriši
  5. I ja isto po preporuci Miše Crossing beauty kupila Denk mit sapun i odličan mi je. Često pomiješam malo nekog ulja i bebi šampona pa s tim operem kistove. Koristila sam i obični Dove kruti sapun i isto mi je odlično prao kistiće.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kupila i ja taj sapun za mrlje prije neki dan po vašim preporukama😀hvalaa

      Izbriši