Brendovi

SOCIAL MEDIA

utorak, 6. ožujka 2018.

Handmade by Buč Body butter i Lip balm - blic recenzija



Dobrodošli u novi post💜💗💖
Danas vam donosim recenziju dva proizvoda od kojih sam jedan već potrošila, a drugi je u svakodnevnoj uporabi tako da vam mogu u potpunosti prenijeti svoje dojmove i preporučiti ili ne. Znamo već da sam ogromni fan prirodne kozmetike i uživam otkrivati nove brandove koji ih izrađuju. Tako je i ova priča započela sasvim slučajno, otkrila sam Handmade by Buč na Instagram-u jedan dan i počela ju pratiti, potom i na Facebook-u i na prvi pogled mi se svidjelo mnoštvo boja i raznolikost proizvoda. Odlučila sam isprobati za početak dva proizvoda ( imam još cijelu listu što ću si naručiti uskoro, samo da bude prilike za izdvojiti novce za sebe jer trenutno sve ide za bebača) koja su mi trebala, a to su balzam za usne tj. Lip balm i Body butter.

Osim oba proizvoda i set up za sliku mi se jako sviđa😍Što mislite?



Krenimo prvo od Body buttera jer je on zbilja nešto posebno i oduševio me.


Pakiranje malog maslaca od 50ml

Militraža i cijena:

Dolazi u više verzija, tj. različitoj militraži te vam odmah stavim i cijene: 

50 ml - 40,00 kn
100 ml - 80, 00 kn
200 ml - 130,00 kn

Sastojci:

Shea i kakao maslac, bademovo i maslinovo ulje, ulje vitamina E, esencijalno ulje naranče

Moji dojmovi:

Miris je ugodan i dugo se osjeća na koži. No ono što je fantastično je tekstura. Na slici se može primjetiti da je riječ o gustom maslacu i kada ga dotaknete to i osjetite. Logična pomisao bi bila da će dugo trebati vremena da se umasira u kožu. Ja sam imala malo pakiranje od 50 ml i koristila sam ga na svom trudničkom trbuhu, samo zato jer sam ga htjela iskoristiti na trenutno kritičnom području. Dragi moji taj maslac se umasirava i topi na koži kao putar,ali doslovno i bez ikakvog preuveličavanja. Znači zagrabim komadić i prislonim i krenem mazati, topi se, hrani kožu momentalno ( bar imam takav osjećaj jer ga mažem i preko ožiljka od carskog reza prošlog poroda i taj dio je uvijek nekako suh i zateže, no s ovim maslacem je osjećaj puno bolji). Najviše mi se sviđa,a to ste ako me pratite mogli nekoliko puta već čuti da ne volim masne maslace kojima treba vječnost da se upiju, osobno nemam živaca za to. I zato me ovaj kupio, jer se razmazuje savršeno, ostavlja sjajan trag ( blagi ),ali nije masan da se ne mogu odmah obući. Nažalost ne mogu reći da ako se mažete tokom trudnoće nećete dobiti strije jer ih ja još od prve trudnoće imam, ali mi se čini da nisam dobila nešto baš novih, ali ne želim vas lagati pa to ne mogu tvrditi. Moj je nažalost potrošen do zadnje mrvice i ostala mi je samo prazna ambalaža, ali svakako ga budem opet kupila čim malo zalihe potrošim.😞😢

OCJENA: 6/5 
Dobro čitate, meni je savršen i mom povećem trbuhu i najtoplije preporuke.


Vidite teksturu gustu o kojoj pričam?



 Došli smo i do mog predivnog pink i girly Lip balm-a odnosno balzama za usne s mirisom jagode.


 Ova rekla bih retro teglica mi je prefora

Militraža i cijena:

Dolazi u količini od 30 ml po cijeni od 40,00 kn i garantiram da će trajati cijelu vječnost.

Sastojci:

Shea i kakao maslac, kokosovo ulje, ulje avokada, ulje vitamina E i karanuba vosak te ili ulje naranče ili ulje jagode ( moj je sa uljem jagode )

Moji dojmovi:

Prvo ću vam reći da stvarno miriši na jagodu. Isto kao i body butter izgleda da će biti težak za mazanje ( ili sam ja totalno luda, hahah ) i kad je stigao krenem ga ja isprobati na svoje ispucale usne s kojima sam zadnjih mjeseci često imala problema. Krenem prstom nanositi ( prethodno operem ruke ) i gle čuda pa to je skroz mekano i mazivo. Stvarno sam se iznenadila, priznajem. Jer najčešće sam kod balzama, melema u ovakvim pakiranjima imala upravo taj problem da su pregusti, ali ovdje to nije slučaj. Ostavlja blago rozu boju na usnama i jako mi je pomogao s ispucalim usnama i kroz već par dana svakodnevne upotrebe više nisu bile ispucane. Nastavila sam ga redovito mazati, stoji mi na vidljivom mjestu u mom make up kutku tako da u prolazu namažem nekda jednom u danu nekad više puta i jako sam zadovoljna.

OCJENA: 5/5 Njegujući, mirisni i obojani balzam koji pomaže ispucalim i suhim usnama. Mislim što se tu može ne voljeti?


Predivan i maziv balzam

Još jedna fotkica oba ljepotana na okupu.😍



Ovo su tek prva dva proizvoda koja sam isprobala i kao što sam gore već rekla definitivno nisu zadnji i već imam nekoliko stvari koje ću iduće probati. Ono što sam prvi put naručila su bombe za kupanje ( a uopće nemam kadu, hahahah ) ali nisam mogla odoliti i kupila sam za poklon jednoj divnoj curi.
Svakako ju zapratite i obećavam da nećete požaliti, a ja vam svakako u budućnosti donosim još recenzija jer znate da uvijek rado pišem o brandovima prirodne kozmetike koji me svojim proizvodima osvoje.
Jeste čuli za ovaj brand? I još bitnije ako jeste, pišite mi što moram isprobati??

3 komentara :

  1. Ti stvarno bas volis isprobavati prirodnu kozmetiku i uvijek nades nesto novo i zanimljivo. Evo ja iskreno nisam jos cula za ovaj brend.

    OdgovoriIzbriši