Brendovi

SOCIAL MEDIA

utorak, 13. prosinca 2016.

New in, vol.1

Pozdrav drage moje!! :)

Evo me napokon natrag sa sasvim pristojnim new in postom. Ovakav tip posta je ujedno i prvi takve vrste na blogu pa se nadam da ćete uživati. Većinom će to biti slike noviteta koje sam kupila ili dobila tokom proteklih nekoliko tjedana.



Poćetkom mjeseca sam napunila 28.godina te je iz tog razloga poveći new in jer sam dobila i poklone povodom rođendana.
Krenuti ću od poklona za rođendan.:)

Prvi poklon je od mog muža koji me neplanski iznenadio i kupio mi Foreo Luna Mini uređaj za čišćenje lica u baby pink boji. Da, sam je obavio kupovinu još prošli mjesec i iskoristio popust u DM-u.



Moja draga Me-make up victim sa istoimenog bloga (blog) mi je nakon što je i ona kupila svoju big Foreo, svoju play mi je poslala kao iznenađenje da isprobam. Sada istu možete osvojiti u našem zajedničkom second hand darivanju na njenoj facebook stranici (link) pa zaigrajte :)

Dalje sam od svojih roditelja dobila poklon iz Mac-a. Dobila sam tri stvari od kojih je jedna novitet dok su druge dvije ponovljene kupnje. Tekući puder je ovo treća bočica koju koristim.




Dobila sam Prolongwear tekući puder u nijansi NW20 koji ja obožavam, super prekriva, meni nije težak na licu, traje cijeli dan i apsolutno nikada mi nije izazvao prištić što sam dosta puta čula da se sa MAC-ovim puderima curama dogodi. Dobila sam i bočicu FIX+ fiksatora koji je također ponovljena kupnja, meni se sviđa učinak koji ostavlja, sjedini sve na licu lijepo i odličan je za posprejati kistić i izvući maksimum od sjenila. Treći proizvod je ruž koji sam odabrala za besplatni proizvod jer sam poslala svoje prazne MAC ambalaže. Back 2 MAC program ima i u Splitu gdje su roditelji išli u kupovinu, da budem najiskrenija tata je taj koji je išao. :) Odabrala sam slavni Angel ruž o kojem ništa ne mogu reći jer sam čekala da ga poslikam da bi ga isprobala. Budem swatch na instagramu objavila ako želite.

Dalje sam od prijateljice dobila proizvod iz Catrice LE Kaviar Gauche kolekcije. Kupila mi je kremasto sjenilo - tuš u divnoj zlatnoj nijansi i lak iz nokte. Tko me prati zna da sam iz cijele kolekcije dva proizvoda željela, zlatni tuš te paleticu ( o njoj malo kasnije ).



Paleticu sam dobila od guess who, naravno Me make up victim. No to nije sve, u ponedjeljak sam dobila veliki paket za rođendan od kojeg sam blago rečeno pala na dupe, vidjeti ćete zašto i koliko je tog poslala.



Nas dvije smo opustošile Wet n Wild stalak. Dobila sam od nje dosta njihovih proizvoda, ja sam jednom išla te me onda muž iznenadio i kupio mi još dosta toga.


Čovjek bi pomislio da sam se zaposlila kod njih ili da su mi sponzor, hahaha, ali očito nisu. Jednostavno protekla dva tjedna su bila u znaku Wet n Wild kupovine:)

Od kolega s posla sam dobila predivnu Aura Precious Nude paletu te od druge kolegice Balea poklon paket sa tuširalicom, losionom za tijelo i spužvicom za tuširanje.



Čim je stigla Essence LE Glitter in the air kolekcija u Muller mama mi je uspjela uhvatiti kistić. Danas sam ja slučajno bila u Mulleru i pronašla samo ovaj Essence kistić. Ne trebam govoriti da naravno da mi treba zbog ovog preslatkog uzorka.



Na svoj rođendan sam na instagramu od Clarinsa osvojila ove dvije divote, maskaru i sjajilo.:)




Za vikend smo bili s malenom u posjeti kod svekrva i svekrve te mi je svekrva kupila nova tri moja obožavana Golden Rose tekuća ruža u nijansama od gore prema dolje: 11, 07 i 04.


Naravno kao i svaki mjesec kupovali su se Helena Delirium proizvodi (link). Na slici su pokloni za bližnje dok su za mene ponovljene kupovine, kremica Snowhite te Precious serum (recenzija) bez kojih ne želim biti. 


Evo to bi bili svi noviteti u proteklih nekoliko tjedana kod mene. Ako za nešto želite recenziju ili više informacija, pišite. 
Javite kako vam se sviđa ovakav tip posta. :)










Broj komentara: 12 :

  1. Sliiiiniiim!😍 i onda kao da idem na no buy.. 😒 aurina paleta je krasna, jedva cekam dojmove i pristojno molim neki look da nabacis! I hvala sto ce dac morat i po GR cetvorku! 😁

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja jedva čekam da ju isprobam, dac je dobar kupit će on 4 i još koji 😀😉vidiš kako je meni kupio 10 😀kad pristojno moliš morat ćemo nešto iskombinirati

    OdgovoriIzbriši
  3. Odgovori
    1. Daa skupilo se dosta toga i sama sam se iznenadila dok sam tipkala 😂😂

      Izbriši
  4. Odlican new in 👍
    Svega i svacega a najljepse u svemu je sto su ti svi kupili bas lijepe znakove paznje,bravo i za njih.

    Naravno,sve najbolje za rockas za zakasnjenjem 😘

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da svi su odabrali lijepe poklone i ono što volim😀hvala draga vlatka😘

      Izbriši
  5. Javi dojmove aura palete i wet n wild paletica!!!!♡♡♡

    OdgovoriIzbriši
  6. bome, svaka čast, odlični pokloni!

    OdgovoriIzbriši
  7. Divni noviteti...o GR tekucim ruzevima vise ni ne treba govoriti koliko su savrseni i svidaju mi se ove tvoje nijanse. Mene isto zanima ova Aurina paleta jer izgleda mi jako lijepo pa me bas zanimaju tvoji dojmovi. I moram jos ovo reci...kako pratim i tebe i make up victim jako mi je lijepo vidjeti kako ste se vas dvije sprijateljile, bas je lijepo kad neko tako klikne a (bar ako sam dobro shvatila) niste se nikada uzivo upoznale :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne nazalost nismo,ali budemo prvom prilikom..da mi smo de skompale i prije bloga još,jako mi je žao što ne živimo u istom gradu i bliže😢ali se zato cujemo sto puta svaki dan😂😂

      Izbriši