Brendovi

SOCIAL MEDIA

utorak, 24. listopada 2017.

Skincare tjedan blic recenzija - Afrodita Clean Phase pjena i tonik za lice



Pozdrav drage moje!!!

Stigli smo do drugog posta u ovom tjednu u kojem vam predstavljam svoje favorite za njegu i čišćenje lica koje trenutno koristim i koji su mi definitivni favoriti. Danas je red na Afrodita Clean Phase pjeni za čišćenje lica i toniku iz iste linije. Oba proizvoda sam dobila od Afrodite na isprobavanje pred koji mjesec i to je zapravo bila i moja prva suradnja s njima te se nadam da će se nastaviti jer mi se brand jako sviđa. Dostupni su u svim drogerijama te ih je lako za nabaviti a to je uvijek plus i pristupčne su cijene.

Omiljeni duo Afrodita Clean Phase pjena za  čišćenje i tonik za lice

Podsjećam na jučerašnji post s kojim smo započeli skincare tjedan pa ako niste pročitali KLIK.

Krenimo mi na pjenu za čišćenje lica.:)

Ambalaža i pakiranje: 
Pjena dolazi u klasičnoj plastičnoj ambalaži  sa prozirnim čepom i pumpicom za doziranje. Sviđa mi se zeleno - mint kombinacija na kojoj je istaknuto ime proizvoda te navedeni sve informacije te sastojci.


Ambalaža Clean Phase pjene

Količina i cijena: 
Za cijenu od 39,99 kn dobijete 150 ml pjene za čišćenje. Znate da sam već nekoliko puta spominjala da mi se čini da mi pjene duže traju od običnih gelova za lice tako i ovaj put mislim da je omjer cijene i količine sasvim u redu.
Prodajna mjesta:
Sve drogerije te također i na Afrodita web shop-u.

Sastojci:
Aqua, Coco-Glucoside, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Laureth-8 Sulfate, Magnesium Sulfate, Magnesium Laureth-8 Sulfate, Glyceryl Oleate, Hamamelis Virginiana Water, Sodium Hyaluronate, Citrus Limon Juice, Niacinamide, Xanthan Gum, Parfum, PEG-40 Hydrogenated Castrol Oil, Ethoxydiglycol, Propylene Glycol, Glucose, Butylene Glycol, Pocassium Sorbate, Caramel, Ascorbic Acid, Citric Acid, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Methylchloroisothiayolinone, Methylisothiayolinone

Sastojci na poleđini, ne vide se dobro te su poviše slike natipkani:)

Moji dojmovi:

Prošli tjedan sam vam spomenula da uz Avon O2 pjenu koristim još jednu istovremeno kombinirajući ih. Ovo je ta druga koju koristim i kombinacija ove dvije mi je lice dovela u red od trudničkih hormona koji su uzrokovali kaos na licu mi. Jako je blaga pjena, temeljito očisti čice i ostavlja ga glatkim. Ima jako ugodan blagi miris. Osobno koristim dvije pumpice pjene, pjena je vodenastije teksture pa zato rađe stavim dvije pumpice. Super se pjeni i ne smeta očima, meni uvijek uspije malo ući u oko ma koliko ja pazila :) Ima hijaluronsku kiselinu koja pridonosi svježem i zdravom izgledu kože te također sadrži i limunski ekstrat. Afrodita kaže kako su baš ova dva sastojka zaslužna zaštitu svježine lica i dugotrajnost. Pjena je namijenjena za normalnu do masnu kožu, znači samo osobe sa suhom kožom bi ju trebale izbjegavati. A ako ju žele koristiti i isprobati neka to bude nekoliko puta tjedno a ne svakodnevno kao mi ostali. Već sam ranije rekla da sam zadnjih mjeseci jako kritična prema proizvodima za lice jer mi je stvarno bio kaos i ovo je jedan od proizvoda koji me kupio i koji će se dugo zadržati kod mene. Iznova i iznova vidim da će se kupovati.  Svakako ga isprobajte ako želite blagu umivalicu, koja će sve očistiti, ne stvara probleme i ne isušuje kožu. Bitno je da napomenem da ne sadrži parabene,silikone i parafine i da ima PH u skladu sa našim.

Dvije pumpice Clean Phase pjene :)

Ocjena: 5/5


Drugi dio ovog odličnog dua jest tonik za lice.


Clean Phase tonik za lice

Ambalaža i pakiranje:
Dolazi također u klasičnom pakiranju za tonik, plastična ambalaža sa čepom i otvorom za doziranje proizvoda. Otvor je taman te na blazinicu ne iscuri previše tonika. Mene osobno nervira kad mi se blazinica natopi kao da sam ju pod vodu stavila.

Otvor za doziranje tonika, vidite da je idealan za optimalnu količinu:)



Cijena i količina: 
Za 34,99 kn dobije se uobičajenih 200 ml proizvoda.

Dostupnost: 
Kao i pjena dotupno je u svim drogerijama te Afrodita web shop-u.

Sastojci:
Aqua, Glycerin, PEG-40 Hydrogenated Castrol Oil, Pentylene Glycol, Hamamelis Virginiana Water, Sodium Hyaluronate Citrus Limun Juice, Niacinamide, Panthenol, Allantoin, Sodium Lactateine, Sodium PCA, Glycine, Fructose, Urea, Inositol, Parfum, Ethoxydiglycol, Propylene Glycol, Glucose, Butylene Glycol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Caramel, Lactic Acid, Citric Acid, Ascorbic Acid, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Cl 42051, Cl 19140

Sastojci navedeni na poleđini tonika


Moji dojmovi:

Tonik za lice je nešto što ja redovno i svakodnevno minimalno dva puta dnevno koristim. Jednostavno mi je navika i bez tog koraka ne mogu. Nakon što operem lice obavezno blazinicom na kojoj je tonik  prođem po licu da ga dodatno očisti i osvježi. Ovo je jedini tonik koji je u upotrebi kod mene trenutno tako da je lako za zaključiti da mi u potpunosti odgovara. Afrodita navodi kako sadrži ekstrat hamamelisa koji regulira izlučivanje masnoće i sužuje proširene pore. Ovaj tonik ostavlja osjećaj vlažnosti na licu kada ga koristite ali brzo se upije i ostaje meka i čista koža. Na pakiranju i piše da ostavite da se upije kako bi ekstrakt limuna i hijaluronska kiselina odradili svoj zadatak.

Ocjena: 5/5


Oba proizvoda mi se u kombinaciji jako sviđaju i ono što najviše volim i cijenim je kad proizvod radi ono što u njegovom opisu i piše. Pomažu da lice bude svježe i nahranjeno.


Pišite mi kako vam se sviđa ova serija postova i koji su vaši Afrodita favoriti? Općenito preporuke za pjene za umivanje i tonike?





Broj komentara: 14 :

  1. Oho, nisam probala jos ovo..tonik mi se svidja bas :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj svakako😉ovo je tjedan u kojem samo favorite i voljene proizvode tipkam😀tako sam zamislila ovu seriju postova.Nadam se da ti se svida😘

      Izbriši
  2. Hvala ti na praćenju i podršci😀😉

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam isprobala ove proizvode ali kada sam zadnji put kupovala tonik (ja bez njega isto ne mogu) bas sam ovaj imala u ruci i premisljala se da li da ga uzmem. Na kraju nisam uzela ali evo iduci put sigurno uzimam da isprobam, mislim da bi mi se mogao svidjeti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto sad kad ga potrošiš znaš koji je idući na redu😀😉

      Izbriši
  4. Inace volim da ih koristim,odlicno mi ociste kozu.Ove Afroditine nisa isprobala.Ja koristim uglavnom Seba-Med,i periodicno Avon-ovu.Moram ovu pronaci

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Seba-med nisam nikad probala dosad baś bi mogla škicnuti ih

      Izbriši
  5. Dosada nisam probala Afroditine proizvode,ali nakon citanja ovog teksta cu im sigurno dati priliku. Marina Vukovic

    OdgovoriIzbriši
  6. Dosada nisam probala Afroditine proizvode,ali nakon citanja ovog teksta cu im sigurno dati priliku. Marina Vukovic

    OdgovoriIzbriši
  7. Nisam imala prilike da koristim Afroditine proizvode. Posle ove recenzije...svakako cu ga potraziti u DM....
    FB: Natasa Marjanovic
    IG:@natasa_lucija

    OdgovoriIzbriši
  8. Afrodita ima super anticelulite proizvode, ali ove proizvode još nisam probala ! Ruszmira Tomasović

    OdgovoriIzbriši