Brendovi

SOCIAL MEDIA

petak, 30. prosinca 2016.

Potrošeni proizvodi - prosinac (Empties), vol.2

Dobrodošle drage moje!!

U današnjem postu vam donosim pregled svojih potrošenih proizvoda, aka smeća:)

Ovaj mjesec potrošilo se više preparative ali ima i pokoja stvarčica dekorative.

Pa krenimo..

Za početak ću vam navesti što sam od preparative potrošila. Potrošila sam nekoliko proizvoda za njegu lica, točnije Vichy Aqualia Thermal krema za lice koju samn  koristila ujutro prije nanošenja make up-a. Lagana hidratizirajuća kremica koja se brzo upijala. Zatim sam potrošila Helena Delirium prirodna kozmetika okoloočnu kremicu naziva Lux. Ovo je jedna od njenih bestsellera ako se ne varam. Odlična je za nanošenje ispod korektora za okoloočno područje. Lijepo nahrani to područje te korektor lijepo sjedne na nju.
Zatim sam potrošila La Roche Posay micelarnu otopinu. Obavljala je dobar posao, odlično skida make - up s lica i ne izaziva nikakav nered  i ne zateže kožu. Rijetko su me oči znale peckati, no to sam si sama kriva jer nekad previše natopim blazinicu. Da li bih kupila opet, ne znam. Razlog je što joj je cijena 100,00 kn  što mi je osobno malo too much za jedno pakiranje. Ja sam kupila kada je u Farmaciji  bilo na ponudi duplo pakiranje za cijenu jedne micelarne. U tom slučaju da opet na takvu akciju naletim svakako bih kupila. Trenutno trošim drugu bočicu.
Potrošila sam ponovo Balea gel za umivanje sa grejpom u rozom pakiranju. Prvenstveno mi se sviđa što proizvod dolazi u ambalaži sa pumpicom. Ovo je zbilja meni izvrstan gel za lice i tokom godina sam ga nebrojeno puta kupila. Uvijek se nalazi u kupaoni. Nikad mi nikakav problem nije stvorio a cijena mu je zbilja smiješna. Možete ga kao i sve Balea proizvode kupiti u DM-u po cijeni od cca.18 kn.

Na gornjoj slici nalazi se i Lovely prirodna kozmetika Deodorant u kremi. Ovako, meni je isprva bio fantastičan i zbilja jesam oduševljena proizvodom. Prvotno mi je bilo čudno imati dezodorans u kremi, no to sam se brzo privikla. No kako ovakav tip proizvoda ima u sebi soda bikarbone osobama sa osjetljivom kožom može stvarati problem. Naravno da se to meni dogodilo nakon nekog vremena, zato mi je dugo i trebalo da potrošim proizvod. I jako mi je bilo žao jer mi je izašao osip koji me jako iritirao, to mi se i sa Garnier dezodoransom također dogodilo, tako da znam da nije do proizvoda nego do sastojka koji meni ne odgovara. Ali, opet ako niste osjetljivi tople preporuke. Mislim da dovoljno govori što sam i mužu ga kupila da isproba. Inače Lovely prirodnu kozmetiku možete kupiti OVDJE.

Kada spominjem već moju dragu Lovely nastavljamo sa potrošenim njenim šamponom za kosu. Znači ja sam osoba koja ima s vremena na vrijeme problema sa tjemenom te mi bude izrazito suho. Ovi šamponi su mi spas i jako ih volim. Miris možete sa divnom Dunjom dogovoriti i dobiti ćete što god želite. Ja već sigurno godinu dana za svoju kćer uzimam njen Bebolino šampon sa lavandom i svima ga preporučujem i sama ga od kćeri posudim nekad. Odličan, odličan proizvod.
Cijena šampona je 40kn.


Također sam potrošila i Schwarkopf Gliss šampon sa njegujućim uljima. Ovaj sam šampon već nekoliko puta imala, meni se sviđa, lijepo očisti kosu i ne zamasti ju. Potrošila sam i Balea regenerator sa breskvom i kokosom. Ima jako ugodan i fini miris, kako ja stavljam poveću količinu regeneratora jer imam jako gustu kosu sklonu petljanju bio mi je dobar jer ga rasporedim po kosi izbjegavajući korijen te ju ne miože zamastiti.



Dalje sam kao i uvijek potrošila pakiranje Ebelin blazinica i potrošila sam spužvice koje sam u Bipi kupila za skidanje maski sa lica.


Ovaj put imam i dvije turširalice, Palmolive koju sam već ranije imala u potrošenim proizvodima. Kupila sam ju na akciji 1 + 1 gratis te gigantsko Fa pakiranje. Obje su mi dobre i kao što sam već ranije spominjala, tuširalica ko tuširalica. Zbilja nisam izbirljiva i teško da ćete od mene čuti da neka ne valja.


I za kraj proizvod koji nećete baš kod mene viđati jer se nikad ne sjetim sačuvati nego automatski ide u smeće. Riječ je o pasti za zube. Ovaj puta sam se potrudila sačuvati jer smo i ja i muž oduševili na prvo korištenje. I odsada ih uvijek imamo u upotrebi. Riječ je o Langelica pasti za zube. Naša je bila Natural Whitening. Zbilja ne znam opisati pastu za zube pa se neću truditi, osim, kupite pa ćete vidjeti. :)

Jedini proizvodi dekorative su Maybelline Lash Sensational maskara koja je odlična, i nalazi se u mojim favoritima za 2016 god. i već imam novu te Avon fiksator za make-up. Potrošila sam prvotnu verziju, dok je nova u upotrebi trenutno. Oba su proizvoda koja volim i čiju sam kupovinu ponovila.


Eto to bi bilo sve od mene. Čitamo se u sljedećem postu :)
Ako imate neki prijedlog, pišite mi.
Što se u vašem smeću ovaj mjesec našlo??








Broj komentara: 14 :

  1. Imala sam taj Balea gel,no nije mi se bas svidio,dok njihov gel za normalnu i mjesovitu kozu neprrestano kupujem😚

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A da svatko nađe što mu odgovara😀😉ali su im odlični i cijenovno pristupačni svima

      Izbriši
  2. Kokaaa, odlicno :) lrp micelarnu jos nisam probala, cekam uvijek neku extra akciju al nista jos :'D Za pastu za zube se slazem, Palmolive gel za tusiranje, preporucam kokos, onaj s lila poklopcem! :D Uriage krema za ciscenje lica Lavante, tako nesto, jako dobra.. Duo unifiant kremica..meni dobra za ovako svaki dan za po doma..u dva sloja ipak :D hm, Biobaza dezic mi se pokvario nakon neka 3 tjedna :/ hm..mislim da nemam vise nist praznog :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Javim ako vidim da je opet na akciji na kojoj sam bila kupila 😉😀biobaza dezić nije ni meni bio dobar

      Izbriši
    2. I palmolive pišem i kupujem koji si rekla pa ćemo isprobati😉

      Izbriši
  3. I ja Balea gel za umivanje uvijek imam u kući. No, ljeti ga više koristim jer lijepo osvježi lice, dok zimi posežem za njim samo ako imam hrpu šminke na licu, jer jednim umivanjem ispere svu nečistoću sa lica!! Bila si vrijedna! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja si moram po novu bočicuniako trenutno druga 2 trošim,himalaya i jedan prirodni koji testiram trenutno😀😉

      Izbriši
  4. Najbrže trosim gelove za tusiranje i balzame za usne..
    A evo upravo sam prije koji dan potrosila i Garnier BB kremu. A Avon Luxe maskaru bacila jer je stajala dugo otvorena.
    I to je to. 😊

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gelovi i kod nas odu u tren,evo baś sam sinoć još jednu baleu potrošila😂😂bude u sljedećem postu

      Izbriši
  5. I ja volim ovu Baleinu umivalicu i ne znam ni sama koliko sam ih vec potrosila. Inace mi je ona bila obavezna preko zime jer je blaga a opet lijepo ocisti lice. Sada imam LRP gel za umivanje koji nikako potrositi ali nakon toga uzimam opet ovu Baleinu. Nedavno sam se i ja uspijela rjesiti ovog ogromnog pakiranja Fa gela za tusiranje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da blag je a učinkovit..joj lrp efaclar gel je meni bio odličan!!ta enormna pakiranja me privuku jer se cijenom isplate a onda mi dosade 😂😂

      Izbriši
  6. Vrijedna si bila 💪 lrp micelarna mi je bila odlicna, jako dobra, ali definitivno je najisplativija bas tako na 1+1. Ovaj mjesec sam manje smeca skupila, al sam konacno pobacala neke stvari koje predugo stoje otvorene a nekoristene

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš kako sam marljiva 😀😉da i meni je super,i ako naletim na akciju kupit cu ponovo.ali 100 kn mi je za jednu too much kad imam garnier rozu koja je 40kn a super mi je isto

      Izbriši
  7. I u mojoj kupaonici se redovito nade Balein gel s grejpom, njezan je a ujutro me bas fino razbudi. L'Angelica paste su mi pravo otkrice, s nijednom pastom mi dah nije tako svjez. I u mom smecu se redovito nade Maybelline lash sensational, stalno kupujem zalihe.

    OdgovoriIzbriši