Brendovi

SOCIAL MEDIA

utorak, 31. siječnja 2017.

Loreal Pure Clay maska za lice - recenzija


Pozdrav drage moje!!!

Nedavno su se policama pojavile nove maske za lice od L'Oréal - a koje su čini mi se preplavile društvene mreže i blogove. I naravno da sam i ja morala kupiti i isprobati.:)

U moju obranu, trebala mi je nova maska jer sam spala na samo dvije,a u ovisničkoj glavi je to znak za paniku, pale se lampice, stres se povećava td... Naravno da sam kupila ovu i još jednu sheet masku koja je isto novitet, hahaha...



Maske dolaze u tri verzije:
1. Pure Clay Purify s ekstratom eukaliptusa ( maska za matiranje i pročišćavanje kože);
2. Pure Clay Glow s biljnim ugljenom ( maska za blistaviji ten ) te
3. Pure Clay Exfo s ekstratom crvenih algi ( maska s efektom pilinga za ujednačeniji ten).

Svaka maska  sadrži tri vrste glina u sebi. Gline koje sadrži su kaolin, montmorilonit te rasul. Osobno jako volim maske s glinom i one zbilja odlično čiste kožu. Sve ovisi o vašim preferencijama i koži. Postoji mnogo različitih vrsta gline, osobno sam dosada isprobala zelenu i bijelu, što se mogu trenutno sjetiti.



Ja sam si kupila verziju za matiranje i pročišćavanje kože. 
Sve maske uvijek nanosim na temeljito očišćeno lice i nakon pilinga jer mi tako maska može svoj maksimum pokazati. Zapravo i u kozmetičkom salonu će vam nakon detaljno očišćenog lica i pilinga staviti masku, tako da mislim da mi je to odmalena ostala navika jer sam mnogo vremena provodila u maminom kozmetičkom salonu.

AMBALAŽA: Maska dolazi u predivnom i luksuznom pakiranju. Dolazi u kartonskoj kutijici koja je omotana prozirnom folijom te ste apsolutno sigurni da nitko prije vas nije dirao. Sama maska dolazi u staklenoj teglici i dodatnom zaštitom ispod poklopca.
Pakiranje mi se zbilja jako sviđa. A i sve u staklenim bočicama nekako luksuznije mi izgleda.

CIJENA: Svoju sam kupila u DM-u, redovna cijena je 59,90 kn za 50 ml proizvoda. Ja sam svoju kupila s popustom jer je bila akcija  i platila sam ju oko 30-ak kn. Maska je dostupna u svim drogerijama, tako da ju možete lako pronaći.





MOJI DOJMOVI:  Masku sam dosada kortistila 5 puta, što mi je i više nego dovoljno da procijenim da li mi se sviđa.
Jako sam zadovoljna kako očisti lice, nanosim je u debljem sloju i nakon 10 ak minuta ju ispirem mlakom vodom.  Na ambalaži stoji da ju ima dovoljno za 10 upotrebi, to nam tek ostaje za vidjeti.:)
Sve maske nanosim čistim kistom te ju ravomjerno namažem na lice. Maska kako se suši mijenja boju, točno vidite gdje se osušila i lagano zateže. Zatezanje je odlika maski sa glinom i to ćete osjetiti sa svakom maskom koja ju sadrži. Maska odlično očisti i već nakon prve upotrebe primjetiti ćete manje mitesera i da su pore smanjene. Lice je jako glatko i mekano nakon korištenja. Lice mi je puno čišće i ten ujednačeniji.

OCJENA: 5/5 

Svakako preporučujem da isprobate, osobno još želim i preostale dvije kupiti da isprobam cijelu liniju.
Maske su po meni sastavni dio skincare-a i trebalo bi ih nanositi redovito, 1 do 2 puta tjedno i svakako ćete vidjeti razliku na svom licu.

Da čujem jeste isprobali? Kako vam se svidjela te koju mi iduću preporučujete da kupim?
Kako vam se čine ove kratke recenzije sa dojmovima i ocjenom? Želite li više takvih skincare postova








Broj komentara: 16 :

  1. Naravno da zelimo! Sad jos vise jedva cekam da je isprobam 😉 znas da sam zasad probala 1 samo crvenu i na prvu mi se cini ok, trebat ce jos par koristenja za konacni dojam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da trump maska 😂😂 ja zelim ostale dvije obavezno,vidim da je jos u bipi akcija.

      Izbriši
    2. Znas sta ti je ciniti 😉
      Trump zakon 😂😂

      Izbriši
  2. Nisam isprobala, ali zelim jer mi se cine super. No to cu si priustiti kad nadem posao i budem imala svoj novac. Oo zelimo, zelimo. Samo ti nama pisi. 😘

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš se uskoro zaposliti😀😉držim palčeve😉bit će više recenzija napokon i skincare postova definitivno😀

      Izbriši
  3. Veliki pozdrav mami kolegici. Navika mi je jos od srednje skole sama smutiti kaolin s dodatkom hidrolata ili etericnih ulja koja meni odgovaraju. Tako da nisam nesto zainteresirana za kupovne glinene maske, jedino redovito kupujem peel off maske.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ih volim kupovati i isprobavati,definitivno sam zadnjih godina fan prirodnih ali evo ova mi se jako svidjela,a isto ocekujem i od lreostale dvije😉

      Izbriši
  4. Super recenzija i meni bas dobro dosla jer iako mi sve izgledaju primamljivo ovu sam mislila prvu isprobati. Tako da hvala sto si nam prenijela svoje dojmove ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa jer ja iskreno nisam sigurna da li sam zadovoljna postom.maska mi se sviđa i definitivno vrijedi isprobati ju,a vjerujem i druge dvije da su jednako dobre

      Izbriši
  5. super je, da :) ajde ti probaj još crnu pa javljaj :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Upravo u tih par rečenica si me potaknula na kupnju. Iako imam sličnu iz Avona, jednostavno ju moram probati. Super recenzija :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. baš mi je drago da ti se svidjelo, svakako mi javi čim isprobaš da čujem tvoje dojmove :)

      Izbriši
  7. Ja ne vidim razliku kod pora i mitesera,već samo osjećam da je lice čisto...i to je sve...
    Sviđa mi se šta ima onako hladan efekt kad ju tek stavim. .. Dosta je dobra i htjela bi isprobati još crnu.

    OdgovoriIzbriši