Brendovi

SOCIAL MEDIA

ponedjeljak, 23. listopada 2017.

Skincare tjedan blic recenzija - Dermalogica Daily Microfoliant



Pozdrav drage moje!!!

Odlučila sam napraviti skincare tjedan sa blic recenzijama koje će biti brze i sažete i možda vam otkriti neke nove proizvode.:)
Biti će i skupljih proizvoda, tj. brandova za koje biste očekivali da su skuplji nego što jesu te onih koje već i same vjerujem koristite.

Prvi proizvod o kojem ću vam pisati je Dermalogica Daily Microfoliant, tj. dnevni mikropiling. Odlučila sam da ovaj proizvod bude prvi iz dva razloga , prvi jer svi znamo za Dermalogicu ali vjerujem da se dosta nas zadrži samo na gledanju jer se radi o skupljem brandu pa si jednostavno nismo u mogućnosti priuštiti pa vam želim pokazati da imaju pristupačnih dijamanata te iz razloga što je ovo ono što koristim umjesto klasičnog pilinga.

Dermalogica Daily Microfoliant

Zanima vas? Nastavite čitati:)




Ambalaža i pakiranje:

Proizvod dolazi u plastičnoj ambalaži na odvrtanje u kartonskoj kutiji na kojoj su sve informacije navedene te sastojci i način korištenja. Kada otvorite vidjeti ćete dva otvora kroz koji prizvod dozirate. 

Izgled novog proizvoda u ambalaži

Otvor kroz koji dozirate proizvod

Cijena i količina:

Dolazi u dvije varijante, tj. manjem i većem pakiranju. Ja sam kupila manje pakiranje gdje dobijete  13 grama po cijeni od 78,05 kn. Moj je kupljen u Farmacia ljekarni a dostupno je na svim prodajnim mjestima Dermalogice. Možda se čini mala količina ali vjerujte imate i više nego dovoljno korištenja.

Cijena u Farmacia ljekarnama i količina

Način korištenja:

Sam proizvod je bijeli prah koji se u dodiru s vodom pretvara u laganu pastu koju potom nanosite i umasiravate na lice. Dermalogica kaže da se stavi pola žličice praha te potom dodate malo vode. Ja si istresem na prste prah, drugu ruku smočim i lagano miješam dok ne dobijem laganu pastu. Proizvod je namijenjen za svakodnevnu nježnu eksfoliaciju, dok ga ja koristim jednom do dva puta tjedno i smatram da je to i više nego dovoljno za  moje lice. Koža je iznimno glatka nakon korištenja te se vidi razlika nakon upotrebe. Laički rekla bih da je ovo elegantnija verzija pilinga za lice.

Sastojci:

Microcrystalline Cellulose, Magnesium Oxide, Sodium Cocoyl Isethionate, Colloidal Oatmeal, Disodium Lauryl Sulfosuccinate, Sodium Lauroyl Glutamate, Oryza Sativa ( Rice), Bran Extract, Oryza Sativa ( Rice) Starch, Allantoin, Papain, Salicylic Acid, Ginkgo Biloba Leaf Extract , Camellia Sinensis Leaf Extract, Glycyrrhiza Glabra ( Licorice ) Root Extract, PCA, Populus Tremuloides Bark Extract, Cyclodextrin, Hydrogenated Coconut Acid, Sodium Isethionate Lauryl Methacrylate / Glycol Dimethacrylate Copolymer, Maltodextrin, Melalueca Alternifolia ( Tea Tree ) Leaf Oil, Citrus Grandis ( Grapefruit ) Peel Oil, Sodium Dehydroacetate, Hydrolyzed Corn Starch Hydroxyethyl Ether, Water/Aqua/Eau, Limonene, Citric Acid.

Sastojci su navedeni na kartonskoj ambalaži uz ostale bitne informacije

Moji dojmovi:

Ja sam jako zadovoljna ovim mikrofolijantom. Baziran je na rižinom prahu koji se aktivira u dodiru s vodom i otpušta papain, salicilnu kiselinu te rižine enzime - mekinje i upravo ti sastojci su oni koji  " poliraju" kožu i čiste te koža izgleda sjajnije. Pore se manje vide ( ima ph 4.5) također kako ujednačava ten koristan je i kod hiperpigmentacije. Svi tipovi kože ga mogu koristiti , od normalne, mješovite do masne kože. Dermalogica za izrazito suhu kožu ipak preporučuje Daily Superfoliant. Definitivno proizvod koji vrijedi ubaciti u rutinu. Dolazi i u sivoj verziji koja je namijenjena i anti age učinku ali nju nisam probala pa vam ne mogu reći o njoj. 

Dermalogica Daily Microfoliant navedeni učinci na samom pakiranju


Izgled praha bez dodatka vode, malo više sam stavila čisto da vidite kako izgleda

Ocjena: 5/5

Recite mi jeste isprobali Dermalogica proizvode dosad? Koje su vaše preporuke? Moj prvi susret s brandom je bio ovo ljeto kada smo Makeup Paradise i ja išle naU skin check i predivna promotorica i edukatorica Tea nam je puno toga pokazala i objasnila o Dermalogici. Ne vjerujem da će ovo pročitati ali ako da, veliki pozdrav šaljem. Ukoliko se u vašem gradu bude održavao skin check svakako odite na tretman i isprobajte proizvode. Na njihovoj Dermalogica Hrvatska Facebook stranici budu objavljeni termini i lokacije.


Broj komentara: 19 :

  1. Zanimljivo ovo zvuci, preskakala sam dosad jer mi se to mijesanje kao klasicnoj ljenguzi cini kao prevelika tlaka 😁 ali sad bih svakako mogla dati sansu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha nije tlaka stvarno nikakva!sekunda je potrebna 😀😉probaj mislim da će ti se svidjeti

      Izbriši
  2. Idelan je u kombinaciji sa njihovim mlijekom, jednim stisakom pumpice izađe optimalna količina mlijeka koju pomiješam sa ovim pilingom i to mi je savršena kombinacija koju je preporučila gore spomenuta Tea iz Dermalogice :) i puno je lakše napraviti piling s tim mlijekom nego vodom jer uvijek stavim previše vode pa bude neka vodenasta smjesa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš nisam mlijeko isprobala još.imas još neku preporuku možda što bi valjalo probati?

      Izbriši
  3. Nisam probala ali od kada se pojavio cini mi se kao zanimljiv proizvod a i sve sto si napisala da radi mi se svida. Inace bas volim pilinge i mozda bi bio red da ga i ja isprobam.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post
    https://kraljicadrameblog.wordpress.com/2017/10/22/5-trikova-kako-vizuelno-povecati-oci/

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post :)
    Jedini Dermalogica proizvod koji sam isprobala i stvarno je izvrstan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na pohvali😀💞i drago mi je da se slazes sa mnom

      Izbriši
  6. Sudjelujem 😊
    Fb Ivona Grgurić

    OdgovoriIzbriši
  7. Zanimljivo zvuči,sudjelujem u nagradnjači.

    OdgovoriIzbriši
  8. Sudjelujem #NasiraTabakovic
    #RenataDedic

    OdgovoriIzbriši
  9. Zanimljivo...
    Bilo bi dobro isprobati , he he.
    Za sad samo čitam o tim proizvodima.
    Sudjelujem u igri.
    Emina Klješćik

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlican post i jedan od najdrazih.vise volim komwntirat preko fb- a jer mi je tako puno jednostavnije. Sve naj u novoj 2018. Toj

    OdgovoriIzbriši
  11. Imam ga doma, a nikako isprobati - nisam bila sigurna kako se koristi >.< Nakon ove recenzije sigurno ulazi u rutinu njege lica :)

    FB: Petra M. Kos
    IG: petrablack007

    OdgovoriIzbriši