Brendovi

SOCIAL MEDIA

nedjelja, 4. prosinca 2016.

Tjedna make up košarica, vol.5

Pozdrav dragee mojeee!!

Evo nas u još jednoj tjednoj košarici koja je poprilično skromna ovaj tjedan. Ovaj tjedan imam veliku gužvu pa u skladu s tim i minimalnu količinu proizvoda.






Pa krenimo mi odmah redom.

Krećemo od baze i tekućeg pudera kao i obično.
Ovaj tjedan, po ne znam koji put tu je Catrice  Prime and Fine Beautifying primer kojeg stvarno još minimalno ima i onda novi dolazi u igru.
Za tekući puder sam odabrala nakon dugo vremena nekorištenja Vichy Dermablend 3d Correction, moj je u nijansi 15 Opal, što je ujedno i najsvjetlija nijansa. On je napola negdje već potrošen i dojmovi su da ga jedan dan obožavam, dok drugi uslijedi totalno razočaranje. Prekriva savršeno, to je neupitno, no to je proizvod namjenjen masnoj koži i trebao bi sjaj držati pod kontrolom. E pa u dane kad on radi upravo suprotno, dakle previše se sjajim, onda ga jako hateam. :)
Za puder u kamenu odabrala sam odličan Catrice Prime and Fine Mattifying powder u nijansi Transparent. Odličan proizvod, matira, ne mijenja boju tekućeg pudera i ne izaziva nered na licu. Za cijenu od 40ak kuna definitivno moje tople preporuke.


Za korektore je tu opet stalna postava dok ih ne potrošim, Catrice za nepravilnosti i prištiće te Essence za okoloočno područje.



Za oči je izbor pao na da noviteta, Catrice predivno zlatno kremasto sjenilo, koje kao eyeliner namjeravam isprobati i nositi te na Catrice paletu. Oboje je dio LE Catrice kolekcije pod imenom Kaviar Gauche. Za primer sam odabrala Kat Von D High voltage eye primer koji je odličannnn.






Za maskare sam odabrala dvije Essence koje su ne tako davno izašle i uz kupovinu jedne druga je bila gratis. Forbidden Volume Topcoat i Rebel. Ukratko, nisu me ni najmanje oduševile, no eto dajem im nakon nekog vremena još koju šansu.


Rumenilo sam odabrala svoje voljeno Mac Prolongwear linije, u nijansi Stay pretty. Nježna roza idealna za svaki dan.



Kombinacija bronzera i highlightera je već viđena i ponavljam ju rado, jer su me oba proizvoda oduševila. Riječ je o gle čuda Essence proizvodima, mogli smo već zaključiti da sam fan Essence-a i Catrice-a, očito je zar ne? Hhaha, i zamislite nijedan od njih nije PR proizvod, znači svi su kupljeni ili dobiveni za poklon od bližnjih.



Za obrve sam odabrala pomalo zapostavljenu Essence paleticu koja je predivna, prvotno je izašla kao LE suradnja s blogericama, ukupno 4 su izašle, no postale su dio stalne postave. Paleta sadrži 4 sjenila, highlighter i vosak za obrve. Dvije nijanse se mogu za iscrtavanje i popunjavanje obrva koristiti, dok se ostale mogu za lijepi eye look iskoristiti.


Za usne idu moji voljeni Golden Rose Liquid Matte ruževi koje sam zaboravila uslikati, plavuša. Imam ih u nijansama 1,3 i 5. Već sam ih na instagramu objavljivala pa možete pogledati.
Za fiksator sam opet odabrala Avon koji imam još za desetak dana cca.


Eto drage moje to bi bilo sve za ovotjednu košaricu. Malo je skromnija, slažete li se?







Broj komentara: 18 :

  1. Odlican post, obozavam tvoje postove, pratim te na instagramu vec neko vrijeme i slikice su fantasticne! Pogledaj moj blog ako zelis, bit ce mi drago! :)
    brunchester1211.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala na lijepim riječima💖 nema problema,pogledati ću😀

    OdgovoriIzbriši
  3. Stvarno najskromnija dosad 😁

    Ajde nam lupi neki look tim zlatnim sjenilom,pravo blagdansko 🎅

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daa ovaj put sam bila stvarno skromna :) ali ovaj tjedan mi je kaos pa sam na minimum izbora stavila

      Izbriši
  4. Super odabir! I nisam znala da su ove paletice sad dio stalne postave, bas odlicno! 👍 a ovaj essence highlighter jos lovim.. 😒

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da poprilično sam ti sigurna za essence paletice😀highlighter nađem ja ili ti pa ti nabavimo 😘

      Izbriši
  5. Nije vezano za šminku :D Gdje si kupila ove predivne šljokičaste svijećice? xD *-*

    OdgovoriIzbriši
  6. Bas me zanima kako ti je ovo Catrice zlatno kremasto sjenilo? Ovako izgleda stvarno predivno, morat cu ga potraziti ako ih jos ima :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ga još isprobala budem svakako ovih dana,jutros sam na knap s vremenom bila.😀😉

      Izbriši
  7. Bravo srećo...slike su ti puno bolje...vidi se da se trudiš...Big like

    OdgovoriIzbriši
  8. Bas sam mislila kupiti vichy puder, jer mi je lice katastrofalno masno... Imala sam tester i ok mi se cinio. Ako ne odradi posao koji mu je namjenjen, vracam ga :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha😀😂za 150kn bolje mu je da bude odličan😉

      Izbriši
  9. meni je sad žao sto si nisam kupila Essence platu za obrve :/
    i sviđaju mi se tvoji odabrani proizvodi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaš ih još uvijek za kupiti😀kad vidim javim ti😉

      Izbriši
    2. Mislim da sam ih vidjela kod sebe u Mulleru al nisam siguran. Idem sljedeci tjedan pa cu vidjeti.

      Izbriši