Brendovi

SOCIAL MEDIA

četvrtak, 2. veljače 2017.

Prirodna dekorativa by Lovely prirodna kozmetika - recenzija

Pozdrav drage moje!!!!

Za danas sam pripremila malo drukčiji post. Svi znate da jako volim prirodnu preparativu i mnogo puta sam ju spominjala i mogli ste ju u mojim objavama vidjeti.
Danas donosim recenziju  dva proizvoda dekorative koja sam dobila na isprobavanje.



 Znači, mogle ste kod mene već više puta čuti za Lovely prirodnu kozmetiku od koje sigurno već preko godinu dana kupujem proizvode, posebno šampon za moju curicu.
Jedan dan mi je Dunja ( kreator Lovely kozmetike ) javila da počinje i sa pripremom dekorative te bi li htjela isprobati i reći joj svoje mišljenje. Naravno da sam prihvatila iz više razloga, prvo volim njene proizvode, drugo pojam prirodne dekorative me jako zainteresirao i jedva sam čekala isprobati.
Dobila sam prve proizvode koji su iz njene radionice izašli, u budućnosti će slijediti još mnogo iznenađenja koja ću vam moći otkriti kada budu objavljena. :)
Dobila sam lak za nokte i prirodni odstranjivač laka za nokte. Moram napomenuti da proizvodi neće ovako izgledati kao na slikama, imati će etiketu i sa sastojcima.
Na slici kao i Instagram objavi ste mogle vidjeti da sam objavila tri proizvoda, recenzija se odnosi na dva iz jednostavnog razloga što maskara nije u prodaji i nije dostupna kao takva. Ja sam dobila testni primjerak da joj kažem što mislim, ali kada bude napokon u prodaji svakako vam javim.:)

Prvi proizvod koji sam isprobala je lak za nokte. U dva sloja prekriva nokat i dobivate boju kao u bočici. Moj je tamna crvena, boja vina. Jako mi se sviđa ideja da mogu svojoj curici koja obožava lakirane nokte lakirati sa lakovima koji nemaju štetna svojstva.



S obzirom da je prirodni lak ( najprirodniji što lak za nokte pak može biti ), moram napomenuti da se on vrlo lagano skida sa noktiju. Znači lagano blijedi i mijenja prvotnu boju. Sad, ovo je individualno, nekome tko voli lakirati nokte i nije mu teško svaka dva dana lakirati neće mu smetati. Ja spadam u tu kategoriju i znam i svaki dan mijenjati lak na noktima, ovisi kako sam raspoložena. Tako da po meni je odličan proizvod i meni se boja sviđa. Osobno sam nosila i na rukama i nogama lak i na nogama je trajao tjedan dana bez problema, mijenjao je boju ali je opet izgledao lijepo i prihvatljivo.
Na rukama sam ga nakon dva dana skidala.

Što Lovely prirodna kozmetika kaže o sastavu laka?

LAK ZA NOKTE, 6ml

85% prirodnog podrijetla, formuliran agro-otapalima biljnog podrijetla, derivati krumpira, manioke, pšenice i kukuruza koji zamjenjuju petrokemijska otapala. Pod nazivom "agro-otapala" su prirodna otapala dobivena od žitarica ili gomolja fermentacijom šećera do alkohola i kiselina koji se smatraju 100% prirodnim.
Ovi lakovi za nokte NE SADRŽE štetne sastojke poput toluena, dibutilftalata (DBP), formaldehida, ksilena, kolofonija a niti parabene i fenoksietanol.

Koriste se isključivo biljni pigmenti poput bobica bazge, ekstrakta crvene repe i mineralni pigmenti.

U ponudi su za sad crveni, tamno crveni, ljubičasti i bakreni sedef pigment koji se miješaju i dobiva se personalizirana boja po narudžbi klijenta.
Osim lakova u boji moguće je naručiti i prozirni bazni lak (Base coat) sa proteinima riže i zaštitni gornji lak (Top coat) sa coco silikonom."

*preuzeto sa gore navedene Facebook stranice ( kliknite na naziv i link vas vodi na stranicu:) *
Cijena laka za nokte je 55,00 kn. Znam čini se puno, ali uzmite u obzir da su prirodni sastojci koliko je to kod laka za nokte najviše bilo moguće i da ga bez brige i svojim malenima možete stavljati.

Kada je riječ o samom finishu laka, rekla bih da je lagano sjajan, nije kao recimo Essence lakovi te brzinom sušenja ipak je potrebno malo duže, zanemarivo duže ali potrebno je spomenuti. Morati ćete pažljivo nanositi lak i novi sloj tek nakon što je prvi potpuno suh.
Dolje sam vam pustila sliku nalakiranih noktiju, molim zanemarite što su mi nokti trenutno koma, oduvijek su tanki i kratki, a nedavno sam i gel skinula ( sama, čime sam ih dodatno oštetila). Iskreno mislila sam se da li da uopće stavim sliku, ali mi nema smisla pisati o bočici laka koju nećete na djelu vidjeti, pa sam se ipak odlučila. Potrošila sam si ulje za njegu kožice i sad sam se sjetila da ga moram kupiti :)
Mislim da se na plaći vraćam geliranim noktima, tako su uvijek lijepi i dugi.:)





Zadnji proizvod koji sam dobila i koji čim potrošim kupujem i odsad će uvijek biti u postavi u kupaonici je prirodni odstranjivač laka jer sam stvarno prezadovoljna. Sam proizvod ima jak miris po citrusima, naranči i limunu, što se meni sviđa. A i kćer je rekla da joj fino miriši. Isprobala sam ga na sebi i njoj i odlično skida lak sa noktiju, bio to Lovely lak ili običan bilo koji lak za nokte. Ono što me jako ugodno iznenadilo je s kojom lakoćom skida lak i da uopće nije potrebna velika količina.




Dosad sam za Lanu kupovala Essence odstranjivač u blazinicama bez acetona i voćnog mirisa, mana je što ga samo u Mulleru ima i ona mi je znala bezveze blazinice uzimati pa bismo brzo potrošile. Tako da mi je ovaj prirodni odstranjivač došao kao naručen i bez njega nećemo više biti.:)

"ODSTRANJIVAČ LAKA ZA NOKTE, 30ml

 ekološki 100% prirodan odstranjivač učinkovito odstranjuje lak sa noktiju i pritom ih njeguje uz dodatak ricinusovog ulja i eteričnih ulja limuna i naranče."

*preuzeto sa službene Facebook stranice.*

Cijena odstranjivača je 50,00 kn. Što s obzirom na duljinu trajanja zbilja nije puno i kao što rekoh odsada ećte ga često imati priliku vidjeti kod mene jer je ušao u must have proizvode, kako za mene tako i za moju Lanu.

Svakako bih Vam preporučila da isprobate jer je to nešto novo što vjerujem da kao i ja niste imali priliku isprobati. Ako bih išla redom preporuke, što Vam prvo treba, to je svakako odstranjivač pa potom i lak za nokte. 


Prednost prirodne kozmetike je što ona može biti apsolutno personalizirana i po vlastitom ukusu, npr. ne volite određeni miris, dogovorite da vam stavi drugu aromu. Uvijek možete dobiti baš po vašem guštu proizvod. Ja kada sebi naručujem kod Lovely šampon za kosu, maske za lice ili evo zadnje melem za usne, svaki miris sama odaberem koji hoću i koje dodatke bi htjela. 

Kako vam se čine proizvodi? Što mislite o prirodnoj dekorativi? Javite mi ako isprobate nešto od ova dva proizvoda, i svakako vaše prijedloge mi pišite što moram probati ako znate za prirodnu dekorativu:)

Broj komentara: 10 :

  1. Lak mi izgleda super. Imam par proizvoda od Male od lavande i dobri su mi, iako ne koristim bas cesto. 😃

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš ništa njihovog nisam probala,sad ih ima u dm ako nisam pobrkala jel da?baš ću baciti oko😀😉

      Izbriši
  2. Meni je lak predobar, na slici mi djeluje kao neki ombre i bas mi se svidja 👌
    Odstranjivac mi zvuci jako dobro, posebice sto ce i kod nas skoro lakiranje mlade dame poceti 😁

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odstranjivač ćemo morati malenoj damici kupiti, a i mami naravno 😀😘😉

      Izbriši
  3. Oho, ovo je bas zanimljivo :) lak mi se svidjaa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da i meni je prefora,i baš mi se sviđa.oduševila me svojom idejon o prirodnoj dekorativi😀😘

      Izbriši
  4. Bas mi je ovo zanimljivo i jako primamljivo, pogotovo ovaj odstranjivac laka za nokte jer ja ih dosta trosim pa i samim time dosta isusujem nokte i kozicu oko noktiju. A i lakovi za nokte su mi fora u ovoj prirodnoj verziji, pogotovo ako bi bio malo veci izbor nijansi. Kod mene trajnost uopce ne igra ulogu s obzirom da nekada i svaki dan lakiram nokte.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam stvarno odstranjivačem oduševljena, i baś zbog tog šta sam apsolutno sigurna da neće nikakvu štetu napraviti.a trajnost takoni kod mene,nekad ih uopce ne lakiram,a nekad stalno mjenjam,ovisi o raspoloženju..a što se nijansi tiče mislim da se čak možeš i dogovoriti ako neku nijansu imas u vidu😀😉

      Izbriši
  5. Odgovori
    1. Slažem se😀😉mene je sama ideja oduševila da budem najiskrenija a kad sam ih isprobala i sami proizvodi😀😉

      Izbriši