Brendovi

SOCIAL MEDIA

nedjelja, 5. veljače 2017.

Tjedna make - up košarica,vol.12


Pozdrav drage moje!!!


Došlo je vrijeme za novu košaricu, koju zbog vremena nisam stigla ranije objaviti ni natipkati. Ovaj vikend mi je proletio. Košaricu sam odvojila i neseser napunila u subotu.



Pa krenimo:)

Ovaj tjedan sam odabrala dva pudera koja samo stoje u kolekciji, oba sam dobila i tek ću ih sad isprobati. Iskreno ne znam ni što očekujem od njih pa sam si za back up stavila i La Roche Posay Effaclar Duo (+) Unifiant kremicu u nijansi Light. Kao što sam već rekla po meni ona nema nikakvo prekrivanje, ali što se tiče borbe s nepozvanim gostima mi je čisto ok. I to je razlog zašto sam ju ovaj tjedan stavila, izbacili su mi neki prištići pa eto ne može mi odmoći.:)
Prvi puder koji sam ubacila je Maybelline Instant Anti - Age Effekt ( pišem kako je na ambalaži, očito je iz Njemačke stiglo hahaha) u nijansi Cameo br.20.
Drugi je Essence Soft touch mousse u nijansi 01, klasični puder mousse teksture za koji ćemo tek vidjeti kakav će biti.



Za primer sam odabrala voljeni Maybelline Baby Skin, odličan primer za male novce koji vam treba!!:)



Za kompaktni puder imam dvije opcije iz jednostavnog razloga što mi je Sephoa puder stvarno na kraju i imam ga možda za dan-dva još, kao drugu opciju sam ubacila Kiko Radiant Fusion u nijansi 02 koji ima preprepredivno pakiranje. Oba proizvoda su mi solidna, no kako kod nas nisu dostupni nema smisla duljiti o njima.


Za korektor ispod očiju uzimam savršeni MAC Pro Longwear u nijansi NW15. Ako ste u potrazi za savršenim korektorom koji se neće uvlačiti u borice i posvijetliti će vam odabrano područje, moje tople preporuke.


Također i za rumenilo imam dva izbora, Essence Silky touch blush u nijansi 20 Babydoll koje jako volim i divna je rozo - mauve nijansa koja će svakome pristajati. Essence po mom mišljenju ima dobra rumenila, koja imaju pristojnu trajnost i pigmentaciju. Iako, moram biti iskrena i reći da mi uvijek imaju bolja rumenila u limitiranim kolekcijama. Kao drugo rumenilo sam stavila Kiko Rebel Bouncy u nijansi 02 Adorable pink, rumenilo teksturom između kremastog i praškastog, jako dugotrajno na licu i predivne nijanse. 



Sjetila sam se da sam zaboravila na svoju Make up Revolution Ultra bronze palette u nijansi All about bronze te ću ju koristiti za bronzer i zadnju nijansu u donjem redu za highlight. Ali, za svaki slučaj ubacila sam također zaboravljeni Moonbeam od Benefita, tekući highlight u predivnom zlatkastom tonu. 



Ovaj put sam za promjenu ubacila više mono sjenila i malih paletica. Pa krenimo, za bazu sam odabrala Kat Von d savršeni primer ili Maybelline Color Tattoo u nijansi 35 On and On Bronze koji je divannnn.
Stavila sam i dva mono sjenila, koja nisam još ni pošteno isprobala. Prvi je NYX True Taupe te MUR Promised Land. Male paletice koje sam odabrala su Essence All about chocolates koja ima šest nudastih nijansi te Flormar kvartet u nijansi P045. Flormar paletica je savršene pigmentacije i proizvod kojim sam oduševljena i jedno vrijeme sam ju stalno koristila, ali s vremenom je pala u zaborav. Dobijete dvije svijetle nijanse i dvije tamnije, od kojih jedna tamnosmeđa ima shimmer, ostale su mat.Stavila sam si i olovku za unutarnji kut oka od Wet n Wild-a u nijansi E130, koja mi izgleda kao  idealni highlight. Još ju nisam isprobala pa ne mogu reći da li sam u pravu.



Eyeliner je mislim treći tjedan za redom Essence iz We are.. kolekcije. On mi je jednom riječju, SAVRŠENN!!Znači, traje cijeli dan, ne puca, ne briše se, crn da crniji ne može i prejednostavan za raditi s njim. Ovaj im je pun pogodak i nadam se da će isti doći i u stalnoj postavi.
Imam još jedan proizvod od Essence-a koji sam nedavno na sniženju za 9,90 kn ulovila. Make me brow gel za obrve u nijasni 01 Blondy brows. Jedino što mogu reći je da ima malenu četkicu kojoj se veselim. Kad se samo sjetim Maybelline gela od prošlog tjedna. Mislim može li mi netko objasniti onu kugletinu na vrhu, skoro je veličine teniske loptice, hahah...Užas, ni najmanje mi se nije svidjelo. Nemojte kupiti ni na sniženju kao ja!! Ne treba vam.



Moja must have maskara is back in the game for this week:) Naravno, Maybelline Lash Sensational maskara koju obožavam i ovo mi je druga koju trošim.


Za usne sam se napokon odvažila probati izdržati tjedan bez Golden Rose tekućih ruževa, ovo će biti teško i bolno već vidim. Znate koliko ih volim i stalno ih nosim. Ali, odabrala sam novitet koji sam dobila, Farmasi mat ruž u nijansi 27 Hot Tahiti, tamnija nude nijansa, rekla bih idealna boja "mesa". Uz nju sam stavila prozirnu Essence olovku, tj.transparent lipliner u nijansi 01 koja me ugodno iznenadila i svakako ju preporučam da si kupite. Za ruževe koji klize mi je bila odlična. Ugodno iznenađenje. Stavila sam si i Kiko klasičnu olovku u nijansi 200 koja je kao i ruž nijanse i mislim da će super ići. Olovke nekad stavljam nekad ne, ovisno o raspoloženju. Nisu mi primarne jer ne precrtavam usne, mislim da imam dovoljno velike i bez tog pa mi ne igraju toliko bitnu ulogu. 

Ostalo mi je mrvicu Kiko ruža u olovci  koji sam isto ubacila tek toliko da ga potrošim. Sjećam se da sam ga jedno vrijeme obožavala. Smećkasta nijansa koja dugo traje na usnama, pod dugo mislim za klasični ruž jer znamo da ništa ne traje kao Golden Rose kojeg bez problema i zaboravim ponijeti na posao da si popravim u toku dana.


Eto to bi bilo sve za ovotjednu košaricu. Čini mi se da sam dosta tog odabrala, a nisam ni bila svjesna dok nisam počela tipkati. Pun neseser mi nije odavao takav dojam, hahahah...
Što ćete vi nositi ovaj tjedan?

Broj komentara: 19 :

  1. Jao jao, koliko svega :D ja cu nositi divne stvarcice koje sam dobila od jedne predrage osobeee :) Baby skin primer, Vichy 3D puder, imam Essence paleticu za obrve i super mi je.. dobro, obrve mi nisu nesto zahtjevne, samo ih zeru popunim. Onda Balm i Kaviar palete za oci, Catrice tus kojeg koristim vec duze vrijeme i super mi je i Hippie maskaru. E sad, zs ruz se ne mogu odluciti, ovaj tjedan vjerojatno mac honeylove ili avon perfectly matt pure pink :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vidis i ti imaš punoo tog😀😉i ja sam mislila dermablend 3d ali ću drugi tjedan kad mi dođe dermablend fiksirajući u prahu😀hmm ruž,oba,pa mjenjas kroz tjedan😉hippie maskaru nisam nikad probala😔😀😘

    OdgovoriIzbriši
  3. ovaj tjedan neću nositi ništa..
    bila sam prehlađena i imala konjuktivitis na oba oka, i nekako nema šanse da se još šminkam; ne mogu zamisliti da išta stavim na oči :O
    a onda se neću ni šminkati.. sreća pa na mom poslu to nije ni obavezno :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj tebe baš krenulo s prehladama,nadam se da si do idućeg tjedna ko nova😀😉

      Izbriši
  4. Kad vec neces post o kolekciji, srecom imamo kosarice pa otkrijemo pokojeg dragulja!! Lajkam mur paletu, moon beam i kiko rumenilo 👍 unifiant uz puder u kamenu da cak i ok prekrivanje za skroz prirodan look..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahaha bit će kolekcija jednog dana nadam se uskoro,obećavam😀😉😘

      Izbriši
  5. Ajooj....a bas sam mislila kupiti essence make me brows....šteta! :(Al cu zato svakako maybelline baby skin kupiti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hej ovaj essence make me brows sam tek danas isprobala,pisala sam za maybelline browdrama od prošlog tjedna da mi nije dobar😀😉

      Izbriši
  6. Onda nam svakako javi dojmove! !:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Sa zakašnjenjem se pridružujem sa mojom košaricom. Standardna postava koju nikako ne mijenjam su L'Oreal infallible mat puder i Catrice olovka za obrve Brown - n - eyed Peas. Lice ću matirati s nekakvim Alverde puderom u prahu koji imam dugo, zatim ću koristiti Avon quad smokey brown, L'Oreal miss manga maskara, Aura rumenilo sugarbabe, Bipinu olovku bonbon i Golden Rose velvet mat 09 ruž.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. aura rumenilo😍😍😍nikako da ih isprobam,a ni od alverde-a se ne mogu pohvaliti da sam probala uopće čak proizvode,ne znam zašto taj stalak u dm-u uvijek zaobiđem

      Izbriši
  8. Imala sam i ja prije par godina ovaj Maybelline puder sa spuzvicom na vrhu ( dobila iz Njemacke) i sjecam se da mi je bio ok. Kosarica i ovaj tjedan zanimljiva i raznolika... Mene samo zanima kako ces prezivjeti ovaj tjedan bez ijednog GR ruza ali me zanima i kakav ti je ovaj Farmasi ruz?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bez gr ide teško😂😂nosim jedan u torbi i gledamo se samo😂😂😂farmasi me ugodno iznenadio,stvarno je iznenađujuće dugo trajao nekih cca.4 sata ali sam u međuvremenu pila kavu i jela.jedina mana mu je što je jako suh,nisam baš fan tog osjecaja

      Izbriši
  9. Ova kosarica ti je bas bogata,i opet me sjetila na baby skin (grrr,patim,nema).
    Kod mene je novost sto su se GR ruzevi nasli u stalnoj postavi (nisam se slagala s ruzevima),imam ih cetiri i vrtim u krug...ocito trebam bar jos jedan za radne dane ha ha

    OdgovoriIzbriši
  10. Trk u bipu na vikend akciju i uzmes si ga za 28 kn na sniženju😀😉uvijek trebamo bar još jedan😀😂😂😘

    OdgovoriIzbriši
  11. Ovo mi je definitivno najdraži post.
    Pratim te na:
    FB: Tomislava Vukomanović
    IG: tomislavavukomanovic

    OdgovoriIzbriši
  12. Ovakvi postovi su mi najbolji jer obožavam pregled cijele kozmetike za potpuni look :)
    Pratim na FB-u: Jasmina Libovac

    OdgovoriIzbriši