Brendovi

SOCIAL MEDIA

ponedjeljak, 29. siječnja 2018.

Potroši 18 do kraja 2018. godine


Dobrodošle u novi post💗

Za danas sam odlučila napraviti neku vrstu TAG posta. Ideja je da odaberem 18 proizvoda koje bih trebala potrošiti do kraja ove godine. Mislim da neće biti problem jer su svi proizvodi koje već koristim, a na ovaj način sam sigurna da ću ih i dalje koristiti. Iako sam ubacila i neke nove neotvorene još ili koje sam tek počela koristiti. Na youtube-u su ovakvi tag-ovi jako česti i može se puno videa pronaći. Ja sam ideju smislila pred koji tjedan, ali mislim da sam vidjela da je nekoliko blogerica već napravilo ovakav post. Ne mogu se sjetiti kod kog sam vidjela ali ako se sjetim, ili ako mi se javi, rado ću ubaciti link njenog posta. 😃

Ekipa na okupu



Za početak ukratko ću objasniti kako sam to zamislila i za update-ove. Odabrala sam proizvode koje volim koristiti, no bez maskare i olovki za usne jer u godinu dana promijeniti ću nekoliko maskara jer ih redovito bacam nakon 3-4 mjeseca, čak i ako ih nisam potrošila. A olovke za usne kada koristim potrošim u tren pa mi nekako nije imalo smisla. Stavila sam one proizvode za koje ipak malo više tuda treba, pudere, primere,itd....
Update svaki mjesec mislim da je too much, ali da je svako 3 mjeseca u redu i također ono što potrošim nećete vidjeti u Empties postu nego baš u postu gdje pokazujem napredak, opet nema mi smisla u oba posta pisati o istom proizvodu. Nekako imam dojam da bi to onda bilo puko popunjavanje posta i dosađivanje vama sa istim proizvodima.

Krenimo mi na odabrane proizvode.😉

Započinjem s primerima koje ja koristim svaki put kada se šminkam. Odabrala sam tri iz razloga što su dva već dobrano potrošena, te treći koji je najnoviji u kolekciji.

Riječ je o CATRICE  Prime and Fine koji je izbačen iz asortimana i meni je savršen. Silikonski je primer na koji ouder odlično sjeda i žao mi je što ga više nema jer je moj uskoro potrošen. Još ga jako malo imam.
NYX Shine killer sam stalno koristila kada sam ga kupila no nekako je posljednjih mjeseci pao u zaborav pa je ostao potrošen negdje do cca.polovice i vrijeme je da se vrati u upotrebu. Također je riječ i silikonskom primeru.
Maybelline The baby skin je moj jako voljeni primer i ovo mi je novo pakiranje koje sam dobila za rođendan prošli mjesec. O njemu sam nešto više rekla i u postu sa FAVORITIMA 2016. GODINE.

Primer "family" koju sam si odabrala

Što se tekućih pudera tiče nadobudno sam odabrala 2 tekuća pudera i CC kremu koja se po pokrivnoj moći može svstati u tekuće pudere. Krenimo redom.
Prvi je Maybelline FIT me! u nijansi 110 i kojeg imam pola još. Stavit ću vam link na recenziju koju sam radila o njemu. Još uvijek imam isto mišljenje, a koje je to, pročitajte OVDJE. Idući je zapravo jedan od zadnjih tekućih pudera koje sam kupila ako se ne varam, a to je bilo još ne ljeto. Riječ je o novom ( ok, sad već ne toliko novom, ali zadnjem) tekućem puderu od Wet n Wild-a koji se željno čekao, to je naravno Photofocus. Također sam i o njemu tipkala recenziju pa ju škicnite OVDJE. Za kraj sam ostavila Farmasi CC kremu u nijansi Light to Medium. Ovo je za mene otkriće ne godine već desetljeća. Nemam riječi za opisati koliko volim i ruka mi najčešće za njom poseže. Ovo je mislim druga ili treća koju trošim i definitivno ne zadnja. O njoj sam još prošle godine pisala, pa pročitajte OVDJE. Taj post je ujedno jedan od najčitanijih na blogu, i hvala na tome od 💗. Razmišljala sam ubaciti u njega i fotku s CC kremom na licu jer ju nisam tad imala, pa mislim da bi onda bio post potpun.

Sva tri volim pa ne sumnjam u korištenje

Uzela sam i dva pudera u kamenu, jedan je Maybelline Super stay 24h u nijansi 30 Sand koji već duže vremena imam i red je da se potroši. S njim od početka imam love-hate odnos, zadnje vrijeme se više volimo i zadovoljna sam jer doda mrvicu dodatnog prekrivanja i pomogne produljiti mat finish. Sljedeći je Rimmel Stay Matte u nijansi 001 Transparent koji može konkurirati i HE kamenim puderima, mene on jako podsjeća na MAC Blot po performansu.

Odabrani puderi u kamenu

Najskuplji puder i ujedno i najdivniji koji imam je Laura Mercier Loose Setting Powder u nijansi Translucent. Ovo je savršenstvo u teglici, predivno setira korektor ispod očiju te ostatak lica, ne možete pretjerati i kad ga stavite znate da će taj dio lica takav i ostati. Ok, možda je skuplji ali stvarno će trajati dugo  i za 29gr odvojiti ćete nekih 300,00 kn. Kod nas ga nažalost nema u prodaji, pa ako imate nekog tko živi izvan HR kao ja, pokušajte ga se dočepati i garantiram da nećete požaliti.

The queen, Laura Mercier Loosae powder

Korektor za okoloočno područje koji obožavam. i koji savršeno posvijetli je MAC Prolongwear u nijansi NW15 i ostalo ga je jako malo pa ću ga teška srca potrošiti. Ovo je korektor čije drugo po redu pakiranje trošim. Zatim imam zadnji koji je stigao kod mene korektor iz iste linije kao i WnW puder, a to je Photofocus korektor u nijansi Light Ivory koji koristim za nepravilnosti jer je za područje ispod očiju meni pretaman. Ali posao prekrivanja prištića mi obavlja odlično.

Vidite kako malo je zapravo MAC Prolongwear-a ostalo?


Sad kada sam nabrojila silne proizvode za ten, vrijeme je i da odaberem fiksator. Odlučila sam se za Farmasi Make up Time locker. Moj br.1 koji religiozno koristim i bezobrazno zanemarujem sve ostale koje imam je definitivno MAC Fix+ i baš zato da se "prisilim" koristiti i ostale odabrala sam ovaj. Ok mi je ali moje srce ipak pripada FIX +.

Potruditi ću ga se što češće koristiti, Farmasi fiksator


Mary - Lou manizer od The Balma također imam već duže vremena i jako mi se sviđa i često ga koristim. Nazire se kraj pa sam ga iz tog razloga i odabrala, da ga napokon dovršim. Jedno sam samo rumenilo također odabrala, a to je Heather Silk od WnW koji mi je jako drag. Smatram da sam odabrala više od jednog proizvoda u ovoj kategoriji da bi to u startu bilo promašeno jer realno oba proizvoda se sporo troše.


 Predivan i jako popularan highlighter, mislim da nema tko ne zna za Mary-Lou, slažete se?


Malo "jača" nijansa rumenila, WnW Heather Silk, predivno mauve rumenilo

Kao bazu za sjenila,kada ih budem koristila,odabrala sam neotvorenu Golden Rose bazu pa ćemo vidjeti kako će mi se svidjeti.

Ovo je možda bio malo bahat odabir, hahah


Zadnja tri proizvoda su olovka za oči Trend it up! u nijansi 20 Tropicalize koju sam pred nekih mjesec dana ulovila na sniženju u DM-u i platila 9.90kn i stvarno je super. Spremam vam uskoro recenziju svih proizvoda ovog brand-a koje imam pa ću vam pokazati swatcheve.😉 Dalje je odličan tuš za oči koji otkad sam ga pred cca.3mjeseca dobila doslovno ne ispuštam iz ruku, Essence  Super precise eyeliner je savršen i svakako ako ste u potrazi za eyelinerom kojeg lagano i brzo možete nanijeti i u toku dana ostaje jednako crn i ne preslikava se, ovo je proizvod za vas.

Odlična Trend it up! olovka za obrve i još bolji Essence tuš za oči


Odlučila sam ubaciti svoj omiljeni tekući ruž, o kom drugom bi pričala, nego naravno Golden Rose u nijansi 03. Moj alltime favourite.

One and only Golden Rose Liquid Matte lipstick u nijansi 03


To bi bilo svih 18 proizvoda koje ćemo vidjeti kako ću uspjeti i koliko potrošiti. Hoćete mi se pridružiti u ovom izazovu? Da čujem vaše prognoze, hoću uspjeti sve ili samo dio potrošiti? Što mislite?

Sviđa li vam se ovaj post i ovakvi tipovi postova?

Šaljem puse do idućeg posta!!😘



Broj komentara: 5 :

  1. Obožavam ovakve postove,također sam ih dosta probala.Farmasi fiksator mi je ok,kao i njihova CC krema.Baby Skin savršen,Maybelline Fit Me ok...

    OdgovoriIzbriši
  2. Hih, bit ce zanimljivo citati update 😁

    OdgovoriIzbriši
  3. super je <3 pri samom kraju mi je baš ova nijansa pudera Fit me!, a ovu cc kremu također obožavam :) GR tekući ruževi su oodlični :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ha, ha zanimljiv post i domišljato , ja se nebi ovoga sjetila !Super ! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo ce biti zanimljivo pratiti. Zapravo ideja mi je odlicna, tako i ja nekada kad zelim nekog proizvoda se rjesiti trudim se koristiti ga cesto (trenutno Fit me puder koji mi nikada nije bas najbolje sjeo). I bas me zanima kakva ti je ova GR baza za sjenila, nisam ju jos primjetila pa se nadam da ce biti neki osvrt o njoj.

    OdgovoriIzbriši