Brendovi

SOCIAL MEDIA

četvrtak, 23. veljače 2017.

Prvi dojmovi Essence Instant Matt fiksatora

Pozdrav drage moje!!


Nakon zatišja na blogu, vratila sam se:) Isprike na neobjavljivanju postova, ali zbilja mi je zadnjih tjedana ludnica, malo sam vam i na Facebook stranici bila pisala o tome. No, nebitno vratimo se na današnji post.
Već znate da sam veliki fan Essence asortimana i da sve što stigne moram isprobati, hahhaa:) Tako je bilo i ovaj put. Kupila sam paleticu rumenila i novi fiksator koji su izašli u kolekciji proljeće/ljeto 2017. Zasada su noviteti dostupni u Mulleru, no tokom ožujka stižu u ostale drogerije. 




Danas vam pišem o fiksatoru kojeg koristim ovaj tjedan i odlučila sam vam reći svoje prve dojmove. Paleticu rumenila nisam isprobala, ali recenziju za nju vam je natipkala moja draga Makeup Victim

Riječ je o novitetu u ponudi jer dosada nisu imali fiksator, bar ne u stalnoj postavi. Tako da sam oduševljena što su ga uvrstili u asortiman. 

Krenimo:)

Ambalaža i količina: Dolazi u bijeloj plastičnoj bočici sa pumpicom i  prozirnim čepom, dakle klasična ambalaža fiksatora kao i kod ostalih. Dobijete 50 ml proizvoda što mi je žao jer mislim da će se brzo trošiti. Iako će za nositi na putovanja biti idealan zbog malog pakiranja.



Cijena: Kao i svi Essence proizvodi koji dolaze po pristupačnim cijenama, ni ovaj put nisu podbacili te ćete za fiksator izdvojiti 25,90 kn. Zbilja povoljno i pristupačno.:)

Sastojci: Uslikala sam vam i sastojke da možete pročitati točno.:)



Moji dojmovi: Fiksator koristim ovaj tjedan nakon što nanesem cjelokupni make up. Krenuti ću od dvije mane koje ima, a to su: način na koji proizvod izlazi i miris. 
Znači kada stisnete pumpicu, proizvod se rasprši i na mahove ostavlja mokar trag na pojedinim dijelovima. Znači ne rasprostranjuje se jednako. Daleko od tog da ga se ne može nanijeti, ali smatram bitnim spomenuti. Prvi dan kad sam ga stavila, u prvi tren sam bila razočarana i skeptična. Ali kroz 30-ak sekundi je već sve bilo ok. E sad, dolazimo do mirisa, fiksator ima zbilja jedan miris koji se meni osobno ne sviđa i mislim da bi to za pojedince osjetljive na mirise moglo biti što će ih odbiti od ovog proizvoda. Miris se zbilja izgubi već za nekoliko sekundi, ali ćete ga tih nekoliko sekundi itekako osjetiti.
Najbitnije je naravno reći da li on zbilja funkcionira, i moram vam reći, DAAA!! Oduševljena sam jer on stvarno fiksira make up i dok dođem s posla sve je još uvijek na svom mjestu, i produljuje mat efekt. Znači pomoći će da se ne zasjajite u običnom vremenskom roku, nego tek nakon nekoliko sati. Meni na kraju smjene dok dođem navečer lice bude minimalno sjajno.


Ocjena: -5/5
Ovakva ocjena je samo zbog pumpice koja mislim da bi mogla lijepše raspršiti proizvod i mirisa koji mi se ne sviđa. Ok, malo cjepidlačim ali želim dati sve relevantne i bitne informacije, barem po meni bitne. Svakako mislim da nećete pogriješiti ako ga kupite i da ćete biti zadovoljni. I zaboravila sam napomenuti nikakave posljedice nisam dobila od korištenja, nikakva reakcija na koži niti su se prištići pojavili. 



Javite mi ako ste isprobale, kako vam se čini??
Skoro sam zaboravila, uskoro se sprema redizajn bloga jer trenutnim nisam zadovoljna. Jedva čekam da bude gotovo i da blog bude u novom ruhu. Izgledati će puno bolje i organiziranije. :)

Broj komentara: 15 :

  1. Ziiiiivaaaaaa jeeee!!!!!! 😱😱😂
    Sad mi je TEK zao sto nisam ulovila sprej, ili ga nije bilo ili se odmah rasprodao, ali ulovit cu ga, nadam se! Sve s MAT u nazivom se mora probati 💪
    Jedva cekam redizajn i najvise od svega da nam se vratis u punoj spremi ❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahahhha-to ti je za ovo ziva je😂😂😂😂😂ne sumnjam da ćeš ga naći,treba ti😘jooj i ja jedva sad čekam da lijepo izgledaaa😍😍

      Izbriši
  2. Nisaaam ga ni probala, a ni vidjela još. U Slatinu u dm će doći vjerojatno 2025. hahh :) Čini se super, baš bi mi trebalo nešto da duže drži, sastojci mi se čine ok (?) :) Jedva čekamo vidjeti novo carevo ruho!! :P :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni se sastojci čine i više nego ok,probaj pa baš javi.doći će bar 2024😂😂😂

      Izbriši
  3. Jedva čekam uloviti svoj primjerak :D čini se obečavajuće :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelim,ali sumljam da cemo se sresti,da vidis kako izgleda u zadnje vrijwme essence polica u mom dm shvatila bi i plakala od muke 😒

    No,miris,kakav precvjetat,smrdi na carape 😂,alkohol,rakiju mozda 😂😂😂😂

    Meni je blogic sladak i ovakav,sva se raznjezim kad me cvijece spopadne 😉

    OdgovoriIzbriši
  5. Uzas ne znam zašto imaju potrebu demolirati i umakati prste u nestere😢😢hmm miris,nisam znala kako bih ga definirala,neki neugodni alkoholni,ali stvarno u tren ispari..

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala za ovu recenziju :) Cekam da se pojavi u dm-u ili bipi i uzimam obavezno. Meni je svaka minuta produzenja matiranosti vrlo dragocjena tako da me kupio vec ovaj mat u nazivu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma tek će sad u 3mj dolaziti i drogerije tako da vjerujem da neće biti problem naći.javi mi kad probaš obavezno😀😉😘

      Izbriši
  7. Miris mislim da će više manje većini smetat, i joooj ne voolim loše pumpice. Ali drago mi je čudi da barem obavi svoj posao s obzirom na sve to :D Svakako bih mogla kupiti i dati mu priliku...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da,slažem se s tobom za miris zato sam i odmah spomenula.Iako mislim da je stvarno dobar proizvod i te dvije mane se mogu zanemariti kad pogledamo pluseve koje ima😀😉

      Izbriši
  8. Trazih ga al ne nadoh. I mene sve s oznakom mat uzasno mami, preko mirisa cu nadam se prijeci, a pumpica ako ne bude dobro radila, tekucinu cu preliti u drugu bocicu s boljom pumpicom.

    OdgovoriIzbriši
  9. Sad će u ožujku stići u sve drogerije i dio je stalnog asortimana tako da ne bi trebalo biti problema sa nalaženjem😉vidiš kako si u tren našla rješenje 👏👏

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam ti izuzetno praktična žena i zato često čuvam prazne bočice i kutijice jer mi zatrebaju u ovakvim situacijama kad je proizvod dobar i kvalitetan ali neiskoristiv zbog loše ambalaže.

      Izbriši