Brendovi

SOCIAL MEDIA

četvrtak, 1. prosinca 2016.

Potrošeni proizvodi - studeni (Empties) vol.1

Pozdrav drage mojee!!

Za danas sam vam pripremila svoje prve potrošene proizvode ili empties-e :). Neki proizvodi nisu na slikama jer sam ih automatski bacila u smeće nakon što sam ih potrošila. Plavuša ne razmišlja, hahaha:)

Pa krenimo odmah na moje prve potrošene proizvode.
Sakupilo se ponešto proizvoda, po mom mišljenju dovoljno za post koji neće biti predugačak ni prekratak. Osobno volim ovakve postove i videa ovog tipa na youtube-u jer nakon što se proizvod potroši možemo konkretne zaključke i mišljenja iznijeti.

Prvo ću krenuti od dekorative koje je uvijek manje jer se sporije troši.

Potrošila sam Essence Liquid Ink kojeg sam već pokazala u košarici. Riječ je o tekućem tušu pristupačne cijene, dostupnog na svim Essence stalcima, Cijena je cca. 20-ak kuna, Crne je boje, ne razmazuje se i zbog aplikatora je jako lagano za raditi s njim. Iako sam neke dane kada ruka odbija surađivati totalno imala hate odnos s njim. Aplikator je jako tanak i precizan, rekla bih kao tanak kistić. Rado ću ga opet kupiti jer smatram da ga se ispalti imati u kolekciji.
Zatim sam potrošila She mineralni puder koji je solidno obavljao svoj posao. Pružao je lagano prekrivanje, nije oksidirao ni izazivao nered na licu. Riječ je o proizvodu koji je povučen iz prodaje te nema smisla da duljim o njemu jer ga više ne možete nabaviti.
Paleta sa slike se nalazi u potoršenim proizvodima iako je tehnički nisam potrošila. Naime, iznimno spretnoj meni ( osjetite ironiju, jel da) mi je ispala na pod i predivno mi ukrasila pločice u kupaoni Mislim taj divan prah u boji je bio pravi prizor za oči (noootttt!!!). Riječ je o Nude Catrice paleti koja se sastojala od 6 nijansi. Ono što vam mogu reći o paleti je da je sasvim solidna, ja sam ju kupila za 16,90 kn i s obzirom  na omjer cijene i kvalitete, solidna je. Pod solidna mislim da ima predivne nijanse, no jako se trusi i pigmenteacija jslabija pa treba dosta nadograđivati. Mislim da Catrice ima totalne hit or miss palete, dok su im mono sjenila gotovo uvijek odlično pigmentirana i ne truse se ili se minimalno truse.


Ovaj mjesec potrošilo se i proizvoda koje jako volim u svojoj skin care rutini.
Riječ je o tri proizvoda Helena Delirium prirodne kozmetike od kojih neke imam već opet u upotrebi, a ostale kupujem prvom prilikom.
Prvi koji ću spomenuti je moj, pa već lagano mogu reći holy grale proizvod a to je Precious serum za lice (recenzija). Sve što ću o njemu reći, TREBA VAM!!:)
Dalje je riječ o savršenom pilingu za usne, koji ima miris da vas mami da ga pojedete. Riječ je o Smooch lip scrub-u sa borovnicom i kokosom. Staviti ću vam sliku i trenutnog koji je u upotrebi samo da vidite tu prekrasnu boju. Cijena mu je tolilko pristupačna da meni na pamet ne pada raditi diy piling za usne. Budimo realni piling si svatko od nas može i kući napraviti.


Posljednja kremica u nizu jest Snowhite koje sam koristila navečer. Riječ je o laganoj kremici, gelaste strukture koja se brzo upija. Sadrži vitamin E, marelicu, lavandu i naranču. Svojim sastojcima pomaže u čišćenju lica o kod prištića, ima anti age efekt te lijepo zagladi kožu.


Prelazimo na tuširalice koje se kod nas troše kao voda odprilike. Ovdje su tri potrošene. Kod nas je uvijek u kadi barem 4 otvorene koje istovremeno koristimo jer isti miris dosadi i meni i mužu jako brzo pa oboje volimo imati izbor. Što se potrošenih tuširalica tiče nemam puno za reći. Osobno meni je svaki gel za kupanje dobar, bitno mi je da fino miriši, da je na akciji jer više od 10 kn ne dam za gel za tuširanje koji u tren potrošimo. Onaj koji je na akciji 1+1 gratis mi je definitivno najnaj, hahaaha.. Mislim možda je nekome čudno to što sam napisala, ali je to istina pa onda tako moram i reći. Ionako nakon tuširanja nanosim mlijeko za tijelo pa mi ni ne može isušivati kožu. Sva tri proizvoda smo dosad kupili nekoliko puta ( Palmolive sa maslinom u sredini imamo i sada u kadi, primjer korištenja 1+1 gratis akcije ).


Potrošila sam svoj najdraži i ne brojim koji po redu dezić, Dove go fresh sa krastavcem i zelenim čajem. Uvijek kupujem dezodoranse samo u sticku, one u spreju ne koristim i to kod mene nikad nećete vidjeti ( a nećete me vidjeti ni da pijem čaj, ni po cijenu života, ali eto u ovoj kombinaciji prolazi).Nekad budem buntovna i nevjerna pa kupim neki novi da isprobam, jer mora se vidjeti i isprobati i druge, ali uvijek mu se brzo vratim. Obavlja svoj posao i tople preporuke.
Potrošila sam i Ziaja losion za tijelo sa arganom. Divan miris, lagana tekstura, upija se u tren. Osobno ne podnosim proizvode kojima treba stoljeće da se upiju. Ambalaža sa pumpicom mi se sviđa jer je jako praktična. Svakako ću nekad u budućnosti kupiti opet jer sam uživala u ovom proizvodu.

Potrošila sam Cien maramice za skidanje make up-a za za osjetljivu kožu. Njih također redovito kupujem i imam u zalihama. Ne koristim samo njih za uklanjanje make up-a, osim na dane kada sam iznimno lijena. Skidaju bez problema, ne izazivaju  nikakav nered na licu, nemaju miris i najbitnije za nekih 5kn, da dobro čitate, 5kn dobijete 25 maramica. Bitno je i spomenuti da iako nemaju plastični poklopac neće se osušiti nimalo. Svakako kupite kada se nađete u Lidlu.


Evo slikica svih spomenutih proizvoda za kraj.

Nadam se da vam se svidio post. Pišite mi što ste vi ovaj mjesec potrošile i dijelimo li isto mišljenje i dojmove oko nekog proizvoda?:)

Broj komentara: 11 :

  1. Ove Cienove maramice su meni živi očaj..radije šminku nebi ni skidala nego ju pokušavala skinuti sa njima :/ jednom i nikad više...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma da?ove iste,roze?? Ne mogu vjerovati, a vidis kako smo sbi različiti,meni za brzinsko skidanje su super i uvijek ih kupim da imam, nikad nikakav problem s njima.

      Izbriši
    2. Baš ove da..kupila ih ljetos na odmoru i popizdila sa njima xD

      Izbriši
    3. Baš šteta iako mi je drago da imamo različito mišljenje jer samo potvrđuje da smo svi različiti i što je nekom super drugom je koma😀😂😉

      Izbriši
  2. Jaa sam ovaj Ziaja losion sto godina trosila, nikak se ispraznit :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Bravo, evo konačno netko tko o tuširalicama misli isto što i ja. :) Trošim ih kao da ih pijem, uvijek imam više otvorenih, zbog izbora, nakon tuširanja mažem tijelo. Ono. neki put mi se čini da bi ljudi htjeli da ima gel za tuširanje dubinsk nahrani kožu i ima miris koji će trajati satima.... možd neki to i rade, ali ja se još nisam s tim susurela, u svakom slučaju ne za ovu cijenu po kojoj ih kupujem. I meni su ovi 1+1 posebno dragi....

    OdgovoriIzbriši
  4. I ja volim ovaj tip postova. Slazem se glede tusiralica, uvijek kupujem neke druge jer mi brzo dosadi isti miris, jedino sto biram one kremaste ili uljne jer mi se cini da manje isusuju kozu. Ali sve preko 20-tak kn mi se cini previse za takvu brzo potrosnu stvar. Ja upravo pokusavam potrositi ovaj Ziaja losion i kao da mu nema kraja :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Ziaja je nepotrošiva😂😂i traje stvarno ful dugo..ma meni je nepojmljivo da npr.60ak kuna platim gel za tuširanje,ma ni da na lotu dobijem ne bi😂😂

    OdgovoriIzbriši
  6. evo i mene s istim mišljenjem o gelovima za tuširanje. ja imam svoj, muž svoj, nekad i još jedan zajednički. nikada ne kupujem iste.. volim probati što više različitih gelova. :D
    nisam probala cien maramice,ja imam Balein.
    al ići će muž danas u lidl-moram mu to spomenuti da kupi, moram ih sad probati :D

    OdgovoriIzbriši