Brendovi

SOCIAL MEDIA

ponedjeljak, 30. listopada 2017.

Golden Rose Dream Lips lipliner n.503 - recenzija




Pozdrav drage moje!!!

Danas vam donosim recenziju koja mi zapravo uopće nije bila u planu dok sasvim slučajno shvatila da ovu olovku u zadnjih mjesec dana stalno nosim kada koristim olovku za usne. Tako sam zaključila da je zaslužila da vam ju predstavim.:)

Riječ je o mojoj prvoj i zasada jedinoj Golden Rose olovci za usne koju imam.


Golden Rose Dream Lips Lipliner n.503


Krenimo na moje dojmove:

Izgled: Olovka dolazi sa čepom i vrhom olovke u nijansi u kojoj je vaša olovka te tako olakšava pronalaženje u kolekciji. Riječ je o olovci koja se šilji iako vas vrh koji se može vrtiti može zavarati, probala sam ali ništa se ne događa, hahah. Ostatak je u crnoj mat boji sa istaknutim imenom i brojem nijanse.



Dostupnost i cijena: Dostupna je na svim Golden Rose štandovima u Hrvatskoj te web shop-u. Cijena u Hrvatskoj je 24,99kn. Mislim da svi znamo da je u Bosni i Hercegovini ovaj brand duplo jeftinije tako da je tamo 3 KM.

Nijanse: Na web stranici je vidljivo da je kod nas dostupno 20 nijansi. 


Moja nijansa

Moji dojmovi:

Odabrala sam nijansu 503 koja je meni idealna nude nijansa, bilo za iscrtavanje usana ili za samostalno nošenje. Jako se lagano nanosi, produljuje trajnost ruža te ne puca tokom šiljenja. Koristila sam ju na oba načina i jednako mi funkcionira. Ukoliko ju svakodnevno koristite isušiti će usne, ali ništa što malo labela ne rješava. Rekla bih da je taman između suhe i kremaste, nije ni jedno od tog 100% nego baš između. Na slici sam nanijela olovku samo da vidite na usnama kako izgleda na usne bez ičega na njima. Trenutno su mi zbog promjene vremena malo ispucana pa molim da taj dio zanemarite, bitna je nijansa i kako izgleda, zar ne?:) Stvarno mi se jako sviđa i sigurno ću još nekoliko nijansi nabaviti.


 Na direktnom suncu
Na danjem svjetlu

Swatch na usnama n.503 Golden Rose Dream Lips lipliner-a

Jeste ju isprobali? Koji je vaš Golden Rose favorit? Za mene svi znamo da sam tekućim ruževima opsjednuta, hahah:)

Broj komentara: 11 :

  1. Super post. 😉

    https://kraljicadrameblog.wordpress.com/2017/10/25/black-and-red-devil/

    OdgovoriIzbriši
  2. Nemam ni jednu njihovu olovku, u biti nemam ništa osim njihovih najboljih matt ruževa. Sviđa mi se nijansa i svakako bacim oko na njih kad idući put odem do grada..
    Super ti je swatch na usnama,imaš jako lijepe usne.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja imam još neke stvari od njih osim ruževa tekućih,pogledaj ih svakako kad budeš išla😀😉

      Izbriši
  3. Nijansa je bas lijepa. Ne znam ni sama zasto ali jos nemam ni jednu njihovu olovku za usne. Bas cu ih skicnuti iduci put kad budem isla kod Golden Rose tete :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da i ja ne znam zašto ih donedavno nisam probala.pogledaj svakako😀😉

      Izbriši
  4. Na temelju ove recenzije kupila sam njihovu olovku, iako je nijansa malo drugačija nego je bila na slici odlična mi je i zadovoljna sam jako.

    Fb: Sanja Dostal
    Ig: sanjadostal

    OdgovoriIzbriši
  5. Isprobala sam, ne sjećam se točno nijanse, ali nikako mi nije odgovarala - suha, trusila se, nikako je nisam mogla nanijeti :( Baš mi je bilo žao, s obzirom da inače obožavam Golden Rose proizvode.

    Pratim na FB: Petra M. Kos i IG: petrablack007

    OdgovoriIzbriši
  6. Volim kozmetiku, suvišno je kazati ali zaista sve je savršeno opisano, baš sam oduševljena! Na FB pratim kao Tatjana Taša Milkovic

    OdgovoriIzbriši