Brendovi

SOCIAL MEDIA

subota, 31. prosinca 2016.

Tjedna make up košarica, vol.7

Pozdrav drage mojeee!!!

Prije svega želim vam sve najbolje i da vam se sve želje ostvare u Novoj 2017. godini:) Da vam bude baš onakva kakvu si želite.

Za prvi post u ovoj godini imamo make up košaricu. U ovoj godini napraviti ću male preinake košarice, a to je da će sadržaj košarice vrijediti za radni tjedan, znači od ponedjeljka do petka. Razlog je jer nekad ne mogu dočekati novi tjedan da isprobam novitete, ovako ću vikendom moći birati nešto što mi se taj dan nosi iz kolekcije i isprobavati nove stvari.

A sada krenimo mi na ovotjednu košaricu, ovaj tjedan imam stvarno minimalnu količinu proizvoda iz jednostavnog razloga, ovaj tjedan sam na godišnjem. Tako da ću tjedan proovesti sa svojom princezom koja je mamina sjena hahah jer ni ona nema vrtić još tjedan dana. Mora i dijete imati godišnji,tj. praznike.



Krenimo prvo od proizvoda za lice. Koristit ću Maybelline Baby Skin primer koji sam kupila na akciji u Bipi za 28 kn. Puna cijena mu je 39,90 kn i silikonska je baza. Pokazao mi se jako dobar, puder lijepo sjeda i kao i svaka silikonska baza zagladi lijepo lice.
Kao podlogu sam odabrala Farmasi CC kremu u nijansi Light. Još uvijek je u aktualnom katalogu po cijeni od 29 kn i zbilja tople preporuke. Nosila sam ju nekoliko puta i pruža sasvim solidno prekrivanje, naravno nije kao tekući puder ali za razliku od La Roche Posay-a Unifiant kreme pruža veće prekrivanje i nosila sam ju uz matirajući puder i na posao. Ne oksidira i nijansa će prozirnima poput mene odgovarati.
Uz nju sam odabrala kompaktni Maybelline SuperStay puder koji je apsolutno zanemaren u kolekciji iz nepoznatog razloga i uvijek ga nekako preskočim. Dosad sam ga svega nekoliko puta koristila. Ukoliko će vas nešto više o njemu zanimati, javite mi.


Dalje sam za korektor odabrala Benefit Fake up koji je stvarno na izmaku snaga, što na slici možete i primjetiti i vjerujem da ide u emptiese nakon ovog tjedna te sam opet odabrala Flormar Full Coverage Concealer. Kremasti korektor koji ima pristojno prekrivanje.


Dalje prelazimo na ostatak lica koji će biti u znaku Wet n Wilda ( sve sam proizvode sama kupila ili dobila od obitelji da me se ne bi krivo shvatilo) opet sam odabrala meni osobno predivno Wet n Wild rumenilo u nijansi Pearlescent Pink kojeg stvarno zadnje vrijeme svaki dan koristim. Dalje me moja Make up Victim u svojim favoritima dekorative za 2016. godinu podsjetila na Contouring paleticu u nijansi Dulche de Leche jer je rekla da joj je svijetliji dio dobar za fiksiranje korektora ispod očiju. Za  sam odabrala njihovu paletu Illuminating paletu u nijasni 320 Catwalk Pink koja kod nas nije dostupna ako se ne varam pa vam neću ni pisati o njoj. Koristim ju često i daje lijepi sjaj. Meni ju je brat kupio u USA, a kod nas ju još nisam vidjela. 


Ovaj tjedan nemam nikakva sjenila, jer znam da ih neću koristiti pa nema smisla stavljati samo da stavim. Ubacila sam samo novi tekući tuš koji sam kupila od Essenca iz božićne kolekcije koji mi ima predivno pakiranje i najbolje od svega, zlatni je :) I ne nisam ga još isprobala. Eto prošli mjesec nisam imala nijednu drugu boju osim crnih eyelinera, a sada imam već 2 zlatna, plavi i smeđi.:) Napredujem:) 
Za maskaru sam odabrala opet jedan noviji prozivod u kolekciji, a to je Farmasi Optimal Style koja je u aktualnom katalogu 25kn na akciji. Maskaru sam isprobala i super je za izdužiti trepavice i ne mrda cijeli dan. Minus koji ima je jer ne daje gustoću, znači dobiti će te baš prirodne trepavice, crne i dugačke. Stavila sam i crnu  i srebrnu tuš olovku od Essence-a koje su mi odlične. Na odvrtanje su te se ne morate zamarati šiljenjem i dugotrajne su.




Bronzer sam odabrala od Essence-a koji sam kupila na zadnjem sniženju proizvoda koji izlazi iz asortimana. Znači nije više dostupan pa nema smisla da pišem o njemu. Samo ću reći da ima predivan miris po kokosu i da je lagan za nanošenje. Odlično se blenda.


Za usne imam samo dva proizvoda Clinique crvenkasti balzam za usne te sjajilo Glacier Glaze od Beauty UK-a koje obožavam. Moje je u nijansi 1 Coffee koja je nude nijansa. Beauty Uk možete kupiti u Kozmo drogerijama. Stavila sam i ovu invisible olovku za usne od Essence-a na koju sam ja zaboravila, sjećam se da sam kupila sebi i mami po jednu da isprobamo i ja svoju nikad nisam isprobala. Stavila sam ju namjerno jer ovaj balzam - ruž od Clinique-a klizi s usana ko blesav te ga zato rijetko i nosim. Ne znam točno koja je nijansa jer je ovo tester pakiranje bilo i dobila sam ga iz USA, a naljepnica ispod mi se izlizala i ne mogu pročitati.


I za kraj imamo obrve. Priča ide ovako, odabrala sam sve proizvode i slikala i razmišljala kao da li da stavljam uopće išta za obrve kad imam minimum proizvoda. I dobro, otišla ja sa mojom Lanom kupiti šta nam treba za kuću i svratimo u DM. Na blagajni ispadne da Loreal povlači svoj Brow Artiste plumper što mi je Make up Victim  toliko puta hvalila kad smo pričale da sam jednostavno morala uzeti i prozirni i u smeđi Medium/Dark. Sada su na akciji 24.90 kn. Kući sam slikala da njoj pošaljem šta sam ulovila, tako da drugu bolju sliku nisam stigla jednostavno uslikati. Pa usput imate i preview što sam još našla novog u DM.:)


Eto to bi bili svi proizvodi za ovotjednu košaricu. Jako se veselim odmoru i što ću napokon imati više vremena. Svašta sam isplanirala za ovaj tjedan, a i puno projekta sa Lanom sam joj obećala.

Još jednom se želim od srca zahvaliti na velikoj podršci koju mi pružate od samog početka moje blogo-avanture te u ovoj godini imam puno planova i želja za blog. Prva i najbitnija je da želim imati kontinuitet i određene dane kada znate da ide novi post.
Ukoliko imate prijedloga,pišite:) i također koliko tjedno postova je po vama ok?




Broj komentara: 6 :

  1. Sretna Nova i tebi te sve najbolje.
    Svida mi se tvoja tjedna kosarica.
    A sto se tice objavljaivanja postova i sl.. nemam nekog pravila. Kako odlucis- meni svejedno jer cu post procitati kad budem mogla.
    Bolje i jedan post tjedno pa je kvalitetan nego 3-4 a da nisu nesto.
    Nemoj se forsirati. Kako ti obveze dopuštaju- pisi 😉

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala to draga Aneta😀😘da vidjeti cu s postovima koliko i kako bih se organizirala 😀bitno da imam dosta ideja koje treba realizirati, a tu pravi problem nastaje😂😂

      Izbriši
  2. Sretna Nova, mila! ❤
    Kosarica odlicna kao i uvijek, ovaj put te zicam recenziju maybelline kompaktnog posto me vec dugo zanima kakav je!
    Brow artist imam jedan na zalihi i otici cu bar jos kpar kupiti jer mi je to definitivno najbolja maskara za obrve ikada!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo su bili zadnji u mom dm rekla sam ti ako naletim u drugom na jos koji kupim ne brini.da javim ti darling kakav je

      Izbriši
  3. Prvo ti zelim sve najbolje u Novoj godini :) Sto se tice broja postova tjedno meni to uopce nije bitno, mislim da ne treba nista forsirati nego kad imas volje i vremena onda pises. Bilo to jedno u dva tjedna ili dva puta tjedno kazem meni osobno nije bitno jer blog je hobi i ako te pratim citati cu sto napises koliko god to bilo cesto ili ne. A sta se tice kosarice moram reci da obozavam ovaj Essence zlatni tus. Kupila sam ga cim je dosao u drogerije i koristim ga skoro svakodnevno. Bas mi je predivan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga moja na lijepim željama,ja zelim isto tebi i tvojoj obitelji😀 tus jedva čekam probati a za broj postova kao što rekoh;bilo mi je bitno cuti što mislite a ja sam u pregovorima i dogovorima sama sa sobom i dalje što bih i kako organizirala😂😂

      Izbriši